pocanhontas, ik ken dat gevoel. Dit is ook onze 5e ronde, en ik ben het wachten ook een beetje beu. Ben dan trouwens met alles een mevrouw ongeduld hahahah.. (Sorry voor de dames die al veel langer bezig zijn) Verder waren we net door de buurtjes uitgenodigd om bij hen te eten, buurman heeft gekookt en ik heb bijna mn vingers opgegeten. En nu net even snel de badkamer gepoetst, moet toch wat om de tijd te doden, en niet de hele tijd aan baby's te denken hihi..
Hier ook tijd voor gtst op de bank, ondertussen mijn studieboeken op schoot en eens zien of er vanavond nog iets leuks op tv is, ben bang van niet, het is meestal niet veel soeps op woensdagavond....
@ Naatasja, heb je al n babykamer klaar? @ Kira, je studeert nog begrijp ik? Wat doe jij voor studie? Tijdens mijn studie ben ik ook van onze eerste in verwachting geraakt. Ik ga even heerlijk n warm bad nemen, dan ontspannen bekken, rug en stuit hopelijk een beetje
Lucindalice , nee ik heb nog geen babykamer klaar. Ben nog niet eens zwanger dus dat lijkt me een beetje raar als ik die al zal hebben hihih...
@liesje88 : Bedankt voor het toevoegen!! @Lucindalice: Dankjewel! Ja ben ongeveer 2 maanden geleden gestopt met de pil, en eerst even ontpillen was het plan. Maar cyclus liep al snel heel goed, elke maand 28 dagen..Dus dat is wel heel fijn! Welke ronde zitten jullie?
Ik doe een opleiding om gastouder te kunnen worden, nog 2 dagen en dan ben ik klaar, alleen eind juni nog praktijkexamen, dus misschien dat ik zwanger mijn diploma in ontvangst neem Maar verder niet haha
@ Vaya,o daar ga ik ook eens spieken dan. Net op Wehkamp gekeken, maar ze hadden niet veel in mn meisje haar maat @ annp, fijn dat je cyclusop gang is! Wij zijn nog niet helemaal gestart, waarschijnlijk vo,gende maand nog veilig en hopelijk mogen we er dan voor gaan. @ Kira, o wat leuk dat je gastouder gaat worden! Heerlijk in bad geweest, wat oefningetjes gedaan voor mn bekken en nu lekker op de bank even een aflevering van Friends kijken
Nieuwe dames: Welkom!! Vanavond even op kraamvisite geweest bij ons nieuwe buurmeisje! Smeeeeeeeeeeelt!! Ik wil oooh-oook
Kletsgroep....zwanger worden! ♥ NOD lijstje: -liesje88 - 24 jaar - 1e kindje - 29 mei -naatasja - 24 jaar - 1e kindjes - 31 mei -Kira88 - 25 jaar - 1e kindje - NOD 2 juni -Beertje123 - 20 jaar - 1e kindje - 4 juni -Blike1987- 26 jaar- 2e kindje - 4 juni -love23 - 29 jaar - 3e kindje - 5juni -Lucindalice - 31 jaar - 3e kindje - 5 juni -Annnp - 22 jaar - 1e kindje - 7 juni -Patricia - 30 jaar - 2e kindje - 14 juni -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-14 juni -vaya - 34 jaar - 2e kindje - 18 - juni -wish01 - 24 jaar - 1e kindje - 19 juni
@blike, dat is zoooo leuk! 1 van onze beste vrienden vertelde afgelopen weekend dat hij papa gaat worden. Vriendin is nu 3 maanden zwanger, werden we ook al zo enthousiast van Heerlijk al dat babynieuws!
Poeh.. Hier net n uur zonder stroom gezeten, was 1 of andere storing ineens.. Zaten zomaar in het donker hihi.. Hele dorp lag eruit Maar gelukkig vlot opgelost waren al bang dat de mobiel miss uit zou vallen gedurende de nacht en dat is ook onze wekker
Goedemorgen! @ Liessie, doet de stroom het weer? Gebruikt iemand van jullie FF? Zo ja, weten jullie wanneer dat kruismongeveer geplaatst wordt? Hoeveel dagen dpo?
Ja hadden na een uur gelukkig weer stroom Alleen heeft vl zich als nog verslapen hihi Ff zet een kruis als je temperatuur drie dagen achter elkaar hoog blijft na je ei..
Als je wil kan ik wel een oud kaartje van mij neerzetten, op moment temperatuur ik niet maar heb t een half jaar gedaan