Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Zou zeker n mooi cadeau zijn Noralie!

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Meiden, gister mijn intake in het revalidatie-centrum gehad... Veel dingen te horen gekregen die ik nog even eerst voor mezelf op n rijtje moet krijgen en verwerken :(
    Maar een ding wil ik graag met jullie delen :), we hebben medisch groen licht voor n zwangerschap!!!! :D

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Das iig super luci

4. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Dat is fijn luci!! Denk dat ik niet helemaal mee heb gekregen waarom je moet revalideren? :(

5. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    @ Noralie, dat wordt een speciale dag dan en fijn dat je nod nu ook weer een paar dagen eerder is :)

@ Luc, wat een goed nieuws zeg! Sterkte met het verwerken van de niet zo leuke dingen *knuffel*

6. pocanhontas

pocanhontas Actief lid

Oct 25, 2012
    259
    52
    28
    Hey meiden!

@lucin wow dat is echt gweldig nieuws!! je kan er dus eindelijk helemaal voor gaan! :)

@dptje ik heb het ook weleens gehad hoor! het kan ook zijn dat hij iets te diep is gegaan en daardoor een vaatje heeft geraakt ;)

@noralie! dat zou idd een mooi kadootje worden en ook een iets kortere cyclus!

@evelientje Ben je toch nog ongesteld geworden? aan je banner te zien :(

@hier eigenlijk niet veel boeiends te melden haha ik zit maar weer eens oip het wachtbankje :)

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Gezellig poca ;)

8. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Goedemorgen,

Heb er vanochtend maar eens een testje tegenaan gegooid, maar die bleef sneeuwwit.

Menstruatie is nog niet doorgebroken en m'n temperatuur is ook nog steeds hoog. Misschien toch een keer een langere luteale fase.

@ Poca, dat gezellige wachtbankje weer.... ;)
    Raar dat m'n banner uit zichzelf opnieuw is begonnen. Ik heb er niks aan gedaan.

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hopen dat je toch wel zwanger bent Evelientje, hier wil ik ook wachten tot de 11e en niet eerder testen, vorige maand werd ik daar een beetje gek van.....

10. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Evelien'tje hoop ook dat je zwanger bent, ik duim ervoor!!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Evelientje balen zeg omo-wit :(

@ Dptje, ik heb het Ehlers-Danlos-syndroom en ben daardoor flink bekken-instabiel sinds m'n eerste zwangerschap. Nu ga ik daarvoor 4 maanden ongeveer n revalidatie-centrum in.

Hier vandaag flink bruin verlies. Komt m'n ongi eraan? :( :( :( Opzich zou het wel matchen met m'n overige cycli als de vmk wat later af is gekomen.... Vaag...

12. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is gezellig gekletst dit weekend, leuk!!:)

@dptje: Is het klussen beetje gelukt? Wat betreft het bloedverlies, ik heb er regelmatig kast van. Zowel tijdens/rond eisprong als elders in m'n cyclus. Volgens mij heeft het te maken met het raken van een bloedvaatje. Kan volgens mij niet echt kwaad.

@dreamer: Die testdrang is heel herkenbaar. Heb ik ook weleens last van. Maar om teleurstelling te voorkomen wacht ik toch altijd maar..;)

@noralie: Fijn dat je je eisprong gevoelt hebt en dat daardoor je NOD eerder is. Leuk op je verjaardag:), zou een super gaaf cadeau zijn;)!

@lucindalice: Wat goed nieuws!!:) Fijn!! Veel sterkte om die andere dingen op een rijtje te zetten.

@pocahontas: Dat wachtbankje is wel gezellig!!:);)

@evelientje: wat spannend!! Wel balen van je witte test, maar zolang je menstruatie er nog niet is blijft er hoop!!;)

@hier: Heerlijk, druk weekend gehad!!:) Gister lekker geshopt en goed geslaagd;) 'sAvonds heerlijk schnitzel gegeten in Duitsland. Vandaag naar Artis geweest met m'n schoonzusje, zwager en nichtje. Was super gezellig!! Ben nu wel doodmoe, maar voldaan.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Klinkt als n goed weekend Jam!!

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja maar nu ga ik toch wel twijfelen, was het me eisprong wel??? vanmiddag hetzelfde gevoel gehad en ook wat lage rugpijn... Nouja we wachten het af.... Maar ga absoluut op me verjaardag testen en we klussen nog even door tot 2 augustus voor de zekerheid ;)

15. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je Noralie. Dan weet je zeker dat je goed geklust hebt;)

16. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was zeker een goed weekend Lucindalice. Ga nu lekker pitten. Weltrusten allemaal!

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

Jun 11, 2013
    7,110
    4,702
    113
    Female
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Haha, nu manlief nog zover krijgen, die vind het helemaal niks dat "verplicht" klussen.... Normaal deden we het altijd heel onregelmatig, zelfs soms een week niet. En nu moeten we om de dag pffff....
    Nou ja we zien het wel. Gisteren goed geklust dus nu gaan we het morgen maar weer eens proberen ;)

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Haha nora, das wel herkenbaar ja :)

Hier net gezellig saampies filmpje gekeken..
    Nu beiden op de laptop, vanmiddag een nieuwe gehaald omdat ik me kapot irriteerde aan de oude (A)

19. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Jam, klussen is goed gelukt zowel in huis als voor n kleintje ^^. Dan ga ik ervan uit dat het een bloedvat is geweest.. heb je gewinkeld in essen toevallig?

vandaag lekker wezen touren en uiteten geweest met vriendlief. Even quality time met elkaar.

Luci.. poeh heftig.. ik wens je heel veel succes meid. Knuffel Xx

Noralie.. die van mij houdt er ook niet van... Ik praat niet over mijn vruchtbare dagen... Hij vraagt er zelf wel naar :)

20. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @noralie: Daar heeft mijn vriend dus absoluut geen moeite mee. Het kost hem juist moeite zich in te houden en niet iedere dag te klussen.

Ik weet dat om de dag klussen het beste is, maar kan het ook kwaad als we het iedere dag doen?

@dreamer: Leuk, nieuwe laptop!!:) De mijne is ook hoognodig aan vervanging toe. Maar vind dat ik er te weinig gebruik van maak om een nieuwe aan te schaffen..

@dptje: Fijn dat beide klussen goed gelukt zijn;) Nee, heb gewinkeld in Hardenberg:)
    Lekker even quality time met elkaar!!

Share This Page