dptje: Wij gaan morgen een testje wagen, op 10 DPO. Bij mijn zoontje testte ik toen ook al positief. Merk wel dat ik het toch wel heel spannend vind! Voel me deze maand heel anders dan vorige maand, en toen was ik er van overtuigd dat ik niet zwanger was... nu weet ik het niet... het zou zo maar eens kunnen... haha grappig van je vriendin, wie weet is het een goed voorteken!! Luci: Gelijk heb je! Lekker rustig aan doen!!
@blike, succes meid! Hoop zo voor je dat hij positief is. Nog 1 dagje en dan ga ik ook weer een testje wagen
@ Blike, ik zie hem ook! Wel maar heeeeeel lichtjes, maar hij is te zien! Wanneer ga je weer testen? Hoop dat je mee mag gaan kletsen bij de maart 2014 mama's
Wooow Blike wat een verrassing! Ik zag geen lijntje op de eerste twee, maar ben dan ook geen goede tuurder, maar de CB test kan ik wel aflezen . Wat super meid, gefeliciteerd! Was je voorgevoel dus helemaal goed
wooow blike!! gefeliciteerd!! ik zag op de eerste 2 ook niks maar die laatste is duidelijk zat wat goed 2 zwangeren in 1 x hahahaha
NOD lijstje: -dreamer - 24 - 2e kindje - 27 juni -fatine1991 - 22 - 1e kindje - 29 juni -Evelientje - 33 - 2e kindje - 26 juli -Noralie-25 jaar - 1e kindje - 4 juli -Pocanhontas- 30 jaar-1e kindje-12 juli -wish01 - 24 - 1e kindje - ? -PJO1983 - 30 jaar - 2e kindje - ? ♥Zwanger♥ Lucindalice 9 maart 2014 Blike1987 16 maart 2014
Whaaaaa blike wat gaaf zeg!! Hier nog geen ongi te bekennen en ook geen tekenen. Mmmm eerst maar eens morgen afwachten en anders vrijdag weer testen, vind het ook zoooo spannend....
oee spannend noralie!! ik hoop op een test met 2 streepjes hoor! ik moet nog 9 dagen wachten.. zucht...wachten duurt ook zo lang he!