Ik hoop het voor je lucindaluce, hier vanmorgen weer erge rugpijn, krampjes zijn weg. Heb maar PCM ingenomen want het is wel heel erg nu.... Nog 4 dagen tot testen
whaaaaaaa spannend lucin!!!! ik kan alleen je foto niet zien.. kun je hem ook hier op het forumplaatsen? Ik hoop het zo voor je!
@ Poca, dat doe ik liever niet, maar kan je wel n vriendschapsverzoek sturen, dan kun je hem wel zien.
jaaaa ik zie hem ook hoor!! heel licht nog maar hij is te zien!! oooooh spannend!!! ga je morgen nog een testje wagen?
@ Poca, super dat je hem ziet! Gaat alleen om de onderste test trouwens, rest is ovu-test. Ga elke dag testen als m'n ongi er nog niet is en m'n temp hoog.
ja dat zag ik hoor heb ook de z&k testen zou wel echt heel leuk zijn voor je hoor!! en ook lekker snel!! ik zeg je bent zwanger haha heb je ook al wat last van symptonen?
@ Poca, ok dacht zeg het maar voor de zekerheid Ja ben misselijk, huiduitslag en krampjes en wat opgeblazen. Manlief zei al dat ik zwanger was voor de test, ivm m'n bitse humeur...
@ Lucindalice ik heb je ook een verzoekje gestuurd! Ik kijk graag mee!! ben heeeeeeeel benieuwd en hoop natuurlijk dat je echt zwanger bent!!
fijn Pineapple! Ben alleen nog steeds 'bang' voor n indroger, maar goed dat is eigen schuld, had ik maar niet zo bizar vroeg moeten testen...
Heb er ook n kv bijgezet van net (middagurine), ik zie heel vaag wat, manlief niet, volgens hem is het het streepje wat er altijd hoort te zitten , maar mag er geen met water doen van hem