Kira, Ik snap wat je zegt alleen lov schrijft al niet,verkeerd bedoelt dus de reactie daar tegen is heftig. en ineens uit het niets voelt ze zich niet thuis ze schrijft anders aardig goed mee. Haha luc ik dacht huh... Maar zie je reactie later al. Ja ik neem meestal een extra fleese dekentje. Hier vanavond alleen met eten dus lekker garnalen spies met een stokbroodje. En jullie? Lov klinkt lekker hou van kip!
@ Lov, kip pesto klinkt goed!!!! Wat gaat daar allemaal nog meer in naast kip en pesto? @ Blike, geniet er lekker van buiten! Zwanger en kids dus ideaal? Misschien moet ik daar dan ook eens wat aanschaffen @ Kiraa, pasta ook lekker! Hier weet ik nog niet wat het vanavond wordt, of coucoussalade met falafel, of meergranenrijst met pompoen en cranberries en n vegaschnitzel of shoarma-preischotel... Of vegetarische chili. Manlief mag kiezen Oke, action dus niet zo gevoelig... Laat ik die de volgende keer toch maar even liggen als ik bij de Action ben
@ Wish, hahaha, ja had je even verward met Lov met het dekbeddengedoe , maar goed, tis toch goed overgekomen allemaal O ik hou ook echt van mijn fleece-dekentje, die gebruik ik savonds op de bank Garnalenspies, mjummie!!!! Maak je die zelf of heb je voorgemaakte? Klinkt namelijk erg goed!
De kindjes doen n lekker lang middagslaapje hier, davht net even dat mn dochtertje wakker werd, maar ze ligt alweer... Had haar gewoon om 13u naar bed gebracht, maar ze tukt nog steeds! Zoonlief slaapt ook nog steeds na zn middagje psz, dan is hij altijd zo lekker moe gespeeld
Enne hier ook savonds lekker op de bank met een fleece deken,,zo even douche en dan even proberen te slapen heb nachtdienst!
@ Wish, o en dan met knoflook ofzo? Of iets anders? Ik ben zooo dol op garnalen (en knoflook ) het water loopt me al in de mond Nachtdienst... Heftig hoor... Toen ik nog werkte ook wel eens 's nachts aan de bak, als ik eenmaal bezig was vond ik het wel oke, maar vond het toch altijd wel pittig!
Ja met knoflook echt heerlijk! Enne ja vind het best goed te doen heb alleen deze week 2 enkele dus dan kom je niet in het ritme. Groetjes
Oh heerlijk garnalen! Die maken wij met knoflook en rode peper...heerlijk En de kip pesto is dan met crème fraiche en pesto natuurlijk. Luci jij kookt ook allemaal lekkeren dingen hmmmm... Hier is mijn man de kok in huis hoor hahah
Meisjes, ik heb die hele discussie net gelezen.. Liesje, snap echt dat t kl*te is na zo'n lange tijd nog geen posi-test te hebben.. Maar ik dacht dat je ook al ongi was? Anyway, als je het echt zeker wil weten toch maar een testje doen? Verder hou k me er mooi buiten Luci, heerlijk van die lange tukkies! Hier was het vandaag ook ruim twee uur, das langer dan ik gewend ben haha! Had mn moppie goed ingesmeerd voor we weggingen maar ent voor ze naar bed ging toch hele rode wangetjes.. Hopelijk gewoon vd vermoeidheid en tandjes Ik vlieg er snel weer vandoor, mag nog een was afhalen en dan spring ik onder de douche haha!
@ Wish, ik kwijl alweer nu ik over je garnalen met knoflook lees @ Lov, ik vind koken (en eten ) echt heel leuk! En dan eerst kip bakken dan en dan daarna koud pesto met creme fraiche erover en even opwarmen dan? Klinkt jummie! @ Dreamer, jouw moppie dus ook lang getukt . Hopelijk inderdaad de rode wangen van de vermoeidheid en tandjes, zal wel als je goed gesmeerd hebt toch? Hebben net even de nieuwe kleertjes bij de kids gepast, zo leuk! Laat de zomer maar komen nu!
Zo ben blij al ik over 1.5 uur naar bed kan. Vandaag na school geweest dus de nacht valt zwaar! En ik heb ei pijn dus hopelijk vandaag een smiley. Fijne dag meiden
Goeeiemorgen allemaal, aah heerlijke dag, zonnetje schijnt! Strak blauwe lucht en zoonlief die om zes uur al wakker was... dus kan er optimaal van genieten Vanmiddag en vanavond nog ff werken. Ik ben trouwens gek op pesto en knoflook! hmmmm
Wat een discussie! Meiden, laten we het gezellig houden! Ik kan me voorstellen dat je hoopt Liesje en natuurlijk mag je je rot voelen als het niet lukt en een jaar na vmk is. Maar dat kan Love natuurlijk niet weten en volgens mij bedoelde ze het goed! Iedereen hier is bezig om zwanger te worden en idd heeft de een meer geluk dan de ander maar dat wil niet zeggen dat we niet allemaal mee bezig zijn. En idd op het scherm kun je geen expressie van iemands gezicht lezen en dat geeft soms een vertekenend beeld. Dus Liesje, blijf gezellig mee schrijven! En ik temp ook, gewoon om mijn cyclus te begrijpen, heowel ik er nog niet altijd iets van begrijp ahah! @Luc, ze wil altijd wel bij mama in bed slapen haha! Meestal als ze slaapt en ik ga slapen, ligt ze nog maar half onder de dekens dus dan heeft ze het alweer warm. Ik heb het ook altijd koud, maar ga altijd tegen mijn warme kachel aanliggen! En als hij (nog) niet is, stap ik met sokken en joggingbroek en fleecedeken in bed, en steeds gaat er iets uit (of niet) haha! Gisteravond helaas geen schilderles, was bekaf en lag om 2130 al te slapen op de bank, vriendlief stuurde me om 2200 naar bed haha! Heerlijk geslapen en voel me nu weer een totaal ander mens met nog steeds een hoge temp! Spannend! vandaag dagje werken en vanavond lekker avondje alleen thuis, chillen met de billen op de bank J Wat een heerlijke recepten zag ik voorbij komen! Garnalen, jammie! Nou krijg ik gelijk trek in garnalen! Jamer dat mijn vriend ze niet lekker vind, maar miss maar met dochterlief eten vanavond! Fijne dag meiden en geniet van het zonnetje!
Oh balen als je vriend het dan niet lekker vindt! Hier eten we best veel vis....zeker iedere vrijdag Mosselen is ook zo lekker Dat is altijd fijn van tempen he....je ziet het al vrij snel of het goedzit....nou ja als je temp niet daalt he. Man wat is het toch een lekker weer
We eten wel veel vis, heerlijk! Alleen garmalen lust mijn vriend niet...ach wie weet komt dat wel in de toekomst, men eet wat de pot schaft toch? Het is heerlijk weer! Wou dat ik thuis lekker weer in het zonnetje zat hihi ach eind van de middag weer even. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
@ Love, ik ga je kip-pesto-recept onthouden @ Wish, dat klinkt inderdaad intensief, hopelijk wordt alles beloond met n smiley @ Blike, geniet van je goede begin van de dag! @ Pjo, hihi, dacht dat ik erg was met mn sokken , maar jij kan er ook wat van Ik douche trouwens (bijna) altijd voordat ik in bed stap, ben ik alvast wat meer opgewarmd Wat fijn dat een nachtje slaap je goed heeft gedaan!! En vanavond heerlijk chillen Ik duim mee dat je temp hoog blijft... Oooo, ik ben ook echt n visliefhebber , hier 2x in de week vis, 2x vlees en 3x vegetarisch. Maar vis is favoriet Hier n rustig dagje vandaag, heb vandaag voor het eerst de stofzuiger weer eens aangezet en net even naar buiten geweest, gelukkig elke dag weer wat fitter. Kruip zo nog wel even naar bed als de kindjes slapen om ook n tukje te doen Zoonlief is helaas niet fit vandaag 39.0 hopelijk voelt hij zich na het slaapje beter... Enne, wat eet iedereen vanavond? Hier wordt het couscoussalade met tuinbonen, erwten, feta-kaas, munt en falafel, heerlijk fris met dit zomerse weer
Ps had in mn temptopic toch de aanbeveling om te testen omdat mn temp hoog bleef ondanks de ongi. Vandaag is hij wel gezakt naar 36.9. Misschien omdat ik me fitter voel? Manlief vindt het totaal onzin om nu nog te testen, maar nu twijfel ik weer bizar he? Dat hoewel het eigenlijk niet mogelijk is je toch eraan blijft denken?