Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    We doen nog even geen ovutesten, na onze vakantie in oktober als het dan nog niet raak is willen we dat wel gaan doen. Maar voor nu is het om de dag klussen. Nog ff afwachten wanneer mijn ongi gaat stoppen :( Deze is zeer lang dit keer....

2. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dreamer:
    Nog met je vriend gepraat?

Noralie:
    Vervelend dat je ongi zo lang is :( irritant!

Donderdag komt Moeders voor Moeders langs :)

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik geloof dat de ongi gaat stoppen jeeeej!! Vanaf vannacht geen bloed meer, dus hopelijk houden we dat zo :D

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Fijn Noralie!

Hebben het er niet meer echt over gehad Blike :)
    Maar hij deed gisteravond iig niet moeilijk ;) hij zei zondagavond ook wel van ben jij er al klaar voor dan? Dus denk dat ie mijn punt ook ergens wel heeft begrepen ;)

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Deze week aan de klus dreamer.... ;)
    Als het vandaag echt stopt gaan wij vanavond weer aan de klus, manlief staat op knappen na 8 dagen haha ;)

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Haha dat zal best Noralie :p

ik hoop vriendlief vanavond nog zover te krijgen.. m'n temp begint te stijgen.. Dus liefst vandaag en morgen nog gezelligheid en dan weer om en om haha!

7. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Hey meiden!

Wat een heerlijk weer is het he! Jammer dat ik alleen moet werken zucht..

Mooi dat je vriend het begrepen heeft dreamer. Er kunnen inderdaad altijd allerlei redenen worden bedacht en zo is het natuurlijk nooit het goede moment 😀

Fijn dat het op houdt noralie! Kun je weer fijn aan de klus haha wij gaan deze maand ook maar eens voor dezelfde tactiek!

Fijn dat jullie jet weer gaan proberen Lucin! Ik hoop voor je dat het snel weer raak is!

Jam hoe is het verder met je? Nog een x getest?

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Haha, ja dus ik ga straks maar een lekkere maaltijd voor hem maken, heeft ie wel verdiend na een dag hard werken.... En denk dat ie vanavond wel geluk heeft :p

9. DivaXXL

DivaXXL Actief lid

Jul 15, 2013
    185
    19
    18
    blike1987: ja ik slik hem 3dagen door tot de 21e dan heb ik 24/25 me ontrekkingsbloeding en als me cyclus dan op 28 dagen zit minimaal dan word ik 2 dagen voor ik weer terug vlieg ongesteld.. Naja dat moet dan maar anders moet ik nog langer wachten.. Hihi

10. DivaXXL

DivaXXL Actief lid

Jul 15, 2013
    185
    19
    18
    Ik heb trouwens foliumzuur van etos gehaald kan ik daar nu al mee beginnen of even wachten tot ik me laatste pil heb genomen..?

11. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pocahontas: Heb vanmorgen nog x getest, negatief. Voel me ook absoluut niet zwanger. Maar ben ook nog niet ongesteld. Heb vandaag wel roze bij het afvegen, maar kan ik niet echt menstruatie noemen.. Misschien zet het morgen door.

@Diva: Ik weet niet of je al met foliumzuur kan beginnen als je nu nog de pil slikt. Ik ben begonnen met foliumzuur na m'n pil. Zou denk ik wachten totdat je klaar bent met je pil.

Heerlijk weer!! Geniet er allemaal van!!:)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Foliumzuur juist 4 weken voor het stoppen van de pil dames....

13. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wist ik niet Lucindalice. Is ook alweer zo'n rijd geleden dat ik ermee begon:)

14. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blike, wat goed dat je meedoet met moeders voor moeders!! Vindt dat echt een goed initiatief.

15. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, mijn rode duivels zijn eindelijk gearriveerd. Hoe erg ik er ook op heb zitten wachten, ben toch wel weer teleurgesteld. Dat het deze maand weer niet gelukt is..:(

We blijven proberen! Hopelijk volgende maand meer succes! Trusten allemaal!!

16. DivaXXL

DivaXXL Actief lid

Jul 15, 2013
    185
    19
    18
    lucindalice oow dan begin ik er vandaag mee is alleen niet 4weken ervoor.. Stop de 21e met de pil
    ben wel erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen aangezien ik wel 10 jaar de pil heb geslikt (migrinon)..

17. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Zoonlief was vannacht wat aan het spoken... hij was dan wel weer zo attend om vanmogen pas om 8.30 wakker te worden :) de schat!

Foliumzuur:
    Ben ik ook pas mee begonnen ná het stoppen met de pil. Slik nu de multivitimanine voor zwangeren van davitamon.

Pocahontas:
    Jij bent ook alweer bijna bij je eitje zie ik!

Jam:
    Oh balen meid :( :(
    Hoe zit dat? Krijg je nu weer een IUI?

18. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Had de laatste dagen niet veel puf om mee te schrijven, omdat ik het wachten op m'n ei een beetje beu was.
    Met elke dag die er verstreek werd de angst voor een korte luttele fase groter. Misschien stel ik me aan, maar ik vraag me echt af of dit wel goed komt.

Nu, op dag 20, heb ik eindelijke een positieve ovutest. Maar als m'n cyclus weer maar 28 dagen wordt is dat weer erg kort.
    Pfff, ik hoop echt op een langere cyclus.

Zo, genoeg gezeurd!

@ Blike, wat lief van je zoontje. Maakt hij het meteen weer goed met je. :)

@ Lucindalice, fijn dat je je al wat beter voelt en dat jullie er weer rustig voor gaan.

@ Jam, jagges balen dat de ongi toch is doorgebroken. Hopelijk volgende ronde meer geluk!

@ Nieuwe dames, welkom!

@ Foliumzuur, ik ben er ook pas bij het stoppen van de pil mee begonnen, maar wij zijn die eerste ronde nog niet begonnen met zwanger proberen te worden.

@ Noralie, vervelend dat jij en je man het even niet eens waren over jullie gezinsuitbreiding. Hopelijk kijkt hij er vanaf nu wel alleen maar positief tegenaan.

@ Wish, jij kan toch al bijna testen?

Vandaag ben ik een dagje thuis, heb m'n opdracht nog steeds niet af. Ik word er gek van!!! :x Vandaag moet hij af! :D

Daarna nog 2 dagen werken, dan weekend en dan op naar Barcelona! Ik ben er aan toe :D

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @evelientje, Ja hij wilt nog steeds wachten tot in oktober. Nu hebben we een compromis gesloten dat hij niet mag weten welke dagen ik ontzettend vruchtbaar ben en dat ik niet mag zeuren op de dagen dat ik vruchtbaar ben als hij niet wilt. Was het er niet mee eens, maarja heb niet een andere keus eigenlijk want als ik hier niet mee instemde dan was het altijd met condoom dus....
    Ik ga er dan ook maar niet vanuit dat ik voor oktober zwanger wordt. Heel jammer maargoed het is nu eenmaal niet anders en ik heb nog wel kleine kansjes natuurlijk dus op me vruchtbare dagen ga ik hem maar eens goed verleiden haha ;)

20. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blike: Zou wel graag meteen weer IUI willen, maar de afdeling is dicht tot 29 juli ivm vakantie. Hoe irritant!! Tegen die tijd is het te laat voor IUI, dus dat wordt nog een maandje zelf oefenen.

@Evelientje: Veel succes met je opdracht. Zet 'm op!!

@Noralie: Wat vervelend dat jullie het niet eend zijn geworden. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van baalt. Maja, dan is zo'n compromis de beste oplossing!!

Share This Page