Liesje is dat je ei al voorbij is want met zo'n dingen worden altijd veel kindjes gemaakt zeggen ze hahaha... Ik ben eens benieuwd met de ovu gaat doen straks.l.l
@ Liesje, haha... Toch nog verslapen Oke, dankje voor de FF info! Dus als morgen mn temp hoog is geeft hij wellicht wel n kruis O, dat is wel leuk als je n kaartje zet. Ik heb die nog wel van de ronde dat het raak was voor mn zoontje, hebmaar 1x getempt en die ronde was het raak ... Dus ben er niet helemaal in thuis....
@love haha jammer, zaten nog even bij de buren toen stroom was uitgevallen die zeiden ook al straks babyboom hier haha... Hoop dat je ovu lichte word dan is je ei toch geweest @luci zal even opzoeken
@ Blike, ik ben dus gewoon blijkbaar ongeduldig .... Vind het gewoon raar dat ik geen ei-pijn en eggwhite heb gehad, dus zelf denk ik nog geen ei, maar dat zou dan betekenen dat ik n langere cyclus krijg
@ Liessie, thanks voor het opzoeken... Wie weet over een maandje of 9 dus allemaal kiddies , hihi...babyboom. Volgen jullie dat trouwens? Ik zit echt elke donderdagavond (vorige week dus niet, stom songfestival ) voor de buis
My Ovulation Chart Zo was t standaard verloop van mijn kaartjes meestal, kan nog wel eens verschillen
Goede morgen dames. Haha ja Lucindalice dat zei ik al, ff aan de poets om het baby gebeuren los te laten. Denk dat het jou ook helpt. Als je badkamer voor babykamer aan ziet hihihi.. maar voor 2 weken terug kreeg ik schokkend nieuws dat me broertje en zn vriendin van 17 een kindje verwachtten. Klapte er toen wel in als een bom, maar nu wel geaccepteerd, en we gaan er met beide familie's wat van maken. Dus kan als nog snel helpen met een babykamer hihi. En dan nog een vraagje, als ik deze ronde niet zwanger ben wil ik gaan temp welke dag moet ik dan beginnen. Mijn eerste menstruatie dag, of 1 dag na mijn menstruatie?
Eerste dag van je ongi nastaasja.... Hier vandaag de knaller op de ovu...gister nog sex gehad en vandaag dan nog en dan moet het maar genoeg zijn hahaha
Oke dankje lov. Nou laat de zaadjes nu de goede kant op zwemmen, en je eitje veroveren!! Hopen op snel een positieve test!
Goedemorgen dames! Zo wat een hoop bijgeschreven! Ik kreeg pas na 3 dagen na mijn eisprong een kruis, was ook erg ongeduldig en begreep er neist van haha! Maar het duurt dus ongeveer 3 dagen als je temp daarna 0.2 of 0.3 is gestegen. Lastig als de stroom uitvalt! Gelukkig wel weer snel geregeld zodat jullie weer stroom hadden. Idd babyboom! @Natas, dat is idd wel even schrikken maar wel heel fijn en goed dat jullie met beide families gaan helpen. Ik kan me voorstellen daat het even schrikken was en dat je het er even moeilijk mee had. Hier ook een aantal zwangeren om mij heen, collega is zwanger, neef van mijn vriend en een kennis van ons verwachten beiden een kindje. Nou wij nog! Gelukkig kunenn we bij dit clubje af en toe even klagen! hihi! Ik ga weer een druk aan de slag, heb het erg druk op mijn werk maar soms even een koffie moment en dan even naar zp! Fijne dag meiden!
@luci ja blijkbaar pakt ie mn laatste twee kaartjes toen dus niet getempt heb.. Maar zie dat anders dames al goede kaartjes hebben geplaatst @love Jeej!! Ei ei!! O zo blij Hier idd ook allemaal zwangeren om me heen, mn broer en schoonzus zijn ruim 30 week nu en mn stiefzwager en zn vriendin zijn net 3 maand zwanger en ze zijn volgens mij nog geen jaar samen... Mja moeten ze zelf weten