Jaa die pendels mogen deze keer wel eens gelijk krijgen, in februari dachten ook 4 pendelaars dat het raak zou zijn.. Deze maand durf ik niet te pendele voor mezelf. Groetjes
@ Wish, o dat geloof ik ja dat je dan wat terughoudend bent.... En het niet voor jezelf durft... Hopelijk krijgen de anderen dan toch wel gewoon gelijk, zou super zijn!
*duim duim duim* Misschien moeten we de nod-lijst weer eens naar boven halen. Toch altijd leuk om op te spieken
Hallo dames, mag ik hier ook komen mee kletsen? Ik ben 23 jaar, we gaan voor ons eerste kindje! momenteel ongi.. dus gaan een nieuwe ronde in!!
Wish spannend! Bij jouw pendeltijden grijp ik altijd mis haha! Luci, ook spannend hoor.. Misschien toch al eerder een derde kindje hihi ik hoop dat vriendlief een beetje op tijd thuis is komende dgn.. Zit rond mn eitje dusjaaa
@ Dreamer en die eieren moet je benutten , hihihi.... Dus hopelijk is je vriend vroeg thuis! @ DP-tje, welkom! Net terug van mn paard, heerlijk is dat nu in de frisse buitenlucht
Dreamer,,ik heb volgende week eind examen en daarna heb ik als alles goed gaat zeeën van tijd dus zal meer gaan pendelen. Groetjes
@luc paarden heerlijk zeg! Heb ik zo lang gedaan jammer dat ik er toen geen tijd meer voor had. Groetjes
Zo, kom me ook weer eens melden! Druk weekendje gehad en gisteren moest ik ook werken. Dus heb niet zoveel tijd gehad om hier mee te kletsen. Zal even tien pagina's terug gaan lezen en proberen op iedereen te reageren. Pjo: Nog drie dagen tot NOD zie ik!! spannend! hopelijk stijgt je temperatuur weer een flink stuk! Wish: Succes op het bankje! Lucindalice: Ja, dan wordt het rond de eisprong dus best wel spannend hé? ben benieuwd of jullie je nog een ronde in kunnen houden Wonen: Ik woon in het noorden, onderin friesland! Dptje: Welkom!!
paarden heb ik niks mee...nou ja paardrijden lijkt me wel leuk maar ben een beetje bang voor die grote beesten hihi
@Wish, kan me voorstellen dat je niet durft te pendelen voor jezelf! Ik vind dat toch wel heel interessant dat pendelen, miss maar eens in verdiepen hoe dat werkt enzo. Ik zie het altijd eigenlijk te laat dat mensen willen pendelen hihi @Dptje, gezellig dat je komt mee kletsen! @Luc, lekker dat je gisteren bij je paard was, heerlijk als het weer een beetje goed is om lekker veel buiten te zijn! Bij mij in de buurt staat in de zomer altijd een paard op een stukje weiland. Mijn dochter gaan vaak een boterham en een appeltje voeren, klimmen we over het hekje heen en dan gaan we het paardje ook even poetsen hihi! J Heerlijk vinden we dat! @Blike, is spannend! Dag 11 was mijn ovulatie en als ik dan 14 dagen dagen optel is vandaag mijn NOD! En als ik uitga van een gemiddelde van 27 dagen dan is donderdag mijn NOD. Gisteren de hele dag een beetje down omdat mijn temp iets was gezakt en gisteravond zere rug heb ik altijd tijdens mijn ongi maar geen ongi te bekennen! Vandaag temp weer iets gestegen naar 36.7 .spannend! Durf nog niet te testen! Vandaag moet ik werken tot 1330, dochter ophalen en dan lekker naar huis. Vriendlief is vrij dus zijn we gezellig met zn 3tjes vandaag. Het zonnetje begint ook weer te schijnene, dat is ook lekker! Fijne dag voor jullie!
Kletsgroep....zwanger worden! ♥ NOD lijstje: -dreamer - 24 - 2e kindje - 1 juni -Kira88 - 25 jaar - 1e kindje - 2 juni -Annnp - 22 jaar - 1e kindje - 7 juni -PJO1983 - 30 jaar - 2e kindje - 13 juni -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-14 juni -vaya - ? - 2e kindje - 18 - juni -wish01 - 24 - 1e kindje - 19 juni -fatine1991 - 22 - 1e kindje - 23 juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - 30 juni -Blike1987- 26 jaar- 2e kindje - 5 juli -Dptje- 23 jaar - 1e kindje - ? ♥Zwanger♥ -love23 - 29 jaar - 3e kindje -jongen/meisje/? __________________