Kletsgroep...zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door PJO1983, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nou ik ben zelf fan van de etos-testen.. Twee voor n tientje mja etos zit hier niet op t plein en naar t dorp ga ik nu ook niet voor mn lol :p Ik heb echt 0.0 ongi klachten, best vreemd haha! Maar er zijn ok mensen die pas na NOD posi testen toch? *probeerthooptehouden*

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Natuurlijk Dreamer! Wellicht heb je gewoon n laat ei gehad!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Een later ei hoop ik toch niet veel later.. Kheb daarna nl nog maar weinig gezelligheid gehad :p Mja je wil zo graag duidelijkheid he :D

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ow ok :(
    Hmmmm maar duidelijkheid zou wel fijn zijn inderdaad...

5. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Dreamer, balen van die witte test, maar ik had zaterdag ook een negatieve test hè op 11 dpo en woensdag was hij toch positief. Ik heb een vrij late eisprong en had 11 dagen na de eisprong nog niet genoeg hcg aangemaakt blijkbaar, dus het kan nog!

@ Luc, ja ik zag na het posten ook dat m'n bericht wel iets aan de grote kant was :D
    Lekker snaaien, ik ben er ook gek op! Heb net ook een flinke bult chips naar binnen gewerkt :)

@ dptje, dat is nog eens mooi verdient en wat een koopje voor een eengezinswoning. De prijzen verschillen echt zo enorm door het land heen.

6. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal vanavond ff een banner aanmaken;)

Dptje: wat zal dat warm zijn nu met klussen in huis.. En ben benieuwd of het idd je menstruatie is die eraan komt of wat anders..;)

Evelientje: kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt. Ik zou zeggen, geniet er lekker van!!:)
    Wat betreft dat onderzoek heb ik niet gehoord/gelezen. Maar hoor wel eens vaker dat het niet slecht schijnt te zijn on af en toe een glaasje te drinken. Alhoewel ik het persoonlijk niet zou doen

7. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer: begrijp dat je nu idd wel duidelijkheid wilt. Wat is dat wachten dan irri..:(

Hier ook ontzettend aan het snaaien vandaag:( baal daar nu wel weer van. Ben net 7 kilo kwijt, en dan ga ik weer. Vanavond misschien maar ff hardlopen:)

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Evelientje, haha, jij dus ook n snoeperd? ;) ik normaal niet zo, maar denk dat het door de zenuwen komt hier...

@ Jam, jaaaa n banner! Leuk!
    Hmmm, jij ook al in de snoepmodus :(.. Maar je rent het er vanavond vast weer af! Goed trouwens dat je 7kg bent afgevallen :)

Hier echt wat zenuwen, komt puur door dat bruin verlies op zo-ma en dinsdag, als ik dat niet had gehad, dan was er niets aan de hand geweest! Vraag me af of ik toch niet moet gaan testen voordat ik weer naar de fysio ga dinsdag, heb wel eens gehoord dat buikspieroefeningen slecht zijn als je zwanger bent.

9. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    @ Luc, ja ik ben echt een ongelofelijke zoetekauw. Ik kan echt de hele dag door snaaien :D

Lastig hè om niet te weten waar je precies zit in je cyclus. Maar als je er niet gerust op bent om onwetend naar de fysio te gaan gooi je er toch een testje tegenaan? Of is je man het daar niet mee eens?

@ Jam, hardlopen met dit weer, poeh moedig van je hoor!
    Het voelt ook onnatuurlijk om alcohol te drinken tijdens zwangerschap, ookal bewijst onderzoek dat het geen kwaad kan.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Evelientje ik heb net de dubbelzoute dropjes ook weer gevonden, gelukkig is hij over n half uurtje thuis en kunnen we eindelijk gaan eten :)
    Hij heeft net n cb-test gekocht, helaas geen digi maar n plus :(

11. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Lucinda, ga je zo testen of wacht je tot morgen?

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmmz, mn temp blijft nu ook maar stijgen.. Vind het weird..
    Evelientje, jouw verhaal geeft me hoop ;)

13. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Hahaha Luc, jij kan straks je avondeten niet meer op ;)
    Drop, ik vind het zalig! Helemaal als het van de Jamin komt, jammie :)
    Helaas las ik dat je als je zwanger bent niet zoveel drop mag.....:(

Je man is het gelukkig wel eens met het doen van een test zo te horen.
    Ooohhh, ik hoop het zo voor je meid! Duimerdeduimerdeduim.

Ik heb nog geen digitest gedaan, dat wil ik volgende week ook eens gaan doen. Morgen doe ik weer eens een gewone, die heb ik nog liggen :)

14. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Dreamer, die hoge temperatuur bleef bij mij ook maar aanhouden. Ik duim ook voor jou dat je binnen een paar dagen een positieve test hebt.

Ik had ook weinig hoop na de eerste negatieve test, maar dat bleek totaal niet nodig ;) Dus je kansen zijn nog zeker niet verkeken meid. :)

15. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Zo he... Best wel een buikpijn hier... Pff... Vlagen van misselijkheid.. niet tof...

Jullie nog wat aan het doen met deze ontzettende hitte? Clienten hier zijn allemaal lam, haha..

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    oooh evelientje, ga me nou niet blij maken haha!
    Zit zelfs te denken, misschien was mn urine wel niet geconcentreerd genoeg.. Je drinkt ongemerkt veel meer met dit weer natuurlijk haha..

Normaal heb k de laatste cycli ook al wat spotting een paar dage n voor m'n ongi.. Nu ook nog niks..

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dptje, sowieso vandaag niet hoor, denk op z'n vroegst pas zondag.... Eigenlijk liever pas dinsdag vlak voor de fysio en eigenlijk het allerliefst pas de 18de. Heb niet echt testdrang, bang om teleurgesteld te worden. Alleen de vorige keer had ik niet gezegd dat ik in verwachting was bij de fysio en we hebben toen flink getraind en n dag later ging het mis :(.... Hoewel ik weet dat het misschien onzin is leg ik daar toch n beetje n link mee.
    Manlief was trouwens wel zo lief om alsnog n digi te kopen :)
    Je buikpijn en misselijkheid klinkt toch wel hoopvol hoor! :)

@ Dreamer, o ik duim!!! Op welke dag van je cyclus zit je nu?
    Je maakt het wel spannend hoor!

@ Evelientje, vroeger had ik altijd n blikje drop bij me :D over 8 maanden mag jij ook weer lekker dropjes snaaien ;)
    O ga je morgen weer n foto plaatsen van je test? Ben benieuwd wat jouw digi zegt :), ik bedoel hoe lang al zwanger :)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Af en toe ook buikpijn en met vlagen misselijk hier... Maar toch voel ik me niet zo als de vorige ronde, dus niet zwanger gok ik. Alleen begin ik er toch steeds meer mee bezig te zijn, ben gewoon zo van slag door die 3 dagen bruinverlies.
    Zoals eerder gezegd, toch niet echt mega-testdrang omdat ik er niet echt in geloof. De testen liggen in de keuken op de bar, maar doen me eigenlijk niets :(. Heb gister en vandaag (onbetrouwbaar I know) getempt en de temp was ook niet overtuigend. Morgen gok ik dus geen test voor mij, maar ga nog maar eens kijken wat m'n temp zegt.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Luci, lief van je man!
    Ik zit nu op dag 33 :) Vermoedelijk tussen de 13en15 dpo :)

Mijn temp blijft hangen rond de 37.3 maar was vandaag ineens 37.5 :|

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Dreamer, wow, dag 33 al... Jij maakt het echt spannend!! Zeker met die temperatuurstijging!!
    Ja, ik vond het ook lief van m'n man :) hij wil toch ook wel weer erg graag n babytje

Deel Deze Pagina