Goeiemorgen allemaal!! Nou mijn eisprong moet zaterdag of zondag geweest zijn. Heb em deze keer niet gevoeld, terwijl ik dit normaal wel heb. Nu komt dus het lange wachten op het wachtbankje voor mij!.... Wish: Fijn dat je af en toe nog ff mee komt kletsen! Dikke knuff!! Evelientje: Spannend hoor! pineapple: Dat vind ik ook het fijnst van ovutesten, dat je zeker weet dat je eitje is geweest. Normaal voel ik altijd mijn eisprong, deze ronde ineens niet. Maar door de ovutesten weet ik toch zeker dat mijn eitje is gesprongen. Dat geeft zekerheid! Noralie: misselijkheid is een goed teken, al is het nog wel heel vroeg in je cyclus daarvoor. Dreamer: Doe nou een testje joh Luci: Fijn dat je internet het weer doet! Knap dat je al niet een testje hebt gedaan Ik begon op 8 DPO altijd al stiekem te testen, wil het deze ronde pas bij 10 DPO gaan doen... maar weet niet of dit gaat lukken haha
@ Evelientje, ik denk er nu over om zaterdag of zondag te testen aks ik nog niet ongi ben en als mn temp nog hoog id. Wanneer ga jij testen?
Oehoe spannend! Alles dames met test drang ik blijf het goed in de gaten houden hier of er al nieuws is!! Voelde gisteren voor het klussen wat steekjes, soort ongi steekjes en was wat misselijk.. Ik hoop dat het tekenen van mn ei waren!! (heb ik vaak tijdens mn ei) Als het zo is, is ie in ieder geval goed benut!
@ Dreamer, jaaaaa! Spannend!! Ben ik blij dat ik weer internet heb en dit kan volgen @ Blike, wellicht dat je dan nu 9dpo moet testen, dan is de tijd er tussen nu niet zo groot
@ Lucindalice, ik heb met vriendlief ook aankomend weekend afgesproken. Ik hoop dat ik het zo lang vol kan houden Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk testen, maar aan de andere kant ben ik bang voor een witte test en de onzekerheid die dat met zich meebrengt als je vroeg test. Dilemma........lastig hoor.
klinkt idd als je ei pineapple.. Ik ga vanmiddag denk ik maar ff testen, dan weet ik iig waar ik aan toe ben
pineapple: Spannend, dus jij mag straks ook het wachtbankje op? Je moet ff een banner nemen, kunnen we precies zien waar iedereen zit in de cyclus! Lucindalice: Ja, misschien een goed idee..
Als het goed is staat mn banner er nu... Maar het is een beetje irrietant.. mijn cyclus is meestal 28/29 dagen maar ik heb/voel mijn eisprong altijd al op cyclus dag 11/12. zijn er meer meiden die dit hebben??
Lf is je luteale fase, dus de fase tussen je eisprong en je ongesteldheid. Als je je ei op dag 12 hebt en je moet op dag 29 ongesteld worden heb je dus een LF van 16
NOD lijstje: -dreamer - 24 - 2e kindje - 27 juni -fatine1991 - 22 - 1e kindje - 29 juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - 1 juli -evelientje - 33 - 2e kindje - 1 juli -Noralie-25 jaar - 1e kindje - 4 juli -Blike1987- 26 jaar- 2e kindje - 7 juli -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-12 juli -Pineapple - ? - 1e kindje - 9 juli? -wish01 - 24 - 1e kindje - ? -PJO1983 - 30 jaar - 2e kindje - ? ♥Zwanger♥ pineapple, heb je ook ff op de lijst gezet!
Leuk dat ik nu ook op het lijstje sta! Mijn leeftijd is 23, mijn nod is 13-7 pas Volgens de ovu testen heb ik toch gisteren mijn ei gehad dus is mijn LF 19 dagen!! Woow!! zo lang Meer meiden die dit hebben??