Mijn nieuwe NOD houd ik nu op 15 augustus, even een langere cyclus van 37 dagen aangehouden, om teleurstelling te voorkomen.
Noralie, wat fijn eindelijk duidelijkheid. Wel jammer dat het toch niet de andere kant op is gegaan, maar nu weet je tenminste weer waar je aan toe bent en kan je vol goede moed op naar de volgende ronde. Hier heb ik de hoop op een vroegere eisprong alweer een beetje opgegeven, omdat de ovutesten nu weer lichter zijn. Had dan zeker zomaar wat meer LH in m'n lijf die dag. Ach ja, het is pas dag 13 in m'n cyclus, dus wie weet komt ie toch nog wat vroeger.
Zeker ben zo opgelucht! Alleen jammer van de lange cyclus, weer een week langer wachten.... Nog een paar daagjes geduld Evelientje
hallo dames... hier zijn de duivels ook gearriveerd gisteren.. enorm balen, maar aan de andere kant.. heb wel weer een mooie cyclus gehad ( 32 dgn, wat anders als 42 dgn ) Lucinda, wat erg meid!!! Heel veel sterkte!!!! Hoe gaat het nu met je??
Noralie: Fijn dat je eindelijk wat zekerheid hebt! Op naar de volgende ronde! Evelientje: Succes met het zoeken naar je ei! Dptje: Fijn dat je een mooie, kortere cyclus hebt!
Vandaag de verloskundige gebeld. Heb 25 juni de intake en eerste echo, ben dan nog maar 6,5 week dus hopelijk kunnen we al een hartje zien kloppen! Dat zou fantastisch zijn! Een dag later gaan we op vakantie dus dat is wel fijn, ga je toch met een wat beter gevoel weg.
Dankje dptje! aah vanmiddag lekker een middagje vrij! Moet morgenmiddag werken ipv vanmiddag en breng mijn zoontje vanmiddag ook lekker gewoon naar de opvang! Kan ik heerlijk in mijn eentje even te shoppen in Heerenveen! Echt even zin in!
wel goed dat je het op deze manier doet lucin! dikke knuffel van mij hoor! @ noralie balen zeg!! maar inderdaad wel fijn dat je duidelijkheid hebt! @ dptje ook balen voor jou meid maar inderdaad fijn dat hij nu 10 dagen korter was! volgende ronde keurig 28 dagen hoor @Blike ja dan ga je zeker veel fijner op vakantie! Ik hoop emt je mee! Hier nog niks te bvekennen en geen ongi tekenen alleen nog een beetje zere borsten. Maar ja dat kan van alles zijn haha we wachten nog vorlijk door
@ Poca, er komende spannende dagen aan! @ Blike, shop ze @ Noralie, o nee baaaalen! @'dptje, fijn n kortere cyclus! @'Evelien, succes met de eierzoektocht!
nee nog niet die wil ik pas gaan doen op mijn nod dag aanstaande vrijdag ik hou de spanning er lekker in hahaah
Spannend hoor Pocanhontas! Duim voor je! Luci: Dankje, heeerlijk geshopt! Lekker wat korte broeken gekocht voor de vakantie, die had ik niet meer.. Bedenk me nu ineens dat ik hoop dat ik ze dan nog pas... we gaan over 2,5 week! haha zal nog wel Hoe is het met jou? bloeden al wat minder?
@ Blike, hier n depri dag... Bloed wel hevig, maar nog steeds geen stolsels en vandaag weer flink misselijk en moe, heb net 2u geslapen! Echt niet leuk dat m'n lijf zo in de war is, ik ben er flink depri van
Ja, kan ik me voorstellen meid! Het is ook niet niks!! En wat vervelend dat je dan nog wel die typische kwaaltjes blijft houden. duurt ook nog even voor al het HCG uit je lijf is hé? Zie dat je weer een banner hebt gemaakt....
@luci ik denk dat het heel normaal is hoor, dat je je even rot voelt, je moet het toch verwerken en een plekje geven... Dikke knuffel!
@ Blike, ja toch n banner, ziet er vrolijker uit . Heb hem ingesteld op 42 dagen, ik geef het 6 weken de tijd. Verwacht verder niets van deze ronde en ga er ook niet intensief mee bezig, wacht gewoon m'n ongi af. Hoop wel dat m'n hcg snel zakt... @ Noralie, dankje voor je knuffel! Hopelijk komt dat plekje snel!
Poca, spannenddd bij jou! Evelien, succes met zoeken Lucin, dikke knuffel voor jou! wij moeten morgen weer met ons moppie naar de fysio. Ze staat met een van d'r voetjes naar binnen. Moesten het eigenlijk tot september ongeveer aankijken maar wil ff zeker weten of het geen kwaad kan mbt lopen...
Succes Dreamer bij de fysio met je meisje. Wij hebben morgen samen nog een dagje vrij. We gaan 3 foto's van onze trouwreportage laten afdrukken en in 3 vierkante lijsten ophangen. Leuk klusje voor op onze vrije donderdag