Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik zou dat wel graag willen weten, maar dan gaan we dat niet vertellen tegen de rest. Mijn man wilt het absoluut niet weten, vind de verrassing leuker, dus tja dan heb ik denk ik geen keus, want om het nu 20 weken voor me te houden ben ik niet zo goed in!;)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Noralie, o das lastig als je vriend het dan niet wil weten...
    Wij hebben 2x een verrassing gehad, al vond ik het de 2de keer lastiger om niet te weten...

Wij hebben net patatjes op... Ik plof!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier zou ik het bij de tweede juist niet willen weten en vriend wel.. Nouja, andersom werkt dat dus ook niet dus dan maar wel weten..

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dreamer, o dat lijkt me nog lastiger als je het niet wilt weten

@ Wish *zwaai* :D

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ach we zien het wel, voorlopig eerst maar eens afwachten of het raak is!

6. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Wij willen het allebei wel weten. Ik ben echt veel te nieuwsgierig om zolang te wachten en ik vind het leuk om gericht te kunnen shoppen.

Lastig als jij en je partner een andere mening hierover hebben, hoe los je dat op?

Ik heb er weer een nieuw dingetje bij hoor, een trekkerig gevoel onder in m'n buik en vooral als ik opsta.
    Oooohhh gaat m'n lichaam me nou echt zo gek maken?! :D

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Noralie:
    Pfff ja, lastig die twee weken....... oké tien dagen want ga zeker voor NOD al testen hihi

Gevoel:
    Vorige keer bij mijn zoontje had ik een voorgevoel dat ik zwanger was... dat bleek ook zo te zijn. Vorige ronde had ik het gevoel dat ik niet zwanger was... bleek ook zo te zijn! Dus hopelijk krijg ik de komende tijd een héél goed gevoel ;)

Geslacht:
    Wij wisten bij ons zoontje niet of hij een jongetje of meisje zou zijn. Bij een tweede willen wij dit wel weten! Maar of we het gaan delen met de rest van de vrienden en familie weet ik nog niet.

Evelientje:
    Oeeh spannend, dat trekkerige gevoel had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook.. op 8 dpo, bleek later innesteling te zijn!!

Luci:
    Gezellig hé? met z'n allen op het wachtbankje!

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @blike, nou we hebben besloten dat we volgende week zondag gaan testen, zijn veel te nieuwschierig. Komen dan net van een weekendje weg terug en vonden we zo een mooie afsluiting!!
    Heb van die testen waar je tot 6 dagen voor je NOD al kan testen dus hoop dat we dan het al kunnen zien...

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee lieve dames,

Dankjewel voor die lieve berichten.
    Ik blijf jullie volgen en wellicht soms mee schrijven wie weet heb ik hier over een paar weken weer zin in.
    Het kost me veel energie op het moment zwanger worden is iets wat we heel graag willen. Het is gewoon moeilijk dat dit niet zomaar lukt!
    We gaan er weer voor, ml moet dinsdag weet wat inleveren dus we zullen donderdag of vrijdag de uitslag hebben!
    We hebben de tip gehad om minder vaak sex te hebben en dat gaan we deze ronde proberen!
    Dankje dat ik me verhaal hier kwijt kan!

Dikke knuffel wish

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Evelientje, dat trekkende gevoel had ik vorige ronde erg sterk...net alsof het bandenpijn was...
    Maar hoop voor je dat het een innesteling is net zoals bij Blike :)

@ Blike, hopelijk n positief gevoel dus voor jou :), zou mooi zijn :)

@ Noralie, dat is wellicht wel leuk om dan te testen :D, zou echt n mooie afsluiter van jullie weekendje zijn :)

@ Wish, fijn dat je af en toe komt spieken en kletsen. Hopelijk volgende week n goede uitslag van de zwemmers en wellicht helpt het om minder seks te hebben. Hoop zo dat je snel op roze mag :)

Pffff....ben vanavond weeer misselijk, maar goed, kan niet van n zwangerschap zijn, dat is echt nog te vroeg! Vast van mn overdosis patatjes... Aaaahg, maak mezelf helemaal gek!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Fatine, *zwaai*

12. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Zo wat is er weer veel gekletst! Gezellig hoor!!
    Ik reageer alleen niet heel veel maar lees wel alles (probeer ik tenminste) mee!

Wat een spanning ja weer.. zoveel mensen op het wachtbankje!

@ Noralie, Logisch dat je snel wilt testen. Het is ook veel te moeilijk om te wachten!! Ik heb me de vorige ronde ook suf getest vlak voor mijn NOD! Hahaha

@ Evelientje, Ik hoop echt voor je dat je lichaam je niet aan het gek maken is en maar een spelletje met je speelt. Pfoew wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden! Maar ik hoop dat het gewoon echt innesteling ofzo is!

13. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Goedemorgen meiden,

@ Pineapple, ik hoop het ook, maar ga er maar vanuit dat het niet zo is, want dit is pas de eerste ronde voor ons en ik ga er niet vanuit dat we zoveel geluk hebben ;)

@ Lucindalice, het kan ook gewoon bij de menstruatiecyclus horen natuurlijk. Het zou natuurlijk geweldig zijn als het door een zwangerschap komt, maar de kans is groter dat het wat anders is.

@ Wish, fijn dat je nog af en toe langskomt. Als je even je hart wilt luchten zijn wij er voor je hoor. Ik hoop dat je je snel weer goed genoeg voelt om volop mee te komen kletsen en dat de uitslag eind van de week positief is.

@Noralie, spannend hoor eind van de week testen!

@Blike, bij jou was het dus inderdaad een zwangerschapssymptoom. Maar jij had het op 8 dpo, ik zat gisteren pas op 4 dpo, lijkt me iets te vroeg.

Ik las wel ergens het volgende:
    Maar ja het kan net zo goed iets heel anders zijn :D

14. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Jeej! :) Eindelijk een licht streepje op mn ovu test!
    Ik had altijd het idee dat mijn ei best vroeg was (dag 10/12 ofzo) omdat ik me dan altijd zooo beroerd voelde en ongi steken enzo. Deze ronde toch maar ovu testjes gebruikt omdat ik het zeker wil weten en gewoon iets meer inzicht wil krijgen in mijn cyclus. Na 2 omo witte testen en gisteren een tuur streepje nu toch echt al een duidelijkere lijn. ( Nog wel redelijk licht maar wel duidelijk) Haha klinkt zo stom om hier zo blij mee te zijn maar ben gewoon blij dat ik er nu ECHT achter kom hoe mijn cyclus in elkaar steekt!

15. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Pineapple, ik begrijp je vreugde hoor. Ik was ook dolblij met m'n eerste positieve ovutest. Nog even doortesten dan heb je straks ook een positieve test in handen. Toch wel fijn om te weten wanneer je eitje komt hè.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Meiden, mijn internet ligt er thuis uit, donderdag komt de monteur pas, dus ik klets even wat minder

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @lucindalice, oei das niet zo fijn! Sterkte ermee!

Zo, mijn nachtdiensten zitten erop! Toen ik daarnet opstond was ik een beetje misselijk, na wat gegeten te hebben ging het weer maar nu ben ik toch weer wat misselijk.
    Gek dat ik nu ineens "last" heb van al die kwaaltjes zoals bloedverlies bij eisprong en misselijk worden van de vrijgekomen progesteron. Terwijl dit niet eens bij een zwangerschap hoeft te horen....

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Luci, das niet handig..

hmmz, ik had me laten pendelen.. Eentje kwam uit op dat ik nu zwanger ben.. Testdrang groeittt haha!

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dreamer....o je mag ook bijna testen! Spannend!!

@ Pineapple, fijn dat je ei gespot eraan begint te komen :D

Internet doet het weer :), hopelijk blijft dat zou want de huistelefoon doet het nog steeds niet...

O meiden ik heb zooooon testdrang! Wilde vanochtend al testen, maar manlief vond het nog veel te vroeg :( (en gelijk heeft hij ;) )... De testen branden in de lade! Weet alleen nu niet zo goed wanneer ik wel moet gaan testen. Heb 4 z&k en 2 kv testen.
    Heb trouwens ook best wel wat krampjes :(, hoop nuet van n naderende ongi :(

20. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Goedemorgen,

@ Lucindalice, gelukkig doet je internet het weer!
    Die testdrang komt hier ook opzetten :D Ik ga vanmiddag maar even een setje kv testen halen.

@ Dreamer, oehhh spannend zeg dat er is gependeld dat je nu zwanger bent. Nog een paar dagen en dan weet je het (waarschijnlijk).

@ Noralie, het hoeft inderdaad niet bij een zwangerschap te horen, maar het kan wel :)

Deel Deze Pagina