Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Ik weet het eigenlijk niet zo goed.. heb meer het gevoel dat het lichte krampen zijn.. beetje zeurderig gevoel..

2. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Dpt'je, wat goed dat jullie met dit warme weer zoveel kluswerk hebben verzet. Ik doe het je niet na.
    Jullie zijn toch aan het werk in een nieuwe woning? Wanneer gaan jullie erin? En wat voor huis hebben jullie nu gekocht/gehuurd? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :D

Ik heb deze keer niks van de innesteling gevoeld. Bij mijn zoontje voelde ik een scherpe korte steek rond die tijd.

@ Luc, het zou inderdaad een leuke datum zijn als het 4 april 2014 zou worden.
    Lekker toch af en toe even losgaan op de kastvoorraad :D

3. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Evelien'tje, wij hebben een huis gekocht. Het is een blok van vier, waar wij de tussenwoning van hebben gekocht. Nog wel redelijk groot, 4 slaapkamers, leuke tuin erbij, we hebben er een nieuwe badkamer laten inzetten, nieuwe toilet beneden.. we wonen zolang bij mijn schoonouders, woonden al samen in appartement, maar hebben nu geen dubbele kosten (ben ze zooo dankbaar). We wouden 16 augustus erin (vandaar ook onze harde klus), maar dat redden we denk ik niet... Pakken direct alles aan, deuren, kozijnen alles.... Hebben net een nieuw bed bestel, een boxspring hahaha.. wil er direct wel in slapen :p.

Hoe voel jij je verder ??

Nou we zullen over aantal dagen zien of het de innesteling was of niet :)

4. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Dptje, Gefeliciteerd met je nieuwe huis dan! :)
    Een hele klus hè zo'n huis opknappen en dat dan ook nog in de zomer. Leuk dat jullie een nieuwe badkamer hebben laten plaatsen. En fijn dat de tuin er al aardig uit ziet.

Ik weet er ook alles van, wij hebben in 2010 onze huidige hoekwoning gekocht en die hebben helemaal gestript, het was eigenlijk alleen nog een huis van muren en kozijnen :D Het voordeel was dat je alles zelf naar smaak kan bepalen, maar ik vond het wel een hele zware klus, die ik niet snel meer over zal doen ;).

Lief van je schoonouders dat jullie zolang bij hun mogen logeren.

Maar als het af is en je woont erin is het wel genieten. :)

Ik voel me nu wel oké, vanochtend en vanmiddag was het wat minder, maar ja dat moet ik er voor over hebben hè ;)

Duimen voor een innesteling! :)

5. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Ja echt een hele klus dat opknappen... Vooral omdat alles net niet goed afgewerkt was en hier veel tijd in gaat zitten. Ben ook blij dat ik alles naar onze eigen smaak kan maken. Vriendlief meteen gezegd dat ik dit nooit weer doe hahaha, wat heb ik er een hekel aan zeg. Ja enorm lief dat we zolang bij ze in mogen. Ons huis zit in dezelfde straat, dus ook ideaal voor klussen (hoeven nu geen half uur te rijden :)). Ga als het af is zeker genieten van ons huis.

Fijn dat je je weer wat beter voelt, wat lijkt het me mooi om zwanger te zijn! Haha ik hoop ook op innesteling, maar we zien het vanzelf. Wil me er niet te hard op focussen.

Ik ga nu lekker slapen, slaap lekker voor jullie dames!
    Xx

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hier eind 2011 verhuisd toen ik hoogzwanger was, maand later bevallen...was echt niet te doen! 2 verbouwingen gehad met n pasgeboren baby en n jongetje van net 1.... En dit jaar doen we elk weekend wel n "kleine klus". Wij zijn van het midden naar het zuiden verhuisd, vrijdagochtend moesten we uit ons oude huis en vrijdagavond mochten we in het nieuwe...
    Als ik er aan terug denk.... Nooit meer!
    Maar goed, we wonen hier nu erg fijn hoewel er nog genoeg op te knappen en in te richten valt

7. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Lucinda, dan heb je ook in een rap tempo moeten verhuizen... Jeetje!
    Wij willen nu alles doen zodat we straks ook echt rust hebben en ik mezelf ken dat als ik erin zit dat ik het dan niet zo snel aanpak haha

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ dptje, je kunt het maar beter snel aanpakken inderdaad! Af is af :)
    Ik baal soms wel van elk weekend weer wat doen, dus als je het nu af kan krijgen zou ik het zeker doen!

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Weer lekker gekletst zie ik ;) Succes dtptje met klussen vooral in die hitte. Wij gaan binnenkort ons appartement te koop zetten, maar hoop niet dat we als ik hoog zwanger ben moeten gaan verhuizen, nou ja we zien wel wanneer het verkocht gaat worden...

@hier heb echt heel veel last van me darmen, soms ook van die pijnlijke steken, echt heel vervelend, geef het weer maar de schuld want het kan helaas nog niet van een evt. zwangerschap zijn.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Noralie, ik wijt m'n misselijkheid ook aan het weer.
    Hoogzwanger verhuizen is inderdaad niet tof, maar in deze tijd moet je denk ik erg blij zijn als je je huis kwijt kunt, dus ik zag dat als positief puntje toen ik hoogzwanger ging verhuizen, was erg blij toen, (hoewel het achteraf dus loodzwaar was)

Hier ook n hond en n kat ziek door het weer vrees ik... Kat spuugt, hond spuugt en diarree... O wat baaaaaaal ik daarvan, zo vies!!!

11. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Ja echt wel, je moet blij zijn als je je huis verkoopt.. en kopen is ideaal... Hebben het huis voor een prikkie gekocht!

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja lastig is dat he? Als ik voor me ei iets voel dan ben ik er niet zo mee bezig, maar is dat een aantal dagen erna dan ga ik toch wel denken zou het dan toch?? Maar probeer er gewoon iets minder mee bezig te zijn deze keer, vorige keer duurde me cyclus 6 dagen langer en daar heb ik deze keer niet de behoefte aan. Ga gewoon wachten tot na de 37 dagen, zonder dat ik me gek ga maken ;)

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dptje, fijn dat jullie het huis wel voor n prikkie hebben kunnen kopen. Hier helaas niet ondanks de slechte tijd...

@ Noralie, je hebt groot gelijk! Dan kun je jezelf beter instellen op 37 dagen om teleurstelling te voorkomen. Ik probeer tot 42 dagen aan te houden, maar ik merk nu al dat ik er moeite mee heb en ik moet nog zo lang!

14. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Ik probeer ook de 42 dagen aan te houden(aangezien ik een maal zo lange cyclusigehad heb). Vorige maand lukte het mij prima. Nu heb ik wel zoiets van... Oh nog maar 8 dagen.. eigenlijk wil ik pas de 19e gaan testen als ik ondertussen niet ongesteld wordt..maar of ik dat volhou ?

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dptje, ik heb de 18de in m'n hoofd om te testen. Misschien kunnen we samen de dagen aftellen en samen proberen de testdrang te weerstaan :)

16. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Poeh poeh wat is het warm in ons kikkerlandje. Net alle koffers weer uitgepakt, daar word je ook niet vrolijk van met dit weer, maar gedaan is gedaan. Nu weer lekker op de bank zitten :)

Luc, hoogzwanger verhuizen, dat lijkt me echt super zwaar, pittig van je dat je dat hebt gedaan.
    Wat vervelend dat je nog ieder weekend moet klussen in huis. Ik heb na de verbouwing echt een beetje een hekel gekregen aan klussen.
    Wij hebben drie maanden volop aan het huis verbouwd, toen zijn we verhuisd. Helaas was er nog genoeg te doen, maar de zin was ver te zoeken. Wij werden er zo gefrustreerd van dat we gewoon steeds meer ruzie gingen maken. Toen hebben we besloten de boel even de boel te laten, want het is het niet waard je relatie hiervoor op het spel te zetten.
    Het meeste was inmiddels af, alleen het toilet beneden moest nog afgemaakt worden en de puntjes op de i her en der.
    Uiteindelijk heb ik dit jaar pas het toilet afgemaakt :D
    Nee, zo'n klus zie je mij niet snel meer doen.

Dpt'je, lekker als je je huis voor een mooi prijsje kunt kopen. In de stad waar ik woon is er helaas niet echt sprake van een enorme prijsdaling van de woningen, maar we wilden dit huis gewoon hebben dus hebben we het er voor over gehad.
    Ik denk dat zelfs dat we misschien nog wel voor €10.000 zijn opgelicht, aangezien na ons bod de makelaar van de tegenpartij opeens met een 2e geïnteresseerd stel op de proppen kwam die de vraagprijs wou betalen. Dus wij konden kiezen of ook akkoord gaan met de vraagprijs of hij ging met hun in zee.
    Op de één of andere manier kwam dit allemaal heel ongeloofwaardig over, maar omdat we niet het risico wilden nemen het huis niet te krijgen zijn we maar akkoord gegaan. Maar het blijft nog steeds wel rondspoken in m'n hoofd, dit was echt niet pluis.

@ Noralie, ik hoop dat jullie het appartement snel verkopen. Heb jullie al een idee waar jullie hierna willen gaan wonen?

@ Testdrang: Meiden, ik ga duimen voor positieve testen voor jullie allemaal. Dat zou nog eens leuk zijn hè.

@ Dreamer, hoe is het bij jou? Het wordt al aardig spannend nu hoor.

17. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Lucinda, dan ga ik ook op 18 augustus zitten en helpen we elkaar. Leuk!! Scheelt dat je bij ons in het dorp geen winkel hebt, en ik geen testen in huis.. moet er altijd voor rijden..

Evelien'tje wij hebben het huis 20.000 euro onder de vraagprijs gekregen :D.. 117.000 voor betaald, en dat voor een redelijk grote eengezinswoning. Ga er nooit weer weg.. ook omdat ik een hekel aan klussen heb haha

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoi dames..
    Ik had gister nog getest maar helaas omo wit.. Nu hoor ik laatste tijd wel vaker negatieve verhalen over dde kv testen.. Ben nog niet ongi dus we wachten even rustig af tot na het weekend.. Misschien n later ei en een evt latere innesteling :)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Evelientje, dat was een flink lange reactie :)
    Jeetje, kan me voorstellen dat dat door je hoofd blijft spoken van die makelaar....
    Fijn dat alle koffers uitgepakt zijn

@ Dptje... Oke, samen elkaar steunen :), het gaan wel echt lange dagen worden, haha ;)
    Hier ook expres geen testen in huis, anders wordt de drang te groot!

@ Dreamer, balen van je test. Ik ga (denk ik ;)) ook geen kv meer gebruiken, alleen nog maar cb digi, dan heb ik tenminste echt duidelijkheid vind ik

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Net weer chips en snoepjes gegeten... Heb echt geen trek in normaal eten, maar zo groei ik wel dicht natuurlijk....

Deel Deze Pagina