ja dan zeg ook niet dat je in het zuiden wooont als je limburg niks aan vindt hahaha maar waarom niet eigenlijk?
Kan moeilijk zeggen het noorden dat klopt niet he.. Maare ik heb niets met limburg en heb nare ervaringen met limburgse neemt niet weg dat er wel zijn waar ik het heel goed mee kan vinden.
wat dacht je van ....midden-nederland.... Nou ja niet alle limburgers zijn hetzelfde he..... heeft toch ook niks met limburg zelf te maken. Jeetje als ik alle provincies minder moest vinden omdat er iemand minder aardig was Limburg is geweldig man!
Haha zo bedoel ik het niet en tja het is ook wel iets meer als minder aardig. Maar ik heb ook niets met limburg zelf, ben een echt brabander vind het heerlijk hier, en nee wij gaan mee in de vakanties van zuid nederland. Maar hoop dat je me niet,verkeerd begrijpt haha
Maar even wat anders lov jij als enige zwangere tot n toe,wat had je voor symptomen voor positieve test?
haha kom niet aan limburg he Klachtjes.....nou ik had steekjes en prikkletjes aan de linkerkant in de bm ope en bepaald plekje. En een soort van stroomstootjes door de borsten....dat is alles
@ Wish, ik hoop het ook voor je!! @ Lov, ja het klonkt gewoon gek, stroom... Zo, 10 ovu en 4 hcg besteld
Ja hcg. Ja probeer niet te vroeg maar ken mezelf. dus alleen hcg ovulatie testen pas als het weer nodig is. Groetjes
Hoeveel ga je nemen? Denk dat ik deze ronde nog geen tests nodig heb en wellicht de volgende ronde wel omdat ze toch in huis zijn. Maar ik ben eigenlijk helemaal geen vroege tester en haal ze dan wel in de winkel. Maar ik ben nu al benieuwd naar je testen! Hoeveel voor nod start je?