Kletsgroep...zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by PJO1983, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Leuk dat je ook mee doet wondertje, kunnen we elkaar er doorheen slepen!
    Vanmiddag even in hardenberg op terras gezeten met schoonmoeders (even geen klussen)
    Straks gaan we naar vrienden heen...
    Ik wens jullie een fijne avond allemaal Xx

2. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wondertje: leuke baan! Ik werk zelf ook in de zorg, op een jeugdzorg dagbehandeling groep. Vindt het prettig dat ik geen onregelmatige diensten heb. Alhoewel daar vast ook z'n voordelen aanzitten;)

@dreamer: gelijk heb je!!:) Wel spannend. Ben benieuwd of je menstruatie nog komt of wat anders. Zou gaaf zijn!!

@luc: dan moet je zeker lang wachten en dat terwijl je wel af en toe last hebt van misselijkheid. Lijkt me een opgave zeg..!!

3. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dptje: dat stoppen met roken gaat je vast lukken, helemaal als het raak is!!:) Dan heb je namelijk een goede reden;) Moeie benen, geen last van.

@evelientje: mooi 9 maanden boek!!:) Die had ik vorig jaar van m'n mams gekregen toen ik zwanger was. Nog niet gebruikt ivm miskraam. Dus blijft liggen voor de volgende x..

Wat betreft die dromen, heb ik soms ook last van. Denk bij mij dat het te maken heeft met de grote kinderwens. Zo groot, dat ik ermee in slaap val en er dus soms over droom.
    Maar komt idd vaak voor als je zwanger bent.
    Dreamer ben zo benieuwd!!!

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Hier vanmiddag nog een test gedaan, weer omo-wit en nog geen ongie.. Laat t nu maar doorbreken, met die lange cyclussen scheit zat ;)

Verder nu een kind wat al 1.5 uur weigert te gaan slapen.. Tis gewoon nog te warm in huis vrees ik :(

5. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dptje: gezellig op een terrasje in H'berg:);) Was het lekker? Kan he voorstellen dat je er ff aan toe was met al dat klussen...

Ik had een heerlijke dag. Vanmiddag lekker geshopt, super mooie rode strepless jurkje gekocht. Heel blij mee!!:) vanavond een monchoe taart gemaakt voor mams, die is morgen jarig.

Meiden, geniet van jullie avond!!

6. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat de test negatief was..:( Voel je je zwanger of heb je het idee dat je ongi eraan komt?

Balen dat je kind niet kan slapen. Alhoewel het wel begrijpelijk is met dit weer..

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Voel me niet zwanger en heb wel t idee dat mn ongie er aan komt.. Geduld maar weer :p

Heb mn kleine moppie net nog maar wat melk gegeven.. Kwam dr kamertje in en t eerste wat ze zei was, drinken! Nu lijkt ze stil te zijn :D

8. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik ben meestal gesloopt na onregelmatige diensten. Voel me lichamelijk ook beter met aleen dag diensten. Zal nu denk ik ook wel zijn icm mijn schildklierziekte en het warme weer nu helpt ook niet mee. Zal dus blij zijn als ik straks in mijn bedje lig.

9. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Balen van je nega test meid. Weet je ook wanneer je eisprong ongeveer was? Zag in je onderschrift dat je vorige cyclus ook 34 dagen was. Dan zou morgen ook je nod kunnen zijn.

10. wondertjeinmaak

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Leuk shoppen, viel het wat mee met de warmte? Of is het bij jullie niet zo warm meer.
    Jurkjes ik hou er van hihi.

11. Evelientje

Evelientje Bekend lid

May 3, 2013
    527
    78
    28
    Balen Dreamer van weer een witte test. Maar geen bloed geeft hoop toch.

@ Jam, klinkt als een heerlijk dagje. Leuk een strapless jurk!
    Het is echt een leuk dagboek ja. Hopelijk mag je hem snel in gebruik nemen.

@ Luc, ik heb het boekje bij Bol besteld. En er staan inderdaad allerlei weetjes per week bij over de groei etc. Ziet er erg leuk uit.

Ik ben net weer eens aan het rekenen geslagen betreft m'n uitgerekende datum, want het klopt gewoon niet.
    Ik ben nu uitgekomen op 9 april 2014. Dat komt overeen met een cyclus van 29 dagen en een lf van 10 dagen. Denk dat dat meer in de richting komt.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wondertje, jummie, jij ook patatjes :) en vlaai toe ;)
    Snap ik hoor dat je nog niet teveel hoop wilt hebben...

13. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, je geduld wordt wel op de proef gesteld. Echt vervelend!! Fijn dat je kleine nu lekker slaapt.

Wondertje, begrijp dat je dan gesloopt bent. En helemaal net dit weer. Wat voor probleem heb je met je schildklier? Het shoppen was heerlijk!!:) Het weer was lekker, wel warm maar niet te..;) Ik ben ook dol op jurkjes, heb er zoveel hangen in m'n kast haha...

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Wondertje, jummie, jij ook patatjes :) en vlaai toe ;)
    Snap ik hoor dat je nog niet teveel hoop wilt hebben...

@ Dreamer, o nee een witte test :(, ik snap dat he er genoeg van hebt hoor!

@ Jam, ik probeer m'n verstand gewoon op 0 te zetten en af te wachten..
    Ook leuk n nieuw jurkje!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Hmmm, er gaat iets mis met m'n reacties... 2x hetzelfde en ik mis n stukje...

Klinkt goed dat boek Evelientje!

Net The Wizard of Oz gekeken. En m'n buik rommelt weer van de trek... We wijzen het maar toe aan hormonen ;)

16. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luc, is ook het beste. Maar wel lastig, omdat je er ergens toch veel mee bezig bent. Maar we tellen gewoon af en voor je het weet zijn de 15, ohnee nu 14;), dagen voorbij.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Jam.... Kijk! We zitten al op 14, alweer bijna 13
    Temp was wel iets gezakt vanochtend :(, probeer het wel als positief te zien, als ik ongi word, dan is m'n cyclus wel weer mooi na de MK.
    Ben wel echt nog licht misselijk / weeïg..

18. JAM1987

JAM1987 Actief lid

Nov 1, 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zo Luc. Zolang er nog hcg in je lijf zit, kan je ook nog last houden van zwangerschaps verschijnselen. Dus misschien is het nog niet helemaal uit je lijf...

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Jam, we wachten maar gewoon af... En ondertussen 'gedraag' ik me zwanger zodat mocht het toch raak zijn ik geen risico's heb genomen.
    Ik vroeg me eigenlijk af hoe jullie het nu doen? Ik lees dat je 2x Iui hebt gehad. Zijn jullie daar nu nog mee bezig? (Wellicht heb je het al verteld, maar het staat me even niet bij...)

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Goedemorgen!

Luci, hopelijk dan snel ongie. dan kan je weer verder/opnieuw starten..

Hier nog steeds geen duivels te bekennen.. Zou ik dan echt zooooo'n laat ei gehad hebben?! Geloof dat ik voor volgende maand maar eens een pakketje bij zwangerenkids ga bestellen ofzo...

Share This Page