Whohoooo, lucindalice helemaal super. Gefeliciteerd meid!! Hier vanmorgen weer een test gedaan, wederom wit. Ik ga nu gewoon donderdag afwachten of ik ongi ga worden.... En dan zien we wel verder! Welkom Lilychiara!
Hoi meiden, effe snel, hier eindelijk ongi Lees morgen ff bij en reageer dan weer op de rest.. Sorry voor mijn ego
waaauuuw ik had heeel wat om te lezen zeg hahaha sorry lady's had het eventjes drukjes. 29 juni is het dus niet geworden want ik ben 22 juni ongesteld geworden. dus mijn volgende NOD staat voor 24 juli Lucindalice: oooohhh wat ben ik blij voor jou!!! jeeeejjjj Wish jeetje wish wat naar allemaal. heel veel sterkte en positief blijven want wie weet lukt het toch. Noralie oohhh voor jou is het weer lekker spannend!! ik duim voor je LilyChiara Welkom to the family Tirza Jij ook welkom!
Lucindalice gefeliciteerd!!!! Super meid!! ik ben de laatste dagen wat minder actief.. zit nu op 4dpo en probeer zo min mogelijk met zwanger worden bezig te zijn! vorige maand heb ik mezelf helemaal gek weten te maken dus dat wil ik deze maand niet weer!! Ik lees dus wel mee hoor maar iets minder vaak als vorige maand!!
Dankjewel Dreamer en Fatine en Pineapple! Doe even lekker rustig aan Pineapple, ik snap gied dat je er even niet mee bezig wilt zijn. Gezellig als je wat meeleest en af en toe wat meekletst. Succes! Gister al even wat opgehaald bij de vk en n praatje gemaakt, het wordt echt steeds meer werkelijkheid zo!
Goeiemorgen allemaal! Lilichiara: Spannend hé? Als het dan dichterbij komt! Noralie: Hé balen zeg Hoop dat je toch nog een positest krijgt en geen ongi Dreamer: héhé daar zul je blij mee zijn, natuurlijk liever alsnog een positest maar nu heb je iig zekerheid en kun je door naar de volgende ronde. Fatine: *zwaai* Pineapple: Begrijpelijk! succes op het wachtbankje Luci: Ga jij eens heel snel een andere banner aanmaken Wij gaan morgenochtend een testje wagen. Ik voel me gek, steeds krampjes in mijn buik, en vannacht droomde ik zelfs van een posi-test... het zou dus best wel eens zover kunnen zijn deze ronde! Vind het mega-spannend!!
Pineapple, succes op het wachtbankje, snap heel goed dat je er even minder bent! Spannend Blike, hoop dat die mooi 2 streepjes laat zien :-D Ik ga strakjes nog even een aantal kv testen kopen. Had er nog 2 liggen, maar die zijn er nu doorheen. Je weet maar nooit of ik ze deze maand nog nodig heb
Jeeeeej eindelijk duidelijkheid Lucin!! Ik ben echt superleuk voor je!! Blike ook spannend voor jou!! Ik hoop ook op 2 streepjes!!! Pineapple heel begrijpelijk!!! Je lichaam kan je ook zo voor de gek houden he... Elke maand heb ik ook weer andere kwaaltjes waardoor je denkt nu is het raak haha Ik zit nog op het wachtbankhe.. Heb wel af en toe steken en kraampjes aan de linkerkant os dat niet te vroeg?maar ja het kan net zo goed niks zijn..
Lucindaalice; gefeliciteerd met je zwangerschap; geweldig sorry dat ik hier niet zo vaak ben... erg druk met huis verbouwen en opknappen, wil er snel in... morgen heb ik mijn sollicitatiegesprek, ben benieuwd kreeg alleen telefoon van mijn huidige werk gisteren dat ze mijn contract ondanks de bezuinigingen weer met een jaar verlengd hebben iig weer een jaar werk, en morgen kijken hoe sollicitatie gaat! Verder voel ik me goed.. geen idee of het deze maand raak is.. voel niks... ben ook zo onregelmatig wat het erg lastig uitrekenen maakt
Noralie: Ja heb dat soort dingen ook graag op voorraad Luci: Idd ja, jij droomde ook over een posi test! Laten we hopen dat het wat goeds betekend! Vind het zo spannend hihi Dptje: We lopen gelijk zie ik, wanneer ga jij een testje wagen? Ik voel wel van alles, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen. We zullen zien. Wat fijn dat je contract nog een jaar verlengd is zeg! Succes met je sollicitatie! Poca: Lastig hé? al die krampjes en steekjes, heb ik ook steeds.. maakt het wel extra spannend!
Ben ik weer Pff moet wel zeggen dat t me steeds zwaarder lijkt te vallen als er weer een ongi doorbreekt mja.. Ik weet dat we nog niet lang bezig zijn enzo maar toch just a feeling
blike1987; weet niet wanneer ik ga testen.. ik probeer me er niet zo op te focussen.. aangezien mijn banner voor 31 dgn is en mijn cyclus de vorige keer 42 (?) was wacht ik denk ik tot de 42 dagen verstreken zijn... heb echt geen idee hoe en wat.. voel eigenlijk ook niks :S! Wanneer ga jij testen? ja ben echt blij dat mn contract verlengd is
Gisteren vroeg een vriendin aan mij of ik zwanger was... ze had helemaal het voorgevoel.. haha moest wel lachen, vooral omdat ze er niks van afweet dat ik gestopt ben met de pil ! Hopen dat het een voorteken is
@ Dp, tot nu toe voel ik me gewoon goed , het is ook nog zo pril! Ben net wel even gaan liggen met de kids want heb me voorgenomen deze zwangerschap om mezelf niet voorbij te lopen.