Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    He bah wish, heel veel sterkte!!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff hier nog steeds geen posi ovu test... ze worden wel ietsiepietsie donkerder maar het lijkt nog nergens op....
    En bij jou noralie? jij hebt je eisprong vandaag?

3. Fatine1991

May 27, 2013
    17
    0
    0
    Amsterdam
    Sterkste Wish! Echt stom zeg.
    Dikke knuf ook van mij.

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja ik heb mijn eisprong. Voel hem ook aan de linkerkant dus zit helemaal goed. Gisterenavond geklust dus nu afwachten.... Ik ga vannacht de nachtdiensten in voor 4 nachten. Dus vandaag geen kans om nog te klussen.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wish, o nee, echt een hele dikke knuffel vanaf hier :( Ik snap goed dat je er down van bent en wellicht even niet mee wilt kletsen. Toch zou het wel heel gezellig zijn als je blijft :)
    Maar doe vooral waar jij jezelf nu het beste bij voelt. Heel veel succes met de uitslag van het zaad. Ik hoop dat een goede uitslag is.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Noralie, laten we hopen dat jij dan ook heel snel in verwachting mag raken als jouw familie zo vruchtbaar is :)
    Wij begonnen in 2010 direct na ons trouwen (ik studeerde toen wel nog) mijn ouders hadden namelijk 11 jaar over mij moeten doen en het is er maar bij eentje gebleven. Wonder boven wonder, raakte ik direct zwanger :).
    Zo te horen heb je je eitje goed benut :D. Succes met de nachtdiensten!

@ Blike, je eitje komt er dus echt aan! Fijn!!!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Mn ovu-test was spierwit vandaag. Gister even uitgebreid mn tempkaartje van deze keer bekeken en naast de vorige gelegd. Ook even goed naar mn ovu-testjes gestaard en ik ben toch van mening dat ik gewoon mn piek gemist heb en mn ei afgelopen weekend of net iets daarvoor heb gehad.
    Mn man en moeder en hebben even mee getuurd en denken het ook, dus ik hoop maar dat ze gelijk hebben :)
    Morgen laat ik de ovu-testjes dus maar even voor wat het is... ik temp wel nog even door, maar mijn tempkaartje is echt zon drama met al dat ziek zijn dat FF deze ronde geen kruis gaat geven vrees ik....

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja dat hopen we ook!! Ik kom uit een gezin met 7 kids, mijn broer heeft er 4, mijn andere broer 2 en mijn zus 1tje, maar haar man is sinds bestralingen niet vruchtbaar meer dus daar blijft het er bij 1!
    Mijn jongere broertje en zusjes hebben nog geen kinderen, want die wonen nog thuis!

Dus hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt en komt kleinkind nummer 8 voor mijn ouders heel snel ;)

Even 1,5 week geduld totdat we kunnen testen!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Blike, jouw eitje dus onderweg hihi :)

Blegh,, wachten is niks aan haha!

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Noralie, wauw, wat een groot gezin hebben jullie :). Hoe vind je dat? Zelf zou ik ook heel erg graag een groot gezin willen hebben :)
    Ik hoop ook voor jou dat kleinkind nr.8 voor je ouders snel komt :)

@ Dreamer, nog 1 weekje en dan weet je meer :D aftellen....

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zeker een groot gezin! Het was altijd erg gezellig, maar met kerst is het nu afzien, vooral voor mijn man die jongste is van 3. Dus 2e kerstdag slaan we altijd liever over, ook omdat er dan 7 kids rondrennen en 2 honden.... Wij houden meer van rust. Mijn oudste broer wilde ook graag minimaal 6 kids, maar bij 4 is het nu genoeg, ze hebben er helaas de financiele middelen niet voor. Wij gaan voor 2 als het ons gegund is!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Leuk dat je broer eigenlijk ook veel kindjes zou willen :). Maar ook wel goed dat hij de financiele middelen in het oog houdt....
    Jullie dus 'maar' 2.... Hopelijk is het jullie gegund!!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Ik ga even mn handtekening aanpassen. Ik ga er nu toch maar van uit dat de test van zondag positief was, dan neem ik maandag als dag dat mn ei was en dan gewoon een LF van 14 dagen en dan kom ik op een cyclus van 31 dagen uit. Ik weet dat mn vorige LF maar 9 dagen was, maar goed, kan beter mn cyclus te lang inschatten dan te kort ;)

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Pffff, reken mezelf echt scheel :( Heb er toch maar n cyclus van 29 dagen van gemaakt, kom er anders niet echt aan uit als ik op maandag mn ei gehad moet hebben :(

15. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    lees vanavond even alles terug hoor!
    Moet zo naar mijn werk...

Nog steeds geen posi ovutest :( vorige maand had ik dat wel op dag 19... pfff stomme teunisbloemolie.. ben ik dus ook maar ff mee gestopt.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    `Vreemd joh Blike..

Pfoee, ik moet steeds zoveel plassen.. Maar reken nergens op want had dat vorige maand ook :p

17. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Hoi meiden,

@ Blike, stom zeg dat je ovutest nog niet positief wil worden. Wordt hij al wel wat donkerder? Of knalt hij bij jou gewoon opeens?
    Werkse vandaag!

@ Dreamer, veel plassen, opzich een goed teken :)

@ Lucindalice, lastig hè om je cycluslengte te bepalen. Ik heb hem ook al een paar keer aangepast. Ik ga nu maar uit van m'n vorige cyclus, ookal was die voor mijn gevoel lang. Maar ja, beter te lang dan te kort.

@ Noralie, een groot gezin lijkt mij leuk. Bij ons is het juist altijd erg rustig gedurende de feestdagen, omdat de familie klein is door gezinnen met max. 2 kinderen per stel.
    Spannend hoor over 1,5 week testen, hopen op een positieve test!

Ik ga ervan uit dat mijn eisprong is geweest, al heb ik niet zulke flinke ovulatiekramp gehad als in m'n vorige cyclus. Gisteren wel wat lichte krampjes, dus neem aan dat toen m'n eisprong was, gezien de positieve test van woensdag.

Zouden we eigenlijk vandaag ook nog moeten klussen (blijf het een stom werkwoord vinden ;)) of is dat niet noodzakelijk? Vriendlief gaat vandaag op stap met vrienden, dus ik weet niet of het er daarna nog van gaat komen :D

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Zelf zou k het wel doen haha :p
    Better safe then :p

19. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Ja dat is wel zo :D
    En wie weet springt m'n eitje pas vandaag.....
    Nou, hopen maar dat ie er nog toe in staat is dan :p

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Blike, balen zeg :(, kan het ook niet zijn dat je je piek hebt gemist? Ben je ook aan het tempen? Succes op je werk!

@ Dreamer, ik plas me ook suf :D.... Maar ik denk dat ik gewoon meer drink met dit weer ofzo...

@ Evelientje, je kunt het nog een keer doen, just to be sure.... Anders even snel voordat hij de deur uitgaat ;). Dan zit je ook nog dichter op je ei :), dat is beter.

Share This Page