@ Dreamer, dankje voor de knuffel en succes morgen bij de fysio!! @ Noralie, leuk idee voor morgen! Veel plezier!
@noralie grappig ik heb deze week ook fotos besteld van ons trouwen omdat ik een foto want wil maken haha succes morgen. Luc knuffel meid hopelijk stopt het bloeden snel en is je hcg snel gezakt. Groetjes
Hai dames ik ben net terug van vakantie en moet nog helemaal bij lezen... maar ik wou even het volgende laten zien!!!!
Jeeeej gefeliciteerd Pineapple!!! goede thuiskomer hahaha Ik ben helaas vandaag ongi geworden dus maar weer op naar de volgende ronde..
@ Pineapple, gefeliciteerd! Het iets minder focussen op zwanger worden deze rond heeft duidelijk z'n vruchten afgeworpen . @ Pocahontas, jammer zeg. Op naar de volgende ronde dan maar. @ Lucindalice, hoe gaat het vandaag met je? @ Veel plezier met de foto's, leuk! Hier eigenlijk niks te melden. Nog een paar uur werken en morgen lekker vrij. Helaas moet ik wel aan de slag om een opdracht voor m'n opleiding af te maken, maar ja dat moet ook gebeuren.
Pineapple: Wauw! gefeliciteerd meid! Poca: hé, balen voor jou! Dreamer: Hoe was het bij de fysio? Luci: Hoe gaat het meid? Hier geen bijzonderheden. Voel me goed. Vanavond even gezellig uit eten met een vriendin, zij is ook zwanger, we schelen zeven weken. dus dat is echt tof!
@ Pineapple, gefeliciteerd!!!! Wat goed!!! @ Wish, dankjewel meid! @ Poca, balen zeg , echt niet leuk @ Evelientje, succes met je opdracht! @ Blike, fijn een plaatje verder En wat leuk dat je met een zwangere vriendin gaat eten Hier weer veel verdriet vandaag , tijdens het boodschappen doen stonden de tranen me weer in de ogen. Een slechte nacht achter de rug en weer erg moe en het naarste van alles, ik ben kotsmisselijk , hoop dat die kwaaltjes snel verdwijnen. Ik heb wel een mooi plantje gekocht, een roze bakje met een groen plantje en er zitten 2 roosjes en een vlinder tussen, dat vond ik wel heel mooi symbolisch. Ik denk dat ik hem op de babykamer (waar onze dochter nu nog slaapt) neer ga zetten.... pfff, de tranen zitten me weer hoog zeg
Pin, gefeliciteerd meid! En last van kwaaltjes? Blike fijn dat het goed gaat en.leuk tegelijk met je vriendin zwanger! Had hier ook gekunnen alleen is ze bijna uitgeteld! Luc wat een mooi symbool meid! Poca balen van de ongi succes in de volgende ronde! Hier iets raars,,droom over een jongens naam en heb de naam de hele dag in me hoofd heel wazig.. mss een voorteken. Groetjes
Pineapple, gefeli meis! Hier kan ik op t moment wel janken.. Eerst lijkt iedereen maar zwanger te worden en kan het mij niet snel genoeg gaan Ten tweede constateerde de fysio hetzelfde als wij zelf al zagen.. Nu morgen naar de kinderarts in de hoop op een verwijzing naar de kinderorthopeed. Ben zelf echt bang dat t voetje echt niet goed is en dat er misschien wel grote stappen ondernomen moeten worden. Ze zakt door het linkervoetje heen wat er voor zorgt dat ze niet stabiel staat en daardoor dus wssnlijk ook nog geen grotere stukken loopt Bahbahbah :'(
@ Dreamer, hele dikke knuffel voor jou meid! En ik snap goed dat je jezelf zorgen maakt om de kleine haar voet. @ Wish, hopelijk n voorteken!!
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik heb af en toe wat steekjes in mijn buik en heel af en toe een vlaag misselijkheid... verder ben ik verschrikkelijk prikkelbaar!! Ik word steeds boos om de kleinste dingen!!! Maaar... dat kan ook komen door het stoppen met roken Ik was al enorm aan het minderen maar heb sinds de positieve test geen sigaret meer aangeraakt dus tsjah. @Lucindalice, wat een verhaal meid. Erg mooi symbool dat plantje.. Dikke knuf en heel veel sterkte en gewoon lekker alles van je af schrijven bij ons hoor!!
@ Dreamer.. heel logisch dat je je zo'n zorgen maakt om t voetje.. gelukkig zijn jullie wel serieus genomen en word er nu goed naar gekeken.
Pine,,fijn nog geen erge kwalen! En ja dat,stoppen met roken kan ook die prikkelbaarheid veroorzaken knap van je! Luc laten we het hope! Dreamer begrijp dat je verdrietig bent, wel fijn dat er serieus naar gekeken word en hopelijk valt het mee, sterkte!
Wat een vervelende berichten allemaal zeg! Knuffel voor jullie luci en dreamer... Hopelijk gaat alles uiteindelijk goedkomen. Gezellig blike, even eten met een zwangere vriendin, weet zij het al? lekker genieten van je prille zwangerschap pineapple, lijkt mij zo onwerkelijk allemaal... Wij hebben een gezellig dagje samen gehad. Heerlijk naar de zomermarkt geweest, wat gewinkeld en de trouwfoto's in lijsten gehangen. Net lekker heerlijk gegeten en zo nog een gezellige avond met z'n tweetjes
Lucindalice: Wat een mooi gebaar meid, met die plant. Wij hebben destijds samen een sterretje uitgezocht in de lucht. ééntje die er altijd staat. We kijken er nog wel eens naar... dat is ons sterretje zeggen we dan Dreamer: hé bah wat een rotnieuws. Noralie: Ja, ze weet het al dus we hadden genoeg gespreksstof hihi Klinkt alsof jullie een hele fijne dag samen hebben gehad heerlijk! Vandaag weer ff een lange dag werken van 0900-2000 en dan morgen lekker aan mijn ouders vertellen en zondag aan mijn schoonouders! Heb daar zoooon zin in