@ Blike, moet nog 1.5u mn benen bij elkaar houdem , maar als ik het niet meer redt ga ik uiteraard gewoon Zoonlief doet het redelijk vandaag, hij is alleen flink moe. De last van mn lijf is nog niet mega-erg hoor, hoop dat het met wat rust wat afzwakt...
Toch al mn ovu-testje gedaan...moest zo plassen! Hij is (zoals te verwachten was ) negatief.... Eens kijken hoe het de komende dagen gaat lopen...
Wish, ik heb een cyclus gehad van 31 dagen en een van 42... Voorheen nog aan de pil.. dus weet m nog niet helemaal... Lucinda, beterschap! Ook voor je zoontje
Luci je moet echt proberen zo lang mogelijk....anders is je urine niet geconcentreerd genoeg en het zou jammer zijn als je je knaller gaat missen straks....
Tsja, maar als je moet.... dan moet je Ik vind mij ei ook altijd met gewoon 1,5 - 2 uur ertussen hoor.
@ dp-tje, dankje! Hmmm, dus nog soannend hoe je cyclus gaat lopen.... @ Lov, I know...maar ik knapte bijna.... Had hem ook nog niet positief verwacht op cd 11 en deze ronde zoek ik mn ei, maar gaan nog niet zonder rubbers vrees ik... Mirgen ga ik beter mn best doen
Nou bij mij is het nu raak en ben ik toch ongi! Boehoe! OKe nu genoeg gezeurd!Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit 3 uur wacht met plassen! Ik heb nog niet zo vaak ovutesten gebruikt maar ga deze ronde weer proberen. Het word hier trouwens echt heel donker en volgens mij regent het ook al flink! Hoe is het weer bij jullie?
@ Lov, had 2 koppen thee op, valt wel mee toch? Misschien moest ik wel extra omdat ik er alleen maar aan dacht, haha... @ PJO, he balen dat het deze ronde niet raak was , hopelijk komende ronde beter!! Hier ook geen zonnetje meer , maar gelukkig (nog) geen regen. Waait inderdaad flink! Maar wel n heerlijk warme wind, was best even lekker om net met de honden te wandelen. Net ook n gesprek met m'n moeder gehad, aan de ene kant wil ze graag n volgend kleinkind, aan de andere kant is ze bang dat ik het niet red .... Maar goed, ik zelf blijf positief
Hallo meiden, Mag ik ook meekletsen? Wij zitten in de eerste ronde voor ons tweede kindje. Ik vind het echt reuze spannend en kan niet wachten tot het zover is! Ik ben er bijna de hele dag mee bezig Het lijkt wel een obsessie hahaha.
Hoe lang zijn jullie bezig als ik vragen mag? Bij ons wordt het pas de 2e ronde deze maand dus ben nog niet echt er heel veel mee bezig! Pas na een jaar zou ik me zorgen gaan maken denk ik... Het zou leuk zijn als het deze maand zou lukken maar anders is het gewoon pech en gaan we weer voor de volgende ronde, al zou het natuurlijk wel heeel erg leuk zijn
Wij zijn nu 8 maanden verder en moeten als het niet lukt in oktober terug na de gyn. Ik loop al vanaf me 16 bij een gyn vanwege problemen met me menstruatie en hormonen. In februari ben ik weer door de molen gehaalt en alles was goed op dat moment dus was wel een gerust stelling. De gyn heeft me gezegt jou zie ik niet meer terug dus laten we hopen dat ze gelijk heb. Ben inmiddels als 1 jaar en 2 maanden van de pil af ivm overstimulatie. hoop voor je dat het snel raak is.want als je graag wil is elke maand teveel.
Dankje voor de reacties dames het is alweer gezakt, is gewoon af en toe niet leuk om te horen. Groetjes
Dan snap ik het! Je wens is erg groot en als het dan niet lukt is het erg frustrerend. vrienden van ons zijn nu 1,5 jaar bezig, 2 weken terug een miskraam gehad met 7 weken. Waren ze eindelijk zwanger en dan dat. Jee wat is dat dan kl*te zeg!! Dat wens je echt niemand toe.... :x
hier al eens vaker gehad, maar het witvocht uit me tepels.. en erg zacht borsten. wazig kan je lijf in elkaar zitten.