Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ahhh Luci, wat rot zeg :(
    Hopelijk wordt hij voorlopig niet ziek en gaat ie flink groeien!

2. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Wat vervelend Luci!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanks voor het 'medeleven' Dreamer en Pineapple.
    We maken altijd maar grapjes over dat hij klein is en het is ook wel aandoenlijk zo'n klein dropje. Zijn zus van 1 jaar jonger is maar ietsje kleiner dan hem. Maar goed, je hebt nu eenmaal kleine mensen en grote mensen denk ik dan maar ;). Hopelijk gewoon even een groei-stopje en dan wordt het vast n grote vent!

Pfjoew en de hele straat ligt hier open, erg handig dat ze dat niet eerder even aangegeven hebben. Moest net hals-over-kop mn auto van de inrit verwijderen, tussen alle bouwzooi door, dus vrees dat ik wat schade heb gemaakt aan de auto (durfde niet te kijken). Was ook erg onrustig om van huis weg te gaan omdat mn kindjes boven sliepen. Gelukkig was ik met enkele minuutjes terug, maar eigenlijk is dat evht niets voor mij om te doen.

O ja, had n licht streepje op mn ovu-test :D... I know, dat wil nog niets zeggen, maar toch was ik er blij mee ;)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoe groot en zwaar is hij nu dan Luci?

mijn meisje is ook niet groot, zit iets onder het gemiddelde.. Maar ze is gewoon goed in verhouding en doet t verder prima...

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dreamer, 11.5kg en 84cm... Niet zo heel groot dus...en hij groeit niet met zn eigen lijntje mee...

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zeker erg fijn. Vraag me eigenlijk wel af of ik alleen vruchtbaar 2 dagen voor en op de dag van mij eisprong of dat het ook een week eerder of later kan zijn. Want soms ben ik na een dag hard werken erg moe en heb ik niet zoveel zin in het klussen. ;)

7. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Lucindalice, dat klinkt best heftig. Maar jullie verwachten dus wel snel 'groen licht' van de artsen neem ik aan.
    Het is niet leuk om te horen dat je kind niet goed groeit. Hopen dat hij de aankomende tijd flink gaat groeien.

Al naar de auto gekeken? Niet zo prettig als ze dat soort werkzaamheden niet even van te voren melden. Wat nou als je niet thuis bent en de auto dus niet kunt verplaatsen. Beetje vreemd.

@ Blike, we gaan inderdaad vrij gelijk op. Gaan we samen hopen op een kortere cyclus :)

@ Dreamer, nu dus het wachtbankje op en duimen maar.

@ Pineapple, die klachten kunnen zowel van een zwangerschap komen als van het ontpillen. Hopen op het eerste!

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Even snel bij gelezen, pjo ik begrijp je gevoel en hoop dan ook dat je snel,zwanger mag zijn.

Luc heftig van je zoontje hopen dat het snel een grote kerel word!
    Poca je houd ons in spanning!

Blike hier kwam me ei ietsje eerder met teunisbloem hopelijk bij jou ook.

Hier tijdens de nachtdienst veel een trekkende onderbuik gehad hoop dat dat goed nieuws mag zijn!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Noralie, sperma kan geloof ik tot 6 dagen overleven en een eitje 24u. Dus dan ben je 6 dagen ervoor en 1 dag erna vruchtbaar. Dit is natuurlijk in theorie. De 'beste' dag is geloof ik 1 dag voor de eisprong. Met om de dag klussen kom je iig een heel eind :)

@ Evelientje, de artsen spreken elkaar tegen, de geneticus geeft groen licht, de huisarts raadt aan om nog 1 jaar te wachten. Eind juli hebben we het oordeel van de revalidatie-arts. Die telt het zwaarst. Maar ondertussen ben ik zo gefocussed op het zwanger raken dat ik hoop dat we 'stiekem' in verwachting raken.
    Heb nog niet naar de auto gekeken, dat mag manlief doen :)

@ Wish, o ik hoop ook dat dat n goed teken is :). Ik heb dat rond m'n ei en had dat gedurende mijn hele 2de zwangerschap. Ik duim!!

Pfff, ik ben op de bank geploft. Ik moet eten maken, maar eerst even rust hoor, wat n drukke dag zeg vandaag! Ben nu pas thuis!!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Lucindalice:
    hé wat een vervelend nieuws van je zoontje :( heeft hij ook EDS? omdat het erfelijk is?
    Heb dat één keertje gedaan terwijl mijn kindje sliep.. maar vond het maar niets... tegenwoordig zet ik dan de babyfoon ff bij de buren als ik snel om een boodschapje moet. of wacht ik tot mijn vriend terug is!
    En hoe was de auto??

Wish:
    ooh dat trekkende had ik bij mijn zoontje ook heel erg, bleek de innesteling te zijn! spannend hoor!!!

Evelientje:
    Hoop inderdaad dat mijn cyclus wat korter is! of langer... maar dan een maandje of negen langer :p

Lekker op kraamvisite geweest vanmiddag! wat een schatje zeg! :) smelt!!!!

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Oke nou dan weet ik waar ik aan toe ben! Dan hoeft het niet te gebeuren deze dagen.... ;)

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmm heb alleen het idee dat m'n ei nog niet geweest is.. Zo stom, tis een gevoel haha :p

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    :cool: zo'n gevoel heb ik ook momenteel :p :D

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Blike, heerlijk dat je op kraamvisite was!! Leuk he die kleintjes :)
    Weten nog niet of de kids ook EDS hebben, verdenk m'n dochter er eerder van dan m'n zoon... Ze zijn nu nog te jong om te testen.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Noralie, even lekker pauze dus ;)

*zoekt mee naar de eieren van Blike en Dreamer*

Zo, het bad loopt hier vol, even relaxen hoor!! En dan heerlijk slapen, was me toch n beetje te druk vandaag...

16. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Laten we hopen dan luc en blike dat het een innesteling is en het blijft zitten!

Ik zal ook eens mee gaan zoeken na die eitjes van jullie haha.
    Dalijk weer werken net lekker uiteten geweest

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wish o leuk uiteten! Waar ben je geweest?
    Innesteling zou leuk zijn :D

Manlief is de auto nu ophalen....

18. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Lounge 8 lekker sushi ja zou zeker leuk zijn !

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Lucindalice:
    Bedankt voor het eitjes zoeken :D
    Lekker badderen en daarna lekker slapen!

Wish:
    Jij ook bedankt voor het zoeken ;)
    Sushi.... bleeeeegh maar houd zoiezo niet van vis!

20. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Haha blike heb ik leren eten en lus ook niet alle vis maar is erg lekker!

Deel Deze Pagina