Leuk hoor blike, heerlijk dat jullie nu samen zwanger zijn. Mijn vriendinnetje is ook zwanger, bijna 34 weken nu dus ik denk dat wij helaas niet meer samen zwanger kunnen zijn.... Wel jammer natuurlijk, maargoed ik geniet nu ook van haar zwangerschap! Wij hebben idd een heerlijke dag gehad! Strakjes weer werken en ook het weekend, dus het is even over met de pret haha
Hallo meiden! Het lijkt mij erg leuk om mee te kletsen in deze groep. Ik weet niet hoe vast deze groep al is, maar vinden jullie het goed als ik inhaak? Liefs Jam
@ Jam, gezellig, klets maar mee. We kletsen nog niet heel lang hier, maar heb wel het idee dat het een klein gezellig clubje is. Vertel eens iets over jezelf @ Noralie, heerlijk maandag en woensdag vrij!!!
Gezellig dat ik hier mee kan kletsen. Ik zal even het e.e.a. vertellen over mezelf: Ik heb 11 jaar een relatie en sinds januari 2011 zijn we bezig met onze kinderwens. Omdat het niet echt lukte zijn we na ongeveer 1,5 jaar terecht gekomen bij de fertiliteitspoli. Hier hebben we onderzoeken gehad. Daar kwam niets bijzonders uit, zowel ik als m'n vriend mankeerde niks en de samenlevingstesr was ook goed. Vorig jaar augustus hebben we een miskraam gehad. Dat was een erg moeilijke periode. Begin dit jaar zijn we begonnen met IUI. Ondertussen 2 pogingen gehad, maar beide mislukt. Aanstaande zondag is m'n NOD. Deze hele week al doodmoe, iedere x uit het week meteen ff slapen. Heb dinsdag bloedverlies gehad en af en toe bruinige afscheiding. Denk dat m'n lijf me weer in de zeik neemt. Vorig jaar was ik ontzettend bezig met onze kinderwens, te obsessief. Dit jaar kan ik het al ietsje loslaten, maar blijf er toch mee bezig. M'n schoonzusje/beste vriendin is nu 33weken zwanger van de tweede en m'n nichtje is net 13 weken zwanger van de eerste. Ik vind het super fijn om zo betrokken te zijn bij haar zwangerschap (vooral bij m'n vriendin ben ik erg betrokken). Ik pas ook iedere woensdag op haar oudste van 2,5 waar ik heel veel van geniet! Maar heb het soms wel moeilijk met het feit dat het bij ons maar niet wilt lukken.. Het is een heel verhaal geworden!!
@ Jam, dat is een heel verhaal geworden. Fijn dat je dat met ons wilde delen. Zo te horen zijn jullie echt al n tijd bezig, dat lijkt me zwaar zeg! Gelukkig is er niets raars uit de testen gekomen, ik hoop dat je lichaam je niet in de maling neemt en dat je positief mag testen! Moeilijk zeg een MK , hoe ver was je al? Ik heb zojuist een vmk gehad en ben er nog erg beduusd onder...
Helloooowww ladies Zoo, eindelijk weekend! Pineapple: Hoe is het met jou? voel je je goed? Kom ook gezellig in het maart 2014 cluppie kletsen hé?! En uiteraard hier ook nog Luci: haai meid! Bloeden al wat gestopt? Jam: Welkom! Jeetje, heftig hoor! Lijkt me moeilijk om mensen om je heen wel zwanger te zien worden terwijl het zelf niet lukt! Hopelijk heb je snel een mooie posi test in je handen! Noralie: Kan nog steeds hé? samen (even) zwanger zijn Heb vandaag besloten dat ik mee ga doen aan Moeders voor Moeders. Vind het een mooi gebaar. Ik heb gewoon ontzettend mazzel dat ik twee (eigenlijk drie keer) zeer snel ben zwanger geworden en ben me er terdege van bewust dat dit niet voor iedereen zo is. Vind het fijn dat ik op deze manier wat voor anderen kan betekenen.
Welkom Jam, heel verhaal idd, en heftig hoor dat het niet wilt lukken, hopelijk hebben jullie snel goed nieuws... @blike, haha ja het kan net nog, als ik deze ronde zwanger wordt.... en anders misschien van een 2e of 3e. Maar we gaan voor deze maand natuurlijk!!! Zo ik heb lekker even paar uurtjes gewerkt. Morgen weer 7 uur aanwezig dus ik maak het vanavond niet al te laat!
@Lucindalice: Het is fijn voor mij om m'n verhaal te kunnen vertellen Ik was nog maar kort zwanger toen we een MK kregen, rond de 5 weken. Maja, dat maakt het verlies niet minder.. Hoe ver was jij? En hoe kort geleden is het gebeurd? Heel begrijpelijk dat je er nog beduusd onder bent. Het kost tijd voordat je het geaccepteerd hebt en het voor jezelf een plek kan geven. Neem daar ook alle tijd voor die je nodig hebt!! @blike1987: Ik vind het idd ook moeilijk Niet dat ik het een ander niet gun, maar gun het mezelf ondertussen ook zo. Ik had ook zo gehoopt samen met m'n vriendin zwanger te zijn. Die hoop heb ik ondertussen al los gelaten.. Mijn tijd zal vast nog wel komen!
Haaai skatjes! jam, welkom hier! en wat rot joh... Zoveel moeite en een miskraam.. hopelijk mag deze iui julliegeluk brengen! Hier ook weekenddd Vriend moet morgen nog aan de arbeid dus maar verzinnen wat ik ga doen.. Ga denk maar verder met ons poppetje dr nieuwe kamertje
Welkom jam, heftig verhaal! Gezellig dat je mee komt kletsen . Luc hoe is het vandaag ? Hier ook werken het weekend nachten.... Slaap lekker .
Welkom jam! jeetje wat een heftig verhaal zeg en het lijkt mij idnerdaad echt heel moeilijk om te zien dat mensen om je heen zwanger worden. Ik vind het knap van je hoe je daarmee om gaat hoor! En ik hoop echt dat jij heel snel een positieve test in handen hebt!! Ja dit is een fijn klein clubje en het is zo goed bij te houden gelukkig! wat een goed besluit blike! gaat alles goed? @pine met jou ook alles goed? @lucin hoe is het met jou meid? heb je het al een beetje en plekje kunnen geven en is het bloeden gestopt? mooi gebaar vind ik het hoor van dat plantje!!
@ Jam, Heftig zeg.. dit is dan de ideale plek om lekker alles van je af te kletsen!! @ Dreamer, Succes met je eierenjacht @ Blike, heel mooi besluit inderdaad!! Met mij gaat het prima!! Wel wat snel moe maar merk dat ik gewoon lekker optijd moet opstaan smorgens en dan ook gewoon meteen echt wat moet gaan doen (ben momenteel ff werkloos namelijk) ml heeft heel veel geduld met me.. ik ben best wat opvliegend momenteel haha. Merk ook dat ik niet te snel moet willen opstaan.. aauuwww dat doet dan toch al best zeer!! Maarja alles voor het goede doel he