@ Dptje, fijn dat je nieuwe dingen hebt geshopt! @ Dreamer, super dat de vooruitzichten goed zijn voor het voetje van je meisje!
@klussen: Ik wil ook eigenlijk om de dag rond m'n vruchtbare dagen. Maar op de een of andere manier is m'n libido dan erg hoog. En ja vl maakt daar goed gebruik van Hou me vanavond ff rustig en dan morgen weer aan de slag @dptje: Ik woon zelf in Almere, maar m'n zus woont in H'berg. Vandaar dat ik daar wel met regelmaat ben Het winkelen daar is idd erg leuk, overzichtelijk en toch genoeg keuze! Waar kom jij vandaan? Dat pijnlijke tijdens het klussen, was dat in je onderbuik? Heb ik ook zo af en toe last van. Vooral rond m'n eisprong. Als ik m'n bekken beetje kantel, dan is het vaak wat minder gevoelig. Leuk shoppen voor je huis!! @lucindalice: Wat vaag he dat bruinig verlies.. Kan me voorstellen dat het je bezig houdt. Maar denk idd dat je lichaam ff aan het resetten is. @noralie: begrijpelijk dat je vriend bij z'n werk zit met z'n hoofd, maar wel jammer. @dreamer: Hopelijk verbeterd het voetje van je dochter de komende maanden. Fijn dat je vriend het helemaal ziet zitten een tweede kindje. Hopelijk is het snel raak!!
Jam, ik woon in kloosterhaar.. dorp dichtbij hardenberg! Waar in hardenberg woont je zus dan? De pijn was in mijn onderbuik ja, nog niet eerder last van gehad. Bekken kantelen deed bij mij meer pijn dus maar niet gedaan hahaha. Ja shoppen was leuk... Helemaal in mijn SAs, hoop dat het huis nu ook snel klaar is..
Oeioei.. Had me net toch effe een paar scherpe steken in m'n (.) (.). Was heel ff en ook zo weer over...
@dptje: M'n zus woont in de voorstraat, lekker dichtbij alle winkels Kloosterhaar ken ik wel. Rijden regelmatig wat dorpjes af!! @dreamer: vervelend van de steken
Gevoelig zijn z rond mn ongie wel vaker.. Maar die steken was ehct maar eventjes.. Heb wel nog steeds met vlagen een vreemd gevoel met plassen.. Alleen niet bij mn urineleider zelf zegmaar, mar meer bij m'n bekken.. Afwachtenn maar
Hahaha ik kom daar nog wel eens, mooi nieuw terras hebben ze daar... Mijn vriend werkt ook in de voorstraat ... Hahaha ja grappig via dorp... Ons kent ons Dreamer, ik hoop dat het ook wat is!!
Als ik die steken heb, heb ik een blaasontsteking Dreamer, dus hoop dat het voor jou een beginnende zwangerschap is
Goedemorgen meiden, Wat hebben jullie gisteren gezellig gekletst zeg! Wij hebben gisteren voor de 2e keer een wandeltocht van meer dan 10 km door Barcelona gedaan. De 1e keer zijn we op de helft gestopt, het was te druk en te warm. Nu weer vrij warm (31 C), maar beter te doen en erg leuk. @ Noralie, hopelijk haalt je vriend ergens nog wat energie vandaan om te klussen deze maand. @ Lucin, vervelend dat je lichaam een beetje van slag lijkt te zijn. Hopelijk is je cyclus weer vlug op de rit en kunnen jullie er weer helemaal voor gaan, want nu mag het officieel @ Dreamer, klinkt toch wel positief dat de artsen ervan uitgaan dat het voetje van je meisje nog zal verbeteren. Hopen op een zo groot mogelijke verbetering. Nog dingetjes gevoeld die op een zwangerschap kunnen duiden? @ Dptje, leuk accessoires kopen voor je huis. Vrolijk kleurtje ook! Hier nog steeds geen menstruatie en ook nog steeds een hoge temperatuur. Weet iemand of je temperatuur altijd daalt voor je menstruatie?
Ik hoop dat mijn man toch nog de energie heeft idd. Al is het na 2 augustus wel over met mijn vruchtbare dagen.... En we gaan gewoon hopen dat 3x genoeg was deze maand en dat ik gewoon zwanger ben
Noralie, ik hoop het ook dat het genoeg was en dat je gewoon zwanger bent... Maar ik hoop voor iedereen dat het deze ronde gewoon raak is en dauw we allemaal zwanger zijn.. zou leuk zijn toch zp baby boom hahaha
Heb me even uitgeleefd vanmiddag en lekker in de uitverkoop geshopt. 2 nieuwe shirtjes en leuke mooie sandalen, helemaal happy. En me man gaf aan toch vanavond wel zin te hebben, i hope so....
@evelientje: Lekker aan het genieten van je vakantie zo te lezen!! @dptje: dat zou leuk zijn zp baby boom!! Daar gaan we voor! @noralie: geniet lekker van elkaar vanavond
Helaas.... Hij zat huilend op de bank, kan het allemaal ff niet meer aan.... Zo zielig!! Gelukkig hebben we volgende maand even "rust" wat betreft het zwanger raken....