Ja ik ben echt erg hoor! Als ik het koud heb word ik niet echt snel warm haha! Ik heb echt wat nodig om me op te warmen, ik douche ook altijd 's avonds maar ben dan alweer koud als ik in bed stap haha! Inderdaad duimen dat mijn temp hoog blijft, maar zit pas op cd 18... dus duurt nog ff! Wat sneu dat je zoontje zich niet zo lekker voelt! Hopelijk voelt hij zich straks beter! Dat klinkt erg lekker! Ik ben gek op couscous salade! Mag ik het recept van je? Ik zou vandaag met mijn dochter restjes eten (spitskool oven schotel) maar ik denk dat ik toch voor ons garnalen ga halen vanavond haha! Verder nog lekkere recepten iemand? Ben gek op koken maar het ontbreekt mij vaak aan inspiratie!
Ben nu op mijn werk. rustig... tot half drie staan er geen afspraken dus ben een beetje aan het schoonmaken en internetten Sokken aan in bed? Brrrr nee, nooit! zelfs niet als het tien graden vriest buiten Eten: Denk dat ik vanavond even het terrasje op duik met mijn collega, heb van vijf tot half zeven pauze, dan nog spreekuur. Dus lekker anderhalf uur chillen op het terras denk ik maar Lucindalice: hmm das vreemd... maarja, als je ongi bent?? Je kan natuurlijk voor je eigen gemoedsrust een testje wagen, maarja ik ben ook testverslaafd, dus ga niet van mij uit Pjo: Lijkt me leuk om te kunnen schilderen, maar ben dus echt niet artistiek dus begin er maar niet aan haha
Nou ja, had ik van alles getypt, is het ineens weg! Grrr! Nog maar een keer dan maar. Ik heb niet echt schildertalent hoor maar het lijkt wel ergens op en het is erg leuk om te doen! Dat is wel lekker dat je straks even een terrasje kunt pakken! Even lekker van het zonnetje genieten! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
@ Pjo, heb je de "appie" van de Albert Heijn? Daar heb ik het recept van @ Blike, eigenlijk denk ik ook niet dat het kan, maar ga dan toch weer twijfelen door de reacties
Jeeeh wish! Schilderen lijkt me leuk...hier os mij man het talent hoor....die is ontzettend creatief Eten.... Bbq hihi met aardappel salade...
@ Wish, yeah!!!!! Fijn dat je je eitje hebt gevonden, dat wordt n feestje vanavond . Ps, van welk merk is de onderste test? @ Lov, dat is pas lekker eten !! Hier zitten we ook weer met zn drietjes aan het fruit na ons middagslaapje. Zoonlief heeft nog steeds 39.5. Zelf ben ik ook niet fit opgestaan, dus wij kruipen zo met n dvd-tje op de bank.
@blike, dat lijkt me een mooi beroep! Wilde ik vroeger als kind altijd worden. Maar helaas toch niet geworden, vond de studie wel heel erg lang! @Luc ik heb idd ook de appie app, kijk hier ook regelmatig op. Wilde vanavond toch maar garnalen halen, had hier nou zo'n trek in, alleen dochterlief niet! @ wish! Joehoe, jij aan de klus vanavond! Veel plezier! @love, wat voor crea bea dingen doet jouw man allemaal? Mijn vriend is ook creatief, tekent ook en klust ook alles in huis en in de tuin, ideaal! Ik zit nog net even in het zonnetje voordat ik ga koken en na het eten gaan we even een ijsje halen, lekker! Eet smakelijk alvast! En blike, werkse nog!
@ PJO, nou ik zou het wel weten, garnalen jummie! Heb je het recept gevonden op Appie? Anders zal ik eens kijken hoe het precies heet, want er staan meerdere couscoussalades op. Hier totaal geen creatieve en handige man... Al doet hij wel echt zn best in en rondom het huis! O gezellig PJO om een ijsje te halen!
Wat een geklets dames! Heerlijk garnalen! Mijn favoriete vis! En dan vooral eten met heul veul knoflook(pasta) en stokbrood met kruidenboter Ik duik zo de keuken in om zelf roti te gaan maken. Nu al zin in.. Lekkerrrr! Blike, leuk zeg, dierenarts assistente! Hier thuis ben ik de creatieveling, ben dan ook altijd bezig met van alles zelf te maken, heb het vanmiddag weer in mijn hoofd gehaald iets nieuws uit te proberen, dus heb me een uurtje vermaakt in de bouwmarkt, mooi hout gekocht, decoupeerzaag erbij, morgen dus maar eens in de knutsel in mijn atelier. Ja... ik heb de luxe van een atelier buitenshuis, dan kan ik lekker de boel de boel laten en als ik geen zin heb om op te ruimen, toch in een net huis te zitten Verder is de ongi nog steeds niet doorgebroken hier.. Pfffffff
@ Kiraa, wauw! Een eigen atelier! Luxe zeg... En jeetje klinkt erg creatief, leuk.. Ik ben echt geen creatieveling... Nog steeds geen ongi? O, ik hoop zo op n posi test!!
Pjo idd verbouwt hij nu het hele huis alleen .... Hij is grafisch ontwerper met zijn eigen bureau Dus .....hahahahaha hij kan goed tekenen en ontwerpen en schilderen doet hij ook.....alleen nu even niet...geen tijd ... Bbq was lekker hmmmm eindelijk ! Zo zin in de zomer!
Jaa ml is werken tot laat maar daar Wacht ik wel op! Het is een cb digitaal dat is de binnen strip. hier bij een vriendin gegeten!
@ Lov, o cool zeg van je man! Heeft hij in Delft gestudeerd? Wij hebben hier ook 2 grafisch ontwerpers in de familie namelijk @ Wish, hopelijk is je man niet al te laat thuis! Ok, de binnenstrip dus... Hier is manlief altijd vroeg van huis en pas laat thuis . Niet ideaal, maar we hebben er zelf voor gekozen. Wel balen dat hij vandaag weer vertraging heeft, maar hopelijk is hij er om 20u en kunnen we dan aan tafel
@Luc nog niet gevonden maar ook nog niet gezocht, komt straks wel. Maar anders mag je het recept altijd opzoeken, heerlijk een couscous salade in de zomer. Ijsje was erg lekker trouwens @Kira, wat een luxe een eigen atelier! Wij gaan binnenkort ban een kleine zolderkamer een atelier maken, helemaal leuk! Maar wat ga je maken en wat maak je zoal? Nieuwsgierig! @love wat leuk! Mijn vriend is werkvoorbereider en hiervoor tekenaar, dus ook erg handig met dingen ontwerpen en maken, superfijn zo'n handige vent in huis! @wish, hopelijk is hij niet te laat thuis! Ik ben ff gtst aan het kijken en daarna Danni Lowinski, vaste prik op woe aks mijn vriend toch aan het voetballen is. Net een vreemde kat in de tuin, loerend naar ons konijn! Mijn kat er oo en blazen en grommen naar elkaar! Ik heb mijn kat vast gepakt en die andere weggejaagd! Afblijven van mijn konijn! Haha! Vond het wek een beetje eng! Haha
@ PJO, het heet gewoon 'couscoussalade' en dan is het de 2de op de lijst. Wow, jullie straks ook een atelier aan huis. Leuk al die creatievelingen Geniet van je avondje voor jezelf! O ja, 2 boze katten zijn wel heftig... Gelukkig is alles goed afgelopen. Hier klaar met eten en nu even de kindjes op bed leggen en daarna gezellig met manlief Friends kijken