Oeh spannend dreamer!!! Ik ben heel benieuwd.. Ik krijg altijd voor mijn menstruatie zere tepels en borsten. Dus helaas geen indicatie voor mij haha
@ Noralie, soms wel even goed, afstand nemen van zp. Hmmm, spannend dat je pijnlijke tepels hebt en je dat nooit eerder had! @ Dreamer, hoop het zo voor je!
Hmmz, moet wel steeds meer plassen, kwaaltje kan bij mij bij beide dingen horen haha! Achja, sowieso duidelijkheid is fijn op t moment
Net n propje roze-grijze-bruin verloren..... Whaaaaah... Ik word langzaam gek... Zit het misselijk zijn dan tussen m'n oren en komt m'n ongi er toch aan Het wordt tijd voor duidelijkheid
Gefeliciteerd met je moeder Jam! Hier n heerlijke 'thuisdag' gehad. Lekker gerelaxed met het gezinnetje, badje opgezet, zandbak van nieuw zand voorzien en de waterplay opgezet. Was super!
Ik heb helaas voor mijn nod al verschillende dingen gehad. Maar moet zeggen dat mijn gevoel wel positief is op dit moment. Dreamer blijft spannend voor je. Hopelijk snel een mooie test. Luc ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Klinkt wel als een heerlijk relaxte dag die je hebt gehad. Proficiat met je moeder jam. Hier vanavond weer last van een zeurderig gevoel met uitstraling naar de liezen en boven benen. Vond dit zeer onprettig werken. Morgen moet ik ook weer om 8 uur beginnen. Hopelijk kan ik een beetje op tijd in slaap komen. Ben er de komende dagen alleen in de avond uren. Moet deze week veel overdag werken.
Wondertjeinmaak: vervelend van dat zeurderige gevoel begrijp dat het niet prettig werkte. Jij nog 7 dagen!! Ik lig nu in bed en heb me toch gevoelige tepels..:S Het is ook onduidelijk of ik al een eisprong heb gehad. De banner geeft aan vandaag maar hou nu rekening met een lange cyclus. Had afgelopen vrijdag beetje gevoel van een eisprong. Is weer afwachten.. Trusten allemaal!!
@ Wondertje, fijn dat je er zo positief over bent @ Jam, zijn gevoelige tepels n teken van ei-sprong voor jou? Niet helemaal duidelijk dus wanneer je ei was... Wat werkt n vrouwenlichaam toch complex he meiden ?
Het vrouwenlichaam zit zeker complex in elkaar. Heb idd wel vaker last van gevoelige tepels maar afgelopen maanden niet echt. Wie weet...
Vrouwenlichaam is erg complex haha.. Gisterenmiddag niks gedaan. Vriendlief is gaan zwemmen en ik een filmpje gekeken (had de knollen goed op) Nu weer fris en fruitig aan het klussen.. wordt er nu wel heel erg zat van... Maar nog even.. Jullie nog plannen voor vandaag ? Xx
@ Dptje, dat snap ik dat je er zat van wordt! Maar nog even doorbijten en dan heb je een mooi huisje Mijn temp is vanochtend gezakt tot 36.6, mijn ongi komt er dus echt aan. Jammer dat het dus niet gelukt is deze ronde, maar ik zou echt heel erg blij zijn als de ongi nu doorzet, zodat ik weet waar ik aan toe ben en ik weer n mooie cyclus heb Hier straks met de kindjes naar mn moeder koffie drinken samen met de moeder van n vriendin van me (vriendin moet werken helaas) en voor de rest maar rustig aan vandaag, schijnt weer warm te worden en dan blijf ik liever binnen....
@Jam, nee nog nooit last gehad van pijnlijke tepels... Me borsten zijn vandaag ook erg groot, pas me bh's helemaal niet meer :S Ook een trekkerig gevoel naar mijn liezen toe, vooral als ik opsta. Vorige maand was ik heel erg misselijk de laatste weken voor mijn ongi, daar heb ik nu helemaal geen last van, maar die tepels en borsten nu dus wel. Hopelijk neemt me lichaam me niet alweer in de maling en ben ik gewoon zwanger
Dptje: begrijp helemaal dat je het zat bent. Maar wat zullen jullie trots en blij zijn als straks alles klaar is!! Ik moet helaas werken vandaag. Ben wel om 3 uur klaar @luc: zou idd fijn zijn als je ongi ff doorzet. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent. @noralie: oh wat spannend!! Ik ben zoooo moe.. Ga vanmiddag maar ff op de bank..
Ik ben ook heel moe, maar dat zijn symptomen die komen nog van mijn pfeiffer die ik vorig jaar heb gehad.... Dus lekker rustig vanmiddag
Hier ook moe! Maar dat ben ik eigenlijk dagelijks... Ongi heeft nog niet doorgezet, ben het er echt uit aan het kijken
Hey meiden! nou ben zojuist ongi geworden en zit er toch even doorheen.. Ik had echt de hoop dat het deze maand was gelukt maar helaas. Je gaat op deze manier ook zo erg twijfelen of alles wel goed is.. je leest toch bij veel mensen dat ze vaak binnen 3 maanden al zwanger zijn en dan denk ik hoe kan dit.. niet dat ik het ze niet gun maar je wilt zelf zo graag he.. Des te meer respect heb ik voor jou hoor jam!! Ik vind het knap dat jij je er toch zo positief doorheen slaat!! sorry even voor mijn ego bericht hoor meiden! Hopen dat je ongi inderdaad snel doorbreekt lucin! dan weet je waar je aan toe bent lukt het met je huis dptje? zwaar hoor dat klussen pfff spannend noralie! je weet het nooit..!