Voor mij is weer een nieuwe ronde gestart. Vandaag opeens veel buikkramp en licht bloedverlies, dus ongie komt eraan. Ik hoop aankomende ronde wel weer een langere LF te hebben, want nu is m'n cycluslengte wel weer terug naar 28 dagen, maar m'n LF was met 8 dagen weer veel te kort. Ik hoop dat het te maken heeft met het recentelijk stoppen met de pil. We wachten af. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Van het weekend weer lekker een drankje doen .
aaah balen evelientje!! maar volg oede moed naar de volgende ronde hoor! @ lucin grappig dat je paar er zo op reageerd haha wat doet hij dan? Als KV al een streep geeft, geeft de CB het helemaal hoor dus je zou hem vandaag ook al kunnen doen
Het is niet een beetje verminderd vruchtbaar hij heeft de helft van het gemiddelde en bij test 2 kwam uit dat als hij het 3 dagen spaart het.nog slechter is. Tuurlijk wil ik het positief zien maar dat is wel erg makkelijk gezegt. Heb best veel geduld maar niet als ik weet dat het niet oke is. Bedankt voor de reacties en luc voorzichtig gefeliciteerd
@wish heel veel sterkte!! @lucindalice ohhhh wat super zeg! Snap je onzekerheid hoor, ik zou ook er nog een test tegenaan gooien Hier vandaag weer erg veel krampen, en weer een beetje bloedverlies. Zou het dan toch een hele vroege ongi zijn??? Of kan een innesteling 2 dagen duren? Over 2 dagen kunnen we testen, spannend hoor...
@ Noralie, bij m'n zoontje 3 opeenvolgende dagen bruin/roze verlies wat dus innesteling bleek te zijn
@ Wish, begrijpelijk dat je hier even niet zo positief onder kan zijn. Veel sterkte gewenst. @ Noralie, bij jou ook al bloed? Hopelijk niet van een aankomende ongie, maar inderdaad van een innesteling. Duimen maar!
Oh, nou dan hoop ik dat maar. Voel me ook echt anders dan anders en was gisteren echt heeeel moe. Maar geef telkens de nachtdiensten van vorige week de schuld, gewoon om mezelf te beschermen van een teleurstelling van een eventuele negatieve test... Straks gezellig met schoonfamilie uit eten en morgen een nachtje weg naar Drenthe, hebben we heeel veeel zin in! Gelukkig geeft dat een beetje afleiding en kunnen we het zondag of maandag al zien en anders afwachten tot 4 juli of mijn ongi gaat komen...
Lucindalice... Wij willen gewoon allemaal dat je die CB doet zodat je het zelf zeker weet... want wij weten het allemaal al Haha nee ik snap je wel.. maar ik moet wel toegeven dat ik net toch even vol spanning zocht naar een foto hahaha!
Mooi Luci, zei het toch Evelientje: Shit meid... op naar de volgende ronde! Wish: Hopelijk heb je straks een goed gesprek met de gyn en kan hij of zij jullie helpen... wellicht IUI? of is dat geen optie? Noralie: Dat zou wel een hele vroege ongi zijn, ik gok ook op innesteling. pfff helemaal kapot, vandaag van acht tot acht gewerkt en het was knetterdruk. Nu ff lekker op de bank met de voetjes omhoog en een wijntje in mijn hand hmmm
@ Evelientje, jammer van de ongi... En nog vervelender die korte LF..wellicht n opsteker dat mijn vorige ronde een LF van 9 had en zie nu . Denk / hoop dat het gewoon bij ontpillen hoort... @ Poca, mn paard is chagrijnig en heeft geen zin om me te zien, terwijl hij normaal hinnikend op me afrent... Later in de zwangerschap zal hij me ook wel weer gaan ontwijken in de goede zin van het woord en voorzichtig met me doen... Maf he? @ Wish, verschrikkelijk zo'n nieuws, dan zou ik moeilijk positief kunnen blijven , hoewel dat wel n erg belangrijke factor is. Hoop dat je dit snel n plekje kunt geven en dan gericht geholpen kunt worden. Duim voor je meid!! @ Noralie, klinkt als n heel leuk weekend voor de boeg!!! Snap dat je de nachtdiensten de schuld geeft, maar hoop gewoon dat je zwanger bent. @ Pineapple, denk dat ik er morgen toch maar voor op pad ga
Zooo ik ben thuis.. Wish, das wel heel erg kl*te Nu dus wssnlijk medisch verder? Verder niet veel blijven hangen.. Nog steeds geen ongi, althans twee uurgeleden nog niet hihi
Hee dames, Luc kom op met die cb. Van zijn zaad cellen zijn er ongeveer 8.7 miljoen bewegelijk.als ik het zo goed bereken Dus het kan nog maar het is wel weinig!ik ben een positief mens alleen kreeg gewoon een flinke klap. Ik zal te horen krijgen of we het nog ff moeten proberen of indd iets van iui. Ben erg benieuwd. Groetjes
@ Dreamer, raar zeg... Nog steeds geen ongi.... @ Wish, hoop dat het snel 12 juli wordt!! En dan antwoord op je vragen.
Dreamer: hmm das irri zeg... nog geen ongi. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Wish: Balen dat je pas over twee weken terecht kan... kan me voorstellen dat je vragen je branden nu!
Welkom Thirza! Wish, zelf dus ook nog een hoop onbeantwoordt.. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid Als ik morgenochtend nog niet ongi ben toch maar ns met ochtendurine testen.. En anders haal ik voor maandag een etos-test..
Uhmm geen idee.. ik heb er toen bij m'n dochter destijds de testen gehaald.. Blauw wittig doosje geloof ik Zal de standaard wel zijn.. Twee voor 10 euro