Vandaag de ovu-testen links laten liggen. Dan heb ik er nog 11 over voor de volgende ronde(s). Heb 4 hcg-testen van z&k, misschien dat ik deze maand toch eens ga testen. Die dingen zou je al 6 dagen voor nod kunnen gebruiken, maar dat lijkt me wel erg vroeg....dat zou betekenen dat ik al over 4 dagen kan testen
Hee dames, Dankje voor de steun moet gewoon even rustig aan doen en afstand nemen van hier,,lees wel af en toe bij maar niet meer elke dag. Manlief zijn zaad is net onder het gemiddelde hij moet nogmaals testen omdat er maar 2 dagen tussen de aansluiting zat daar kan het aan liggen wel snelle zwemmers dat ia positief. Groetjes
@ Wish, toch nog een redelijk positieve uitslag . Hopelijk is die de volgende keer nog beter Wel leuk dat jetoch blijft meelezen
Die testen heb ik ook liggen. 6 dagen voor nod vind ik ook wel snel hoor. Spannend idee hè om binnenkort te gaan testen. @ Wish, gelukkig nog wel redelijk positief nieuws over je man. Ik hoop dat de volgende test nog beter zal zijn.
Joepieee weekend Jullie nog plannen? Morgen zomerfeest bij de kinderopvang, 's avonds bbq en met collega's en zondag als het wat redelijk weer is willen we misschien naar de dierentuin. Helaas nog geen ei gespot... had zo gehoopt dat hij door die teunisbloemolie wat eerder zou komen maar helaas... ben er dus nu ook maar even mee gestopt. Misschien gooien ze zelfs mijn cyclus wel in de war in de negatieve zin. Morgen gewoon maar weer eens testen! Dreamer: Jij kan bijna gaan testen!! of ga je heel dapper volhouden tot je NOD? Evelientje: Meestal lopen mijn testjes een klein beetje op maar knallen wel van de één op de andere dag, kan dus best zijn dat die morgen of overmorgen positief is. Laten we het hopen! Ik zou hem zeker nog een keertje verleiden vanavond Luci: Kan me haast niet voorstellen dat ik mijn piek gemist heb. Meestal voel ik mijn eisprong wel duidelijk... maar zeg nooit nooit natuurlijk. Ik testte bij mijn zoontje trouwens vijf dagen voor NOD al positief Wish: Fijn dat je toch af en toe eens komt spieken!
@ Evelientje, have fun voordat je mannetje op stap gaat Ja, echt raar he dat we bijna mogen testen....spannend!!! @ Blike, wow wat goed, 5 dagen voor NOD al! Welke test heb je toen gebruikt? Klinkt als n leuk druk weekend, veel plezier! Wij gaan nog even wandelen met de kindjes nu, eindelijk droog
Gisteren dus mijn eisprong gehad. Net wakker geworden en bij het afvegen een soort van rozige afscheiding. Vraag me af of meer meiden hier weleens "last" van hebben en of dit eventueel kan duiden op een bevruchting of juist niet. Lijkt me sterk dat ik nu al ongesteld ga worden na 20 dagen, terwijl ik al een half jaar bij 30 of 31 dagen ongesteld word!
Noralie: Je kan ook een beetje bloed verliezen va je eisprong, dus dat is normaal. Luci: Ik testte toen positief met de kruidvattest die van hun eigen merk. twee voor vijf euro.
Misschien dat ik er nu meer op let, maar ik heb het afgelopen half jaar daar geen last van gehad. Het kan natuurlijk ook zijn dat het de innesteling is en ik mijn eitje een aantal dagen eerder heb gehad. We gaan het zelf zien! Maar vind 2 weken wachten toch best wel lang!!
@ Noralie, dat zou mooi zijn als je eerder je ei hebt gehad en het een innesteling is geweest!! Bij mijn zoontje had ik duidelijk een innestelingsbloeding, bij mijn dochtertje niet... @ Blike, hoor alleen nu steeds dat die kv 2v5e niet zo goed meer zijn. Ik testte bij mijn zoontje ook 2 dagen voor NOD positief met die test, maar denk dat ik ze niet meer zo snel zou halen na al die negatieve verhalen hier...
Ik hoop met je mee!!! Wanneer zou je dan kunnen testen denk je? Als ik uitga van mn ei maandag, dan zou ik morgen een innesteling moeten hebben... Dus morgen eens goed turen
Mn temp was vanochtend wel weer wat lager.... Ik vraag me af of dat hoort? Ja toch bij eventuele innesteling? Ik ga eens kijken of ik het ergens kan vinden... Iedereen fijn weekend!
Goeiemorgen! Blike, klusserdeklus ik ga iig proberen NIET voor m'n nod te testen.. Heb ook geen klachten verder, behalve het plassen.. Owja en vanochtend vond ik iets naar natte hond ruiken? Vreemd haha! Wish, logisch dat je even afstand neemt.. Gelukkig wel redelijk positief nieuws.. Succes meissie! Evelien, nog extra geklust? Nu dus op het wachtbankje?
Hoi meiden, Nou het is gelukt hoor gisteren, ik heb m'n vent nog even het bed in gekregen voor hij ging stappen. Nu kan het wachten beginnen... Jaaaa Blike daar is ie hoor! Dat wordt een gezellig weekend voor jou Grappig, precies op dezelfde dag als ik de 20e cyclusdag. @ Dreamer, nu zitten we samen op het wachtbankje. Ik hoop ook dat ik het vol kan houden om niet voor m'n NOD te testen. Ik ben benieuwd . Ik vind het wel heel spannend! @ Lucindalice, met vragen over temperaturen kan ik je helaas niet helpen, ik heb daar geen ervaring mee. @ Noralie, ik denk dat de bloeding komt van de eisprong, want de innesteling vindt pas plaats tussen 7 en 10 dagen na de conceptie als je eergisteren je eisprong had. Ik vind het wel een bijzondere gedachte dat ik nu misschien bijna zwanger zou kunnen zijn. Al weet ik ook dat de kans op zwanger worden in de eerste ronde natuurlijk wel klein is. Heel bijzonder! Dat heb ik niet eerder meegemaakt, omdat m'n eerste kind een oeps-baby was
Haha ik hou er ook altijd rekening mee.. dwz na de eisprong geen rauw vlees en alcohol meer.. Beetje ver gedacht maar goed, ik vind t zelf fijn
@ Dreamer, knap van je om niet te testen! Wellicht betekenen dat plassen en die natte hond wat @ Evelien, we kunnen samen aftellen tot NOD Bijzonder is dat om er zo bewust mee bezig te zijn . Wellicht dat ik daarom nu ook zo gefocused ben.... Zoon was in ronde 1 raak en dochter was ook n cadeautje (bewust geen ac, maar gaf bv) Ik voel mezelf trouwens helemaal niet 'zwanger'....deze ronde is de kans ook wel weer minimaal, maar denk echt dat we nog even door mogen klussen...