Jam, vind het ook fijn dat we alles naar onze eigen smaak kunnen maken. Duurt even maar dan heb je ook wat haha. Bij ons op het werk is het ook zo giga warm, plat dak, geen airco, douches wat de gehele morgen lopen, en geen pauze... Gisteren vond ik het erg vermoeiend. Vandaag late dienst dus hoop dat het nu wat beter gaat... We zullen zien.. Luci ik hoop ook dat het je ei gewoon is. blike, vervelend dat je zo misselijk bent.. hoop dat je wat mag innemen voor de autoreis!! Hele fijne vakantie gewenst meid! En over klussen met dit weer... Heerlijk joh plakseks maar je moet er wat voor over hebben
Jahoor klussen met dit weer gaat wel.... Gewoon lekker met het raam open en zonder dekens, ook wel eens fijn Fijne vakantie blike!
@Lucindalice: Nou, ik zit hier nog steeds op de regen te wachten. Pfoe..., blijft benauwd. De zon komt nu zelfs weer door!!:O Enne idd goed gebruik maken van je vruchtbare gevoel. Wie weet..!! @Dreamer: Vervelend van dat gevoel. Afwachten.. @Noralie: Wat een bikkels zijn jullie, met die warmte klussen Hahaha.. Hoop dat het z'n vruchten afwerpt @Blike: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van misselijkheid. Helemaal met een lekkere vakantie in het vooruitzicht. Wel fijn dat je je zo zwanger voelt, dat zal je wel een zeker gevoel geven. Veel succes morgen met de echo!! @Dptje: Werkse. Hoop dat de benauwdheid en warmte zal meevallen.. Sinds gistermiddag m'n nichtje gezellig bij me Kan zo genieten van haar!! Vandaag lekker een dagje met haar. Ik had tijdens m'n menstruatie zo'n opgezette buik, was 1 kilo zwaarder. Het leek erger dan normaal en voel me dan altijd gelijk minder in m'n vel. Vanmorgen was die kilo er weer af Voelde me gelijk weer stukken beter!!
Fijn lucin! wie weet is het inderdaad je eitje dus ik zou er goed gebruik van maken hoor ondanks het plakweer hahaha @ dptje ja we houden eht maar om de dag denk dat dat inderdaad wel goed zit en met dit weer is het toch even aanpoten hoor hihi @blike vervelend dat je zo misselijk bent :9 hoop dat ze je inderdaad iets kunnen geven! en spannend dat je je echo hebt!!! laat het ons even weten hoe het was he! @dreamer kan inderdaad 2 kanten op spannend hoor!!! @jam have fun met je nichtje!
Lekker gekletst hier dames, gezellig!! @ Dreamer, vervelend van je buik! @ Blike, o zo misselijk , dat is minder , veel succes tijdens de autoreis en hopelijk kun je Emasafene krijgen.
@ Dp-tje, o plat dak is echt geen lolletje met zon heet weer! Hebben ze er geen airco dan @ Noralie, het raam open tijdens het klussen??? Jij durft , hoewel onze slaapkamer uitkijkt op alleen maar paarden en koeien, echt no way dat dat open mag... @ Jam, gezellig met je nichtje , heerlijk genieten. Heb ik ook altijd met m'n menstruatie, minstens n kilo dikker en tonnetje rond! Ben altijd zo blij als dat opgezette gevoel weer weg is! @ Poca, *zwaai*!!
@Pocahontas: Hoe gaat het met jou? Haha hier worden de ramen ook altijd dicht gedaan door vriendlief. @Lucindalice: iedere maand voel ik me er weer depri onder. Ik schijn iedere maand te vergeten dat die opgezette buik na een week echt wel weer weggaat, haha.. Ben blij dat ik niet enige ben
@luci Ja joh anders is het gewoon veel te warm en ach als mensen iets horen, nou en??? Het is voor het goede doel
Lol noralie jij durft Blike balen dat je zo misselijk bent. Veel succes met de echo morgen Haaii poca Hier vandaag 1 hele muur bijna in z'n geheel ontdaan van behang. Andere muur grotendeels maar daar komt de halve muur ook mee. Vrijdag ff de woonstichting opzoeken. Morgen dagje dolfinarium, zin in!
@ Jam, niet depri onder zijn meid , het gaat echt weer weg! @ Noralie, inderdaad het goede doel! Maarre, ik lig dan echt niet op m'n gemak hoor
Luci: Ja, daar hoop ik eigenlijk ook een beetje op... we zullen zien morgen! Natuuuurlijk laat ik even weten hoe het is gegaan morgen! Heb er echt zin in om de kleine even te gaan bewonderen!! Hoop zo dat we al een mooi hartje kunnen zien kloppen Jam: Wat gezellig met je nichtje! hoe oud is ze? haha wacht maar tot je zwanger bent! Dan voel je je pas opgeblazen hihi Ze hadden vandaag op het kinderdagverblijf geraden dat ik zwanger was... omdat ik de laatste tijd zo afwezig was haha Als hun het al raden... wat moeten de rest van mijn familie en kennissen wel niet denken?
@Lucindalice: depri-gevoel is weer helemaal weg! @Blike: M'n nichtje is 2,5. Was weer super leuk. Ben ook echt dol op haar!! Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de echo. Hoop met je mee dat je het hartje kunt zien en/of horen. Zou super zijn!! En dat ze het op het KDV hebben geraden:O dan moet het echt van je gezicht af te lezen zijn Kan met dat wel voorstellen. Het houdt je toch bezig. Wanneer willen jullie het gaan vertellen? Probeerde toenstraks ff rondje hard te lopen, maar dat ging niet echt. Kreeg al snel buikkramp, dus ben maar snel gaan lopen om toch beetje te bewegen.
Hallo dames!! Nou heb afgelopen zondag me laatste pil geslikt dus nu even afwachten op me ongi. Moet ik meteen beginnen met tellen vanaf de dag dat ik ongesteld ben met me cyclus ik weet natuurlijk niet hoelang deze gaat duren maar omdat het geen echte ongi is.. En ik vanaf zondag gestopt ben.. Groetjes
Pocahontas, nee er is geen airco op het werk.. .alleen ventilatoren waarmee je dus warme lucht rond blaast.. beetje jammer haha. Om te klussen gaan bij ons nu echt niet de ramen dicht haha.. veel te warm voor Hallo diva.. je begint met tellen vanaf je eerste dag van je echte menstruatie! En welkom!
Helaas... geen kloppend hartje te zien... Was nog te vroeg volgens hem... Wel balen! Ga morgen op vakantie en had het wel héél leuk gevonden om een hartje te zien