whoehoeee ik heb volgende week sollicitatie gesprek .. eindelijk.. na alle afwijzingen.. dus ben heeeeeeul erg blij!!!!!! Blike, we ''lopen'' inderdaad gelijk op.... alleen had ik vorige maand een uitschieter van 42 dgn (ipv 31).. dus weet niet echt wat mn cyclus is... ik ga uit van 31...
dptje, supergoed! Misschien nu wel raak dan? Ik had dat bij m'n dochtertje ook eerst redelijk normaal op elkaar.. En toen ineens 4 dagen later ofzo.. Ronde daarna, RAAK
Helaas, wandelen is niet doorgegaan.... Mijn zoontje slaapt de laatste weken erg moeilijk in... steeds maar weer zijn speen en knuffel uit het bed gooien en dan gaan huilen. En zonder speen en knuffel slaapt hij niet dus we moeten er iedere keer wel weer heen. Omdat de buurvrouw een kleine heeft die ze moet voeden kan ze ook niet te lang wachten, dus die is nu alleen weg... en zoontje slaapt nog steeds niet :S Luci: Wát gaat je man met de hal doen?? Texen?? en waarom sta jij om kwart over zes te strijken joh? p.s over de test: Ik zeg doen (maar ik ben dan ook testverslaafd ) Dreamer: Ja hoor, gewoon hoop houden!! Geen bloed is goed! dptje: Wat goed van je sollicitatie!! Waar heb je gesolliciteerd?
@ Blike, misschien is texen Brabants ofzo? ik bedoel je muur verven met latexverf... Normaal staan we dagelijks om 0510u ivm mn man zn werk. Nu staat dan nog de wekker omdat ik dan temp, dus het is geen gekke tijd voor ons , vind het zelfs wel lekker om even vroeg aan de gang te zijn voordat de kids op zijn. Ben nog niet helemaal over de test uit .... Frustrerend zeg dat je kleine mannetje nog niet slaapt , hopelijk gast deze periode snel voorbij!
Goedemorgen, @ Lucindalice, ik vroeg me ookal af wat texen is Zou best een brabantse benaming kunnen zijn, wij noemen het in Noord Holland 'sauzen'. Weet je al of je gaat testen? Ik denk dat ik ga proberen het uit te houden tot zondag of misschien wel maandag. Ik heb gisteren wel een pakje kv 2v5 testen gehaald. @ Blike, hopen dat het niet makkelijk inslapen een fase is. @ Dreamer, inderdaad, zolang je geen bloed verliest is er hoop. @ Dptje, gefeliciteerd met de uitnodiging voor het sollicitatiegesprek! @ Pocahontas, een even dikke teststreep als de controlestreep betekent al positief hoor. Wat is dat toch met die mannen van ons, is er nu ookal zoiets als mannelijke intuïtie , want volgens mijn vent ben ik nu al zwanger. Toen ik vroeg hoe hij dat zo zeker wist zei hij 'Dat voel ik gewoon' Hahaha zoiets had ik nooit verwacht van hem te horen. Vandaag lekker een kort werkdagje, want ik ga vanmiddag met m'n zoontje naar Verschrikkelijke Ikke 2. Hij heeft er zo'n zin in en dat is heerlijk om te zien
Meiden, weten jullie of de z&k ultragevoelige testen opdrogers geven? Heb toch tegen beter weten in getest, zit nu 5 nod en zie n vaag lijntje...
@ Evelientje, oke reden = sausen, haha, weet ik dat ook weer Knap hoor dat je kunt wachten! Ik bewaar m'n kv test tot ook zondag... Gave film met je zoontje! Ik hoop dat beide mannen van ons gelijk hebben en we samen precies gelijk op roze mogen
Ben aan het proberen, maar hij is zo vaag dat het me haast niet lukt... Ik probeer even verder. Dus tot nu beschouwen het maar als negatief en te vroeg getest...
Spannend Lucindalice!! Ik hoop echt voor je dat het toch echt geen indroog lijntje is maar een ECHT streepje!!
Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik twijfel, manlief ziet n schaduw en er staan 3 witte vlekjes op de test waardoor ik die schaduw zou zien volgens hem. Dus het is gewoon wishful thinking... Ach ja, morgen weer n dag
Luci: Arrghhh spannend joh!! Heb trouwnens bij de ZK nog nooit een indroger gehad, dus misschien is het een goed teken Morgen of overmorgen nog maar eens een testje wagen... Ben trouwens toch wel benieuwd naar de foto! Evelientje: Wat gezellig zeg! Samen naar de film! Hoe oud is je zoontje?
@ Evelientje, is eigenlijk ook gewoon niet handig om vroeg te testen. Maar gelukkig ben ik er wel heel nuchter onder, als ik dit rond nod had gezien had ik me wel anders gevoeld denk ik... @ Blike, oke geen indrogers dus, dat klinkt goed! Ik ga eens kijken of ik n test in n privé-album krijg, even proberen, momentje