Aaaaah balen pjo!!! Maar vol goede moed naar de volgende ronde hoor!!! Welkom evelientje!! Hopen dat het snel raak is! @lucin ik denk dat je heel goed zelf weet of je er wel of niet voor kan gaan. Doe waar jij je goed bij voelt Hier nog geen tekenen van een naderende ongi dus ik hou het nog even spannend haha
Pjo: Balen meid Knap dat je na zo'n tijd nog zo positief kan blijven! Evelientje: Welkom! pocanhontas: Wanneer ga je testen?
Bedankt voor jullie verwelkomingen! Al één meid zwanger (sorry, ben je naam alweer kwijt geloof ik... Was het Lov?) Gefeliciteerd! Was het snel raak? Hoe voel je je nu? Wish, ik kan me voorstellen dat je er af en toe even doorheen zit, als je al 8 maanden aan het proberen bent. Want we weten allemaal dat als je eenmaal de keuze hebt gemaakt voor een kindje te gaan, je zo snel mogelijk zwanger wilt zijn. Ik hoop echt voor je dat het deze keer gaat lukken. Ik ben ook alweer met ovutestjes begonnen. Tot nu toe nog geen ei gespot deze ronde. Daarbij hou ik ook de veranderingen van m'n cervixslijm bij. Doen jullie dat ook? Wat ik raar vind is dat ik al 2 dagen eiwitachtig slijm heb, maar geen positieve ovulatietest. Weet iemand hoe lang je dat slijm ongeveer hebt in een cyclus? Hahaha terwijl ik dit allemaal typ bedenk ik me hoe raar het eigenlijk is dat je op het moment dat je zwanger wilt worden gewoon schaamteloos praat over dit soort zaken Moet ik zelf de NOD lijst aanvullen met mijn gegevens of hebben jullie iemand die dat bijhoudt? Hè bah het begint hier te regenen, jammer, ik vond het juist zo fijn dat het eindelijk lente was. Nou, ga even lekker bankhangen en naar de tv loeren. Lekker relaxen.
Ik doe geen ovulatietesten, vrijen gemiddeld 3x per week en hopen zo zwanger te raken, als we over 1 jaar nog niet zwanger zijn gaan we doelgericht zwanger worden, maar eerst laten we het op een beloop. Heb wel een regelmatige cyclus van 31 dagen dus kan het wel bijhouden.
@ Wish, ik wist niet dat je een verleden bij de gyn hebt. Dat zal het denk ik wel extra spannend maken voor je. @ Evelien, welkom! @ Noralie, wat n naar verhaal van jullie vrienden @ Evelien, ik temp, gebruik sinds gister ovu-testen en hou m'n slijm in de gaten, maar alleen bij het afvegen als het me opvalt. Hier het idee dat ik ook vaker wat dagen wat vruchtbaar slijm heb, maar er zit altijd maar 1 dag bij dat het echt 'plakt'... Dus wellicht komt de echte 'plak' er nog aan? @ Poca, spannend!!!! Vandaag 1 dag overtijd!!! Mijn duimen draaien @ Blike, *zwaai* @ Noralie, wat fijn dat jullie het gewoon op die manier proberen. Dat was ook ons plan, maar dat is (zelfs nu we nog geen 100% bezig zijn) nu al mislukt... Gister hebben we 'onveilig' geklust, we spelen echt n beetje met vuur. We weten beiden dat we moeten wachten en de rubbers liggen binnen handbereik en toch niet gebruikt... We willen beiden zo graag! Zat toen op dag 11, ben nu extra benieuwd wanneer mijn ei gaat zijn. Weet alleen zelf nog niet wat ik er van moet vinden en of ik in de veilige range zit of toch in de vruchtbare dagen.... Spannend!!!
Luc toch spannend dus deze ronde!. Ik hang het ook niet aan de grote klok is niet fijn vooral niet als je 16 bent maar als mensen er naar vragen lieg ik er niet om. Ik ga na me bedje welterusten
Lucindalice: aah wat spannend zeg! toch fijn dat jullie de rubbertjes hebben kunnen laten liggen.. Noralie: Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt, dat scheelt een hoop! Vandaag lekker vrij! Het is niet zulk mooi weer, dus weet nog niet precies wat ik ga doen vandaag. Jullie nog plannen?
Ga trouwens zaterdag/ zondag weer beginnen met ovulatietesten, zit dan op dag 13/14. Ben benieuwd of de teunisbloemolie wat doet en ik inderdaad mijn eitje wat eerder krijg deze maand!
@ Luc @Love en @Blike, ik ben niet heel erg positief hoor! Maar goed de meeste stellen worden binnen een jaar zwanger en dus hebben we nog even. En daarbij moet ik wel zeggen dat we de eerste maanden niet heel erg mee bezig waren en niet precies bewust rond eisprong hebben geklust. Ik zat er gisteren ook wel een beetje doorheen moet ik zeggen, was ook wel behoorlijk down en teleurgesteld nu nog wel maar ja, volgende maand gewoon maar weer proberen, zeg dat ook maar steeds om mezelf moed in te praten. @Luc, dat word toch een apennende ronde deze maand! @Poca, dank je en idd de moed proberen erin te houden! En jij bent volgens je banner overtijd, wat superspannend! Wanneer ga je testen? @Wish, dat is zeker zo als je graag wilt dan is elke negatieve test en elke ongi een te veel. Hopen voor je dat de gyn gelijk heeft en je in oktober niet meer terug hoeft te komen. @Evelientje, welkom en leuk dat je mee komt kletsen! @Blike, hopelijk werkt de teunisbloemolie idd. Ik gebruik wel tarwekiemolie sinds 2 weken en vriendlief foliumzuur en ik zelf ook multivitamine van Davitamon geloof ik. Wat kunnen we nog meer doen om een zwangerschap te bevorderen? Vandaag weer de hele dag werken, geen zin in! Maar goed, tussendoor kijk ik even op het forum, dat is wel gezellig! J
Hoi Meiden! Nog steeds geen ongi te bekennen!! Maar ik wacht nog even t/m zaterdag omdat ik ook weleens een uitschieter van 30 dagen heb gehad haha. Vind het nu wel spannend worden... @lucin spannend!! je weeth et nooit hoor misschien is het stiekem wel gewoon raak haha @blike ik begin meestal rond dag 11 met testen maar het is geloof ik ook afhankelijk van hoe lang je cyclus normaal gesproken is. @all ik gebruik vitaal zwanger worden van kruidvat. De pillen zijn eigenlijk heel vies maar ja je moet er wat voor over hebben
Goedemorgen, @ Pocahontas, ik kan me voorstellen dat het nu spannend wordt! ben heel benieuwd naar je test zaterdag, ik duim voor je! @ PJO, het is ook niet makkelijk om elke maand weer positief te blijven als het niet lukt. Heel begrijpelijk. @ Lucindalice, spannend, dan zou het toch kunnen gebeuren deze ronde. Waarom hadden jullie besloten om nog een ronde te wachten als ik vragen mag? @ Noralie, aan de ene kant denk ik ook wel dat het rust geeft om geen ovulatietesten te gebruiken, maar ik denk dat ik nu al een soort van testverslaafd ben @ Blike, ben ook wel benieuwd of die Teunisbloemolie werkt. Ik vond m'n eerste cyclus met 33 dagen ook best wat aan de lange kant. @ zwangerpillen, ik gebruik alleen foliumzuur.
Hey dames! Ik ben net nieuw op het forum maar heb al een poos met jullie mee gelezen. Ik moet nu toch echt even mijn verhaaltje kwijt want ik hou het niet meer haha! Wij zitten nu in onze 1e ronde voor ons eerste kindje. SPANNEND!! Vandaag is mijn NOD en er is nog niets wat op ongi lijkt. Heb al sinds mijn ei al een hele waslijst aan symptomen die bij een zwangerschap kunnen horen zoals, ontzettend moe!!!, misselijk bij vlagen, voedsel wat ik eigenlijk heeeel lekker vind niet eens kunnen zien of ruiken omdat ik dan zo misselijk word, constant melk witte creamy afscheiding (sorry sorry sorry ) en steeds zo ontzettend draaierig (wat echt heel irrietant is) Nouja dat is een kleine greep uit mijn waslijst. Maaaar... vandaag dus mijn NOD maar nog geen posi test . Afwachten dus maar ooooh wat is dat moeilijk!! Groetjes Pineapple
hihi kon toch niet wachten en toch maar even stiekem een ovutestje gedaan... heel licht streepje. dus hij komt er nog niet aan! Pjo: Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent! Je bent ook al even bezig! Hopelijk volgende ronde meer geluk voor jullie! Tarwekiemolie ben ik ook gaan slikken onder het mom van, baad het niet dan schaad het niet We zullen zien of het werkt! pocanhontas: Spannend!!! Zou een leuk vaderdagcadeau voor je vriend zijn Evelientje: We lopen redelijk gelijk, mijn eerste cyclus was ook 33. Pineapple: Balen dat je een nega test had... Al die symptomen kunnen ook bij het "ontpillen" horen hé? Ons lichaam kan ons soms vreselijk voor de gek houden! Hoop dat je snel zekerheid krijgt! Vanmiddag op kraamvisite bij het zoontje van mijn nichtje! Héél veel zin in! En mijn schoonzusje heeft vorige week de 20-weken echo gehad en daar was ook alles goed! Verder is mijn buurvrouw drie weken geleden ook bevallen Dus het zijn allemaal babies en zwangeren om me heen! En mijn eierstokken maar rammelen
Hoi meiden! Pjo, balen van je ongi.. Poca, spannend meid! Pineapple, zoals al gezegd kan het ook bij ontpillen horen helaas.. Al hopen we natuurlijk dat je test snel posi is.. Hier twee avonden gezelligheid gehad.. nu maar hopen dat t genoeg is geweest want ik ben op en wil vanavond echt op tijd slapen.. M'n moppie is vanndaag geënt dus zal waarschijnlijk ook nog wel wakker worden vannacht..
@ Blike, nog een leuke dagbesteding gevonden voor vandaag? Hopelijk doet de teunisbloemolie iets en snel een positieve ovu- en daarna een positieve hcg-test!! @ PJO, echt heel naar dat je jezelf er dan down onder voelt en ja, gewoon gezellig komen kletsen hier Succes vandaag op je werk. Hopelijk vliegt de dag om! @ Poca, mooi dat er nog geen ongi is , ik ga door met duimen!!!! @ Evelientje, natuurlijk mag je dat vragen. Wij hebben nog geen groen licht van alle behandelend artsen. Ik heb het syndroom van Ehlers Danlos, dat is een erfelijke bindweefselafwijking. Ik moet nog revalideren van mijn vorige zwangerschappen, dus lichamelijk wordt een eventuele zwangerschap voor mij erg zwaar. Maar ondanks dat mijn man en ik weten dat het weer een zware tijd gaat worden, willen we er toch graag nu al voor gaan @ Pineapple, welkom!! Balen van je nega-test....hopelijk wijzen je kwaaltjes toch ergens op! @ Blike, nog geen knallert dus... O, wat veel babies! Kan me voorstellen dat het aan alle kanten rammelt
Vanochtend naar mn cb geweest met mn zoontje. Het was niet helemaal goed . We moeten naar het audiologisch centrum en als hij in de zomervakantie nog eens ziek wordt, moe blijft of niet is gegroeid naar de kinderarts. Ze nemen de EDS natuurlijk ook mee, dus opzich wel goed dat ze het in de gaten houden... Maar was er toch wel wat verdrietig van