@ Lov, ik kreeg gister de tip in mn temptopic, dus ben er nu wat over aan het zoeken. Ik was zelf nooit zo van de pilletjes maar zit op het moment al op 9 per dag... 1 meer of minder maakt dan ook niet meer uit Weet alleen niet of die korte LF nu komt omdat ik pas net gestopt ben met de pil, dus wellicht moet ik nog even afwachten, zeker omdat we toch nog niet 'gericht' bezig zijn, maar aan de andere kant, als we in juli evtentueel groen licht krijgen wil ik wel graag direct aan de slag Maar goed, eerst maar eens even info vergaren
Lucindalice: Lees inderdaad ook veel goede verhalen over de tarwekiemolie. En ben het deze maand voor het eerst gaan gebruiken, nog maar drie dagen dus haha ik kan nog niet zeggen wat ik er van vind. Liesje: Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook echt strikt getemperatuurd. Ik vond het wel handig, was echt een soort van bevestiging dat ik mijn eitje echt gehad had. Nu kan ik heel goed mijn eisprong voelen, dus vond het niet meer nodig om te tempen. Vond het altijd zo'n gedoe... haha
Luci ja als je er al zoveel,slikt Maar ik bedoel meer van..... Laat de natuur even zijn gang gaan....voordat je aan pilletjes gaat
@ Lov, idd, maar vind het gewoon interessant zeker omdatnje goede verhalen leest. Als ik die tip niet had gehad was ik er waarschijnlijk nooit over begonnen... Ben ook idd pas bijna 2 maandjes van de pil af en heb nog even voordat we er echt voor gaan
Ik gebruik het. Alleen tarwekiem bevordert de doorbloeding voor het innestelle,de teunisbloem is voor de cyclus te reguleren. Ik vind dat het geen kwaad kan het is homeopathie. Het licht was na een uur weer terug. Groetjes
@ Wish, dankje voor je uitleg! Dus wellicht dat ik zelfs beter teunisbloem kan proberen ipv tarwekiem. Ach we zien wel Ik heb nog even de tijd Fijn dat het licht niet al te lang uit was! Vandaag alleen weer bruin verlies Cyclus is dus goed van slag/niet op orde, denk dat ik misschien gewoon nog aan het ontpillen ben.
Blike, balen van je ongi Wish, vervelend, stroom uitval.. Gelukkig duurde het niet al te lang Hier gister de hele dag moeten werken.. Nu ook weer aan t rennen en vliegen,,.. Fiets moest vroeg naar de fietsenmaker, dus mn meisje ff bij oma afgezet, fiets weggebracht, kind opgehaald. fruit gegeten.. En nu ligt ze een klein halfuurtje in bed.. Zometeen mn fiets ophalen e vanmiddag nog op pad voor een nieuw dekbed voor ons bed.. *zucht*
Zoo, de kleine ligt er lekker vroeg in vandaag. Moet om kwart voor twee bij het consultatiebureau zijn dus hij moet er ook wat vroeger af vandaag... hopelijk wordt hij niet mega chagrijnig wakker Lucidalice: Ik gebruik ze beide. En met de teunisbloem moet je geloof ik stoppen na je eisprong, de tawerbloemolie mag je de hele cyclus doorslikken. Dreamer: druk druk druk dus... Maar een nieuw dekbed uitzoeken is wel leuk
Goedemiddag dames! Wat is er weer veel geschreven, ik heb niet alles bijgelezen. Ik lag gisteren uitgeput op de bank tv te kijken, al 3 dagen last van hoofdpijn, erg vervelend. maar gelukkig verzorgt mijn lieve vriendje me goed hihi. En mijn temp is ook best hoog, 36.9! Zou het wat betekenen.... Nu nog een uurtje werken, dochter ophalen samen met een vriendinnetje en dan snel wat in huis doen en dan lekker uurtje in de tuin zitten. Vanavond schilderles, maar alleen als mijn hoofdpijn wat minder is. wat zijn jullie plannen vandaag? Fijne dag!
@ Dreamer, lekker druk dus! @ Blike, oke, jij gebruikt ze dus beiden Succes bij het cb straks Oma brengt mn zoontje zo naar de psz, kunnen dochterlief en ik lekker n middagdutje doen en dan komt papa ons straks wakker maken , wat een luxe
@ PJO, wat leuk dat je schildert! Hopelijk is je hoofdpijn zo wel over dan. Hopelijk betekent die hoge temperatuur iets
Luci, we moeten echt een dekbed hebben dus zo'n dik geval is nu bij de hema 20% korting op die dinge dus gaan eerst daar ff kijken vanmiddag De oude was eenn beetje op zegmaar
Thanks, Luc en dreamer! Straks gewoon ff relaxt aan en dan trekt het vanzelf wel weg. dat is wel een goede om nu te kjiken bij de Hema voor een dekbed met korting. Ik moet eigenlik voor mijn dochter een nieuw dekbed hebben. Deze is prima alleen in de winter vind ze het te koud...maar goed soms is ze ook een beetje een koukleum of wil ze extra aandacht haha!
Hihi ja vrouwen pjo Hier heb ik ze boj leenbakker gekocht....een winter/zomerdekbed. Ideaal. Je kan er een deel af halen en dan is het een zomerdekbed.