Pineapple, have fun vanavond Evelientje, ik snap je helemaal! Hier weer in t land der levenden Was als een blok in slaap gevallen.. Om half 6 een meisje wat melk wilde en daarna nog tot 8.15 geslapen.. Nog steeds niet erg veel fitter maar goed, we kunnen niet alles hebben.. Nog geen ongi te bekennen en mn temp was 37.4 vanochtend :O Ik wil weer testennn haha! Moet alleen nog ff uurtje wachten, dan is m'n urine weer wat sterker haha! En moet al zo nodig plassen
Haha, ja das ook een goeie! Vanmorgen weer wat bloed bij afvegen. Zit op 7 dpo, dus hoop zo dat het de innesteling is. Whaaaa, nog 3 daagjes en dan testen. Ik voel me echt anders dan anders, hoop zo dat ik zwanger ben
Dreamer: Wacht op jou testje Noralie: Oeh, dat zou idd de innesteling kunnen zijn! Spannend!!! Ik bedacht me net dat als ik deze ronde zwanger zou zijn, dat ik dan drie dagen voor mijn eigen verjaardag uitgerekend ben.
Whaha Dreamer, als ik jou was zou ik gaan testen hoor En ja ik hoop het ook dat het de innesteling is, me man is er nog steeds zeker van dat ik zwanger ben!! Van hem hoef ik geen test te doen, hij weet het zeker. Denk dat als de test negatief is dat hij de volgende ronde wel anders piept, maar misschien heeft hij wel gelijk! Zou mooi zijn Grappig Blike, als ik nu zwanger zou zijn dan is mijn uitgerekende datum 12 maart. Vind ik een mooie maand, heerlijk weer het voorjaar in!
@ Wish, nee toch, wat een vervelend nieuws. En nu? @ Dreamer, weer wit?? Wat balen! @ Noralie, dat zou inderdaad zomaar de innesteling kunnen zijn! Spannend! @ Blike, dat zou een mooi verjaardagskado worden Als ik deze ronde zwanger ben, ben ik uitgerekend een week na de verjaardag van mijn zoontje. Dan hebben we 2 maart kindjes.
Idd 1 dag.. En nog geen rood te bekennen dus tot zover is nog alles mogelijk.. misschien een later ei en dus latere innesteling, maar vooralsnog denk ik gewoon ongie te worden vannach ofzo
Oh haha ik ben kippig, sorry Stom toch dat je zelfs na overtijd zijn nog te maken kan hebben met onzekerheid.
@dreamer, balen joh! Ja laat die ongi dan maar komen, ben je d'r ook weer eerder vanaf! Sterkte ermee...
Heb ineens een heel trekkerig gevoel aan de rechterkant... lijkt me nog te vroeg voor innesteling hé?