@ Poca, wel spannend die kwaaltjes! O ik hoop dat je ook nog deze maand n banner aan mag maken!! Kom je ook gezellig bij de maart-mama's @ Dptje, verstandig en heel erg knap dat je tot dag 42 wacht. Ik hoop dat je snel een goede cyclus mag krijgen en zwanger wordt!
Hai dames, Zo, vandaag lekker relaxed dagje gehad op het werk! Mag ook wel eens! Morgen gaat mijn schoonzusje lekker mijn haar doen en gaan we bbqen bij mijn schoonouders. moet me dan echt inhouden om het niet te vertellen haha.. Wish: Joepiedepoepie, eitje gevonden! Veel plezier vanavond Poca: klinkt goed, maar kan helaas nog alle kanten op. Wat ik echt herkende als zwangerschapsymptoom is een trekkend gevoel in je baarmoeder. Dat heb ik nu alledrie keren gehad! Dptje: Dankje meid! Knap van je dat je je zolang kan inhouden met testen... Hier voel ik me nog steeds goed, alleen af en toe felle steken in mijn baarmoeder als ik te snel opsta, denk dat dit mijn banden zijn.
Jazeker me eitje gevonden en heb wat van jou hcg gevangen en nu hopen dat het dan eindelijk een keer raak is!
Nou, vandaag ook geen rood gezien. Morgenvroeg mijn laatste testje maar even gebruiken als het morgenvroeg nog niet op rood is... Je weet maar nooit.... Kan een laat ei hebben gehad of dat mijn hcg nog wat laag was. Trouwens vandaag wat dik gelig/groenig slijm ook gehad (klinkt vies, sorry) Meer meiden daar weleens last van? Trusten!!
Helaas weer wit! Nou ja nu weet ik het zeker dat ik niet zwanger ben. Dus afwachten op mijn ongi. Maar die is wel heeeel laat
Jammer noralie! Hopelijk komt dan je ongi snel kun je door. Hier gisteren voor de verandering keer 2x geklust heb me eisprong gisteren laat op de dag gehad denk ik. Ga genieten van het weer!
Hoi meiden! Noralie, balen meid.. dan kan je idd beter snel op rood gaan he.. Wish, klusserdeklus! Benut het ei Poca, spannend meid! Hopelijk een goed teken voor jou! Hier vandaag op kraamvisite geweest.. Mennn, het rammelt nu nog harder.. En volgens mij heeft t bij vriendlief ook wel wat losgemaakt haha! Heb heerlijk bijna twee uur met het poppetje geknuffeld, uiteraard met toestemming van de mama.. Haar oordeel; ik kan de rest van de dag nog haha!
Noralie: Hé wat vervelend meid!! Wish: Op het wachtbankje dus! Ik duim voor je hoor! Hier gisteren bbq bij mijn schoonouders gehad, stond te trappelen om het te vertellen, maar toch nog maar even niet gedaan. Wachten we nog twee weekjes mee. Vandaag lekker naar het bos en vanmiddag met de kleine nog even naar het zwembad! Heerlijk dat zomerweer
Ook vandaag nog niet op rood.... zucht.... wachten duurt lang Wel een heel leuk weekend gehad! Ik kan er weer een weekje tegenaan
Balen joh Noralie! Hier vandaag bij het Plaswijckpark geweest.. Heerlijk genoten met t gezinnetje.. Ik geloof dat mijn lichaam echt even aan t resetten is(geweest). Ben een dikke week ongi (geweest) normaal stopt het na vijf dagen eigenlijk wel.. Nu einde vd week weer volop aan de klus Blike, moeilijk he je mond houden haha!
Bah bale noralie! Dreamer,,klinkt goed en alvast succes met klussen! Hier ook een heerlijk weekend gehad!
Noralie: en?? al wat meer zekerheid? Wij gaan het goede nieuws waarschijnlijk volgend weekend aan mijn ouders en schoonouders vertellen. Heb een heel leuk shirtje gekocht voor mijn zoontje waarop staat: binnenkort speel ik niet meer in mijn... (en dan een afbeelding van een eendje) Zit nu op mijn werk en heb ineens een vlaag van misselijkheid... hoop niet dat het nu al begint... ben bij mijn zoontje vier maanden kotsmisselijk geweest. Maar ach, tis voor een goed doel zullen we maar zeggen hé?
Bah! nee nog steeds niet ongi. Wel heb ik de ongesteldheidskrampen en ik ben ontzettend emotioneel. Mijn borsten zijn ook enorm gegroeid. Maar absoluut geen rood te bekennen Nu heb ik gehoord dat het zou kunnen dat je pas na 2 of 3 weken overtijd te zijn een positieve test in handen kan hebben. Op zich hoop ik wel dat dat de oorzaak is van mijn overtijd zijn. Want heb het afgelopen half jaar keurig een cyclus van tussen de 30 en 32 dagen. Zou echt balen zijn als mijn cyclus van slag is... We wachten nog maar even verder
Wat raar Noralie. Ik hoop met je mee op een late positieve test hoor! @ Blike, wat een leuke tekst op dat shirt. Echt een leuke manier om het te vertellen. Hoe is het met de misselijkheid? Is het bij een vlaagje gebleven? @ Dreamer, dat was een flinke ongie dan. Nu op naar de eisprong! @ Wish, hoe gaat het op het wachtbankje? Wat een heerlijk weer hè! Daar word je toch vrolijk van. Vandaag ben ik weer begonnen met ovutesten. En verrassend genoeg is er al een duidelijke streep te zien, nog niet positief, maar hij zit er al aan te komen. Vanochtend was m'n temperatuur ook opeens 36.3 terwijl hij al die dagen 36.5 of 36.6 was. Ik zou het wel super vinden, want dan zal m'n lf ook veel langer zijn.
Ja vreemd toch? Heb echt de krampen van dat ik ongesteld ga worden en er komt absoluut geen rood. Pfff word er gek van! @Evelientje, super hoor, zou fijn zijn dat je ei wat eerder is deze maand...
Dankje Luci!! Waar ik trouwens ook last van heb is erg ontstoken tandvlees, er zitten echt dikke bobbels in mijn mond. Ook nog nooit gehad. Na ff googelen is dit dus ook een zwangerschapskwaal.... Whaaaaa!!! Maakt me lichaam nu nu gek of ben ik toch zwanger????