@Blike en Pineapple: Beide gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Blike: Hoe reageerden je ouders op het goede nieuws? Was vast super leuk om het te vertellen En dan morgen he schoonouders!! Leuk, leuk!! @Dreamer: Wat vervelend van je dochter. Ik begrijp helemaal dat je je hier druk/zorgen om maakt. Wel goed dat jullie zo snel aan de bel hebben getrokken. @Hier: Morgen m'n NOD, spannend!! Nog geen voortekenen van m'n menstruatie. Zit al de week af te wachten.. Ook omdat ik zo moe ben en dan ergens weer denk dat ik misschien deze maand dan toch eindelijk zwanger ben. Denk dat ik morgenochtend ga testen, of is dat te vroeg? Wat vinden jullie?
Hai ladies, Weer lekker veel gebabbelt zie ik, gezellig @ Jam, hoi! Welkom hier. Heftig verhaal zeg. Hier kan je inderdaad even fijn je ei kwijt. Hopen dat het weer snel raak mag zijn. Je kan absoluut morgen testen! Ik vind dat je het al lang volgehouden hebt. Spannend! @ Luc, wat een mooie en lieve manier heb je bedacht om het een plaatsje te kunnen geven. Hoe ben je er nu onder? Gaat het al wat beter? @ Blike, wat een leuke tijd hebben jullie nu met het vertellen. Lekker van genieten! Hier al heel wat uurtjes aan m'n opdracht gewerkt, maar helaas nog niet klaar. Wel heb ik mijzelf verwend met een super gave systeemcamera, kan ik eindelijk echt mooie plaatjes schieten. Ben er super blij mee, lijk wel een kind in een snoepwinkel Verder nog steeds geen ei gespot, het wordt dus toch weer geen sneller eitje.... We wachten rustig (ahum ) af...
Vanmorgen getest en negatief Ik begrijp er niks van, moet of ongesteld zijn of zwanger, toch..?! Misschien wordt ik later vandaag wel ongesteld. Is weer afwachten... @Evelien: Goed van je dat je zoveel uurtjes bezig bent geweest met je opdracht!! Gaaf zo'n nieuwe camera. Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!!
Jeetje Jam, wat balen. Die onzekerheid is gewoon echt stom. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en het liefst in de vorm van een positieve test!
Hai allemaal Jam: Hé balen meid vervelend hé? die onzekerheid... Ik hoop nog steeds voor een posi test voor je? *strooit wat HCG jou kant op!* Pineapple: Ik heb dat inderdaad ook, dat zijn je banden van je baarmoeder. Moet ook heel rustig op staan anders trekt het enorm... auhhww Verteld: Gisteren verteld aan mijn ouders en schoonouders, ze reageerden heel leuk en waren erg blij! duurde trouwens wel even voor mijn moeder had gelezen wat er op zijn shirtje stond haha Evelientje: Leuk een nieuwe camera! Wil ook nog eens een keer een mooie spiegelreflexcamera. Maar dan moet ik nog ff doorsparen Vandaag vijf weken. Moest echt ff lachen om de tekst op mijn banner Bij de eerste zwangerschap kreeg ik met precies vijf weken een MK... toch wel weer een spannende dag voor mijn gevoel..
@blike super hoor dat je ouders zo spontaan reageerden. Alweer 5 weekjes, het gaat echt snel!! @Jam, je kan een dag voor NOD echt al wel testen hoor... hopelijk heb je 2 mooie streepjes. Hier ben ik nog steeds aan het vloeien, meestal 5 dagen bij mij, maar nu zit ik al op dag 6 dus me cyclus is even verstoord. Ben benieuwd wanneer me eisprong is, we gaan deze maand, maar om de dag klussen, we starten al vanaf dat het vloeien gestopt is. Ze zeggen dat dat de beste kans is op een zwangerschap, we zullen zien!!
Die onzekerheid vindt ik ook echt k**!! De hele dag gewacht op m'n menstruatie, bij ieder toiletbezoek vol spanning kijken of het er al was. Maar nee, nog steeds niet ongesteld!! Grrr..! @Blike: Hahaha, ik lees net de tekst in je banner. Idd lachwekkend!! @Noralie: Het schijnt idd dat je om de dag de beste kans hebt. Wij beginnen ook vaak na m'n menstruatie. Vandaag super gave dag gehad!! Waren door m'n vriendin uitgenodigd om mee te gaan naar de familiedag van de ANWB. Hebben daar een slipcursus gedaan, terrein rijden en achterwiel slip. Super gaaf om een x te doen!! Hoe was jullie weekend?
mogguh! hier gisteravond weer een fijne discussie gehad wbt een tweede kindje.. Vriend wil opzich wel (ja die vent van mij bedenkt zich zo ongeveer wekelijks ) Maar wil dan eerst zn contract afwachten.. Dat kreng loopt tot maart!! Nou zolang ga ik dus niet wachten en dat heb k em duidelijk gemaakt ook.. Zekerheid wbt werk heb je eigenlijk helemaal nergens meer.. Snap zijn punt wel maar hij lijkt mij niet te willen begrijpen..Vanavond maar weer verder praten want ben echt met een boos en rot gevoel gaan slapen Blike, leuk dat je ouders zo leuk reageerden
@dreamer, ohjee, ja mannen kunnen zo veranderlijk zijn als het weer. Hier ook eentje, die eigenlijk nu wilt wachten tot na onze vakantie in oktober. Ja, anders ben je daar ziek omdat je zwanger bent was het commentaar, haha. Had ik een mooi woordje voor terug: Ja en anders dan ben ik ongesteld whahaha, oh ja das waar zei hij, als je zwanger bent heb je dat niet meer
Hoi meiden, ook hier weer n teken van leven. We zijn het hele weekend lekker op pad geweest en heb even niet op zp ingelogd. Was ergens ook wel fijn. Nu zit ik lekker met de kindjes en de hondjes op n bankje in de zon te genieten Sinds n paar dagen heb ik opeens n soort van "rust" over me en het gevoel dat "het zo goed is ". We gaan nu gewoon weer voor n derde, maar deze ronde zonder tempen en ovu-testen, gewoon lekker relaxed. Er zit vaak niet meer dan max.2 dagen tussen ons "kluswerk" dus dat moet wel goed zitten zo. Nu maar even zien en afwachten of het iets oplevert
hallo allemaal, ik ben nieuw hier en heb wat vragen weet alleen niet in welk forum topic o.i.d ik het moet zetten. ik ben al 10 jaar aan de pil (migrinon 30) en mijn vriend (29) en ik (24) willen graag beginnen om zwanger te worden we zijn nu 8 jaar samen. nou zit ik nu aan mijn laatste strip die loopt tot vrijdag de 19e alleen ga ik 10 augustus op vakantie tot 24 augustus en nu wil ik natuurlijk niet op vakantie ongestgeld zijn zou ik mijn pil beter nog 1 week langer door kunnen slikken of is de kans dat ik nog in mijn vakantie ongesteld word erg klein? en vanaf welke dag moet ik beginnen met tellen voor mijn cyclus? groetjes D.
Ikzelf ben in december gestopt met de pil, wel een andere soort. Maar bij mij duurde het vanaf het stoppen met de pil tot de onttrekkingsbloeding 4-5 dagen. Daarna 4 dagen lichte bloeding. Dus ik denk dat je wel kunt stoppen als je 10 aug op vakantie gaat. Kleine kans idd dat je dan ongesteld bent. Maar ieder vrouwenlichaam is anders, dus kan je geen zekerheid geven
@luci lekker meid, even met je gezinnetje erop uit! Lekker weertje is het he? Ga strakjes ook lekker van de zon genieten.... Knap hoor dat jullie er weer voor gaan. Hoop dat het snel weer raak is!
@Dreamer: Lastige discussie. Als de kinderwens er eenmaal is, kan je iedere keer wel opnieuw een reden bedenken om nu nog ff te wachten. Maar daar schiet je niks mee op... Begrijp dat je het niet eens bent met je man. Veel succes vanavond! @Lucindalice: Wat fijn te lezen dat je het een plekje hebt kunnen geven. Dat zal idd een stukje rust creëren. @Hier: Nog steeds geen menstruatie. Het laat nu wel lang op zich wachten!! Dit is nu dag 32. Heb wel een ontzettend opgeblazen gevoel en opgezette buik.. Maar we wachten gewoon weer verder af (heel ongeduldig)
Leuk idee!! Zijn er toevallig ook meiden bij die gestopt zijn met de Nuvaring en ervaring hoelang het duurde voor zij zwanger raakten? Ben erg benieuwd, zelf kort geleden gestopt met de ring en benieuwd naar hoelang het nu nog kan gaan duren...
Dankje Evelientje! @ Noralie, we doen gewoon rustig aan en hopen stiekem toch wel dat het snel raak is , maar ik probeer me er even niet op te focussen... @ Jam, lastig zo een lange cyclus... Erg vervelend dat afwachten! @ Diva & Caadje, gezellig nieuwe mee-kletsers Wat is het weer toch heerlijk zeg!! Genieten
Iedereen lekker aan het genieten van het lekkere weer? Vandaag hectisch dagje gehad op het werk. Dus nu ff lekker met de beentjes omhoog pfffieuw... Was vanmorgen ineens wel wat misselijk op het werk. Hopelijk gaat dit geen trend worden... Noralie: wij hebben deze maand ook om de dag geklust. en toen ik een positieve ovutest had drie dagen achter elkaar... Jam: oehh slipcursus wil ik ook nog een keer gaan doen! Nog geen ongi?? blijft toch nog spannend dus! Dreamer: ooh jeetje wat een vervelend gesprek zeg kan me voorstellen dat je hier flink van baalt... Luci: Wat goed van je! Dat is inderdaad ook wel eens even lekker Dat je maar snel weer een mooie positest in handen mag hebben! Diva: Welkom! Ik zou de pil nog even een weekje doorslikken, of eventueel nu stoppen? zodat je voor je vakantie je ongesteldheid krijgt? Caadje: Ik heb geen ervaring met de nuvaring.