Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Toch n 'watertest' gedaan.... En nu stop ik!!!
    Sorry voor alle spam dames :)

2. Neve

Neve Niet meer actief

Haha, wat een 'spam', daar zitten we hier voor natuurlijk! Je maakt me wel nieuwsgierig op die manier natuurlijk! Ik hoop het echt voor je, Lucindalice!!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Neve, ik heb je toegevoegd :)

4. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Je voert de spanning wel op he Lucindalice! haha
    Toch blijf ik een licht streepje zien.. ook op die van vanmiddag!:)

5. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Bah ik voel me weer eens een dweil vandaag :cool:!
    Vorige maand heb ik me na mn ei tot aan ongi zwak ziek en misselijk gevoeld...
    Ik denk dat ik gisteren of eergisteren mn ei heb gehad.. voelde wat steekjes enzo en ook af en toe een vlaag misselijkheid. Deze maand begonnen met ovu testen. Ovu test knalt niet bepaald maar liep wel wat op en vandaag was ie weer minder. Ik denk dat ik er straks toch voor de zekerheid nog maar 1 tegen aan gooi. Zijn hier meer ervaringen met niet-knallende-ovu-testen?? ik heb trouwens de testen van 123thuistesten.nl gebruikt.

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Luci ik heb je ook ff uitgenodigd.. Ben wel benieuwd nu haha!

Blegh, ik begin keelpijn te krijgen.. Verder nog niks geen ongi klachten oid..

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pineapple, ben blij dat je ook die van vanmiddag ziet :D
    Hier ervaring met geen knallers op de ovu-test ;), bij mn zoontje 2 keer n donkere streep, maar niet de piek zeg maar... Deze keer ook de piek gemist en hoop toch weer in verwachting te zijn :)
    Ik zou gewoon even doortesten als ik jou was, desnoods meerdere keren op een dag inderdaad. Bij mn zoontje testte ik trouwens met sensitest, deze ronde met zwanger & kids.

@ Dreamer, je hebt toegang!
    Balen van je keelpijn :(
    Spannend zeg! Je zou morgen kunnen testen! Ga je dat ook doen? Hoop mooi dat geen ongi-klachten betekent dat je ongi uitblijft :)

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik zie ook een heeeel licht lijntje op je Zw&kids test :)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Fijn Dreamer!
    Niet op de bovenste kv? :(

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ja, wel nu je het zegt haha!~

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dreamer, o gelukkig ;)

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hi ladies,

Zoo middagje werken erop zitten en vanavond nog even lekker een rondje wezen fietsen :)

Luci:
    Ik denk nog steeds dat je zwanger bent hoor :p Zie op de KV test ook een lijntje staan!

pineapple:
    Ik heb geen ervaring met die ovutesten, gebruik altijd die van zwanger en kids. Maar ze knallen bij mij altijd wel! Die van Luci knalde deze maand trouwens ook niet, en zij is gewoon zwanger als je het mij vraagt :p

Dreamer:
    oeeeh morgen testen??

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Blike, de neiging is wel heel groot.. Mja kan dan pas sowieso in de middag testen.. Heb niks meer in huis hihi...

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dan zou ik nog een dagje wachten, aangezien je het beste met ochtendurine kan testen.

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee luc zie je testen en wilde er even op reageren,,die zk zie ik een heel licht streepje wat roze lijkt heb nog nooit een indroger gehad met zk.
    Kruidvat denk ik helaas wel dat het een indroger is die streep is grijs en kruidvat geeft wel indrogers! Duim voor je meid!
    hier ik begin weer op te krabbelen heb ook weer afleiding met werken enz. dus stort me daar lekker op!
    Super bedankt voor de lieve woorden allemaal.

16. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Lucindalice, op die kv test zie ik heel duidelijk een tweede streep! Ik hoef niet eens te turen. Of het een indroogstreep is weet ik niet. ik heb geen ervaring met die testen. Volgens mij ben je zwanger hoor :)

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Twijfel alleen of ik naar kruidvat ga voor testjes of naar etos.. Vind die van de etos fijner, mja die zijn ook dubbel zo duur..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wish, dankje voor de reactie :), heb net nog even op de test getuurd, maar hij is in het echt wel echt roze... Maar goed test is ook van flink wat uur geleden... Morgen weten we wellicht meer :)
    Fijn dat je wat opkrabbelt en lekker met werk bezig kan zijn!

@ Blike, goh wat ben je lekker actief! Heerlijk even gefietst :)

@ Dreamer, o kon ik je maar n testje toe gooien...
    Of anders je urine opvangen en in de koelkast bewaren? Je kunt het geloof ik wel even bewaren :)
    Mijn kv-test was met middagurine, maar goed die is dan ook niet echt positief...
    Hoop het zo voor je!! Ik duim!

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Paracetamol heeft gelukkig geholpen, wel vlagen van misselijkheid. Pfff voel me echt niet lekker. Maar kan echt niet geloven dat het al zo snel van een evt. zwangerschap kan komen... Nog 4 dagen in afwachting, het gaat zo traag :(

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Evelientje, dankje voor het turen!

@ Dreamer, hmmm, das lastig...wellicht eerst n kv en als dat niets is alsnog n duurdere?

Deel Deze Pagina