@ Jam, verschrikkelijk! Ik zou even je dierenarts bellen voor info.... Grondig schoonmaken is niet voldoende namelijk! Succes..
Allemaal lekker aan het genieten van het weekend? Wij hebben heerlijk geshopt voor mijn man vandaag. Maar liefst 2 paar nieuwe schoenen gekocht, heerlijk die uitverkoop! Morgen gaan we een dagje naar mijn ouders!
@ Jam, succes!! Hebben ze je ook ontworming meegegeven? @ Noralie, goed geslaagd dus Hier net terug in de trein van Utrecht naar huis. Wat dingetjes geshopt met manlief en heerlijk gegeten Morgen krijgen we visite en gaan we met de kids naar n grote speeltuin, lekker genieten dus
We hebben trouwens nog een mooie bedel gekocht voor aan m'n armband (trollbeads) met als betekenis "hoop", die komt uit de serie "jongen-meisje". Ik vond dat n erg mooie betekenis voor ons vlindertje en de wens voor n derde kindje. Ook heb ik de "geluksdraak" besteld. Wie weet doet dat nog wat
@ Noralie, van die hartjes is ook mooi! Dat is misschien n mooi idee voor onze dochter, die heeft nog geen eigen bedel namelijk.
@Lucindalice: Dat klinkt als een heerlijk weekend! Lekker van genieten!! Mooi idee die bedels. Vandaag lekker genieten van de zon!!
Hoi dames Noralie vervelend meis... Verder alles kwijt.. wish nog getest? Hier vandaag gaan zwemmen. Rug vergeten in te smeren dus die is rooood autsj.. Morgen afspraak bij dokter maken.. even eea laten nakijken...
Zo lekker dagje gehad. Bij m'n ouders geweest, die hebben een zwembadje in de tuin heerlijk gezwommen en daarna BBQ! Nu net thuis dus we stappen zo ons bedje in.... Hopelijk kunnen we een beetje slapen met deze warmte!
Zo te lezen heeft iedereen lekker genoten van het heerlijke weer!! Dreamer, vervelend dat je verbrand bent. Veel succes bij de dokter.
Goedemorgen! Hmmm, heb soms wel het idee alsof ik nu bijna m'n ei-sprong ga hebben, zo voelt het tenminste en ik had gister eggwhite. Vraag me alleen af of dat überhaupt wel kan gezien mijn vmk en dat er woensdag nog geen activiteit op m'n eierstokken te zien was op de echo... Zou het al kunnen denken jullie?
@ luci, het lijkt me echt nog wat vroeg, maar het zou wel kunnen, ik heb me eisprong pas bij dag 23 en had een cyclus van 37 dagen....
oh dames, zo te lezen hebben jullie een lekker weekend gehad? fijn om te horen. Ik heb gisteren ook lekker gezwommen en gebbqued... alleen men wat ben ik verbrand :O, dacht dat je minder snel verbrande als je al eens verbrand was maar valt me vies tegen!! Dus maar smeren met de aftersun hahaha! Hier gaat verder alles zn gangetje... druk aan het klussen in ons huis ( mag van mij nu wel klaar zijn) en aan de klus voor een kleine ahaha
@ Noralie, lijkt me zelf ook wat vroeg na n vmk, maar goed, kan niets anders doen dan afwachten. Na beide bevallingen kwam m'n cyclus wel gewoon na 4 weken weer op gang, dus wellicht na deze 'zwangerschap' ook. @ Dptje, au dat klinkt pijnlijk, 2x verbranden... Succes met de after sun en het dubbele kluswerk natuurlijk
Hey meiden! pfff wat is het warm he! mooi dat het goed uit zag lucin! en mooi gebaar van het armbandje! @noralie hmmm vervelend als je anoniem wil blijven en iemand herkent je! heeft ze je begrepen? @dreamer auuuuu pijnlijk he zon rug!hoe was het bij de dokter? @lucin kan best zijn dat je lichaam het snel weer op pakt hoor. heb je geen ovutesten meer zodat je het even kan checken? hier komt mijn ei er aan!positest zo net!