Pjo gezellig! Wanneer is jou nod? We hebben vandaag toch nog een meer geklust wie weet... En we zullen natuurlijk blijven klussen alleen me ei is dan al geweest. Iedereen een fijne zonnige dag gehad? Wij lekker wat van de bbq gegeten met salade. En lees weer die heerlijke gambaspies! Ml houd niet van vis dus eet dan alleen vlees Dalijk weer werken en dan weekend! Fijn weekend allemaal! Groetjes
@ Wish, heerlijk lekker van de Bbq en salade!! O drukke nacht gehad lees ik. Nu lekker slapen en dan vanmiddag nog wat zon meepakken Vandaag hebben we luxe, ons zoontje is net pas uit bed gekomen en onze dochter slaapt nog lekker. Straks op naar het midden van het land voor de bruiloft van de broer van mijn man.
O ja vraagje, vanaf hoeveel dagen voor je eisprong ben je vruchtbaar? Manlief en ik vragen ons n beetje af wanneer we de rubbers weer om moeten doen
Nou ik zou op tijd beginnen.,....soms kan sperma 7 dagen overleven....zeggen ze.....of dat waar is geen idee
@ Lov... 7 dagen... Dat is me n periode... Maar ook wel weer positief meer kansen om zwanger te raken
Leuke dag gehad dus luc en lov. Hier lekker uitgeslapen vandaag! Vannacht lekker bbqe. al iemand last van symptomen. Groetjes
Haha leuk dat humor ook over te brengen is via internet haha. Ik loop maar wat te geine heerlijk bbqe lekker verse aardappelsalade gemaakt en heerlijke salade van de vershof ben er dol op!
@ Wish, gezellig, internet-humor Heerlijk bbq en die salades. Manlief vroeg ook al of de Bbq niet aan kon... Hebben alleen niks om er op te gooien, dus maar eens wat inslaan voor later , komen vast nog mooie dagen aan! Wij eten zo trouwens ook wel lekker, zalm in soja-gember-knoflook met spinazie en pasta met truffel en parrano... Jam jam jam! Hebben jullie ervaring met zwanger&kids en of sensitest ovu- en zwangerschapstesten? Hier kriebelt het steeds meer, wil toch wat bestellen denk ik en dan nog 1 ronde wachten en er dan toch voor gaan
wij doen dat zo vaak als het zomer is heerlijk en makkelijk.... dan niet helemaal uitgebereid natuurlijk.. Pff vandaag slecht weer hier bah! dacht ik even te gaan zwemmen in het zwembadje