@ Poca, hele hele dikke knuffel voor jou! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je jezelfmoet voelen . Je wilt het zo graag natuurlijk en liever vandaag dan gisteren, het is gewoon n hartewens. Gewoon eruit gooien wat je op je hart hebt meid, dat lucht op. Ik hoop dat het heel snel raak mag zijn voor jullie en dat alles gewoon goed zit! Hier nog steeds geen ongi gespot na mn tempdip Ongi, waar ben je nou?
Snap het heel goed hoor, poca! Vriendinnetjes van mij waren bij de 1e en 2e keer zwanger!!! Hier nu ronde 3, maar ben ook heel bang dat er iets niet goed is bij ons.... Het is "pas" ronde 3, maar je wilt toch liever gisteren dan vandaag zwanger zijn....
Hoi meiden, Zo de eerste werkdag na de vakantie zit er weer op! Gelukkig @ Dptje, begrijpelijk dat je niet veel zin meer hebt in het klussen aan de huis, het is ook helemaal niet leuk en het weer helpt ook niet mee. Moeten jullie nog veel doen of komt het einde al in zicht? @ Lucin, jammer dat het waarschijnlijk niet raak is deze ronde. Maar dan mag het nu wel eens echt doorbreken, Want dan kan je er tenminste weer echt voor gaan. Liever meteen zwanger natuurlijk, maar af zijn van deze 'wachtperiode' lijkt me ook wel fijn. @ spannend Noralie, als je niet eerder gevoelige tepels hebt gehad! Ik heb dat meestal rond m'n eisprong, maar die ben jij allang voorbij, dus dat kan het niet zijn @ Jam, lekker gewerkt en geslapen? @ Poca, jeetje wat balen. Heel begrijpelijk hoor dat je er even doorheen zit. Ik denk dat alle vrouwen die zwanger willen worden zich herkennen in jouw twijfels. Je gaat toch vrij snel denken dat er misschien iets niet goed zit, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is, omdat je pas een paar maanden aan het proberen bent. Echter voor je gevoel duurt het al drie keer zo lang. Dus dan mag je best even teleur gesteld zijn. Maar het komt vast goed meid. @ Wondertje, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt. Nog een paar dagen en dan wordt je gevoel hopelijk bevestigd. @ Dreamer, jij houdt de spanning er gewoon nog even in Al een nieuwe testdag in gedachten? Zo even lekker eten, m'n vent heeft net heerlijk gekookt en daarna een heerlijk avondje bankhangen.
Viel je eerste dag mee Evelientje? Heerlijk dat je mannetje gekookt heeft! Wat eten jullie? Hier de troep van het eten maar eens opruimen en n start maken met de kindjes douchen en naar bed brengen, kan m'n man het zo over nemen als hij zo thuis komt en ik even heerlijk relaxen bij m'n paard, even gedachten op wat anders... Nog steeds geen druppel bloed hier en misselijk/weeïg... M'n lijf neemt n loopje met me
Poca: wat balen meis.. dikke knuff!! Hou wel in je achterhoofd dat het gemiddeld een jaar duurt. Bij de stellen die binnen 3 maanden zwanger zijn, is wel heel snel. Maar begrijp helemaal dat je zo teleurgesteld bent. Luc: oh wat irri, begrijp dat je het gevoel hebt dat je lijf een loopje met je neemt.. Maar lees ik dat nu goed, heb je een paard? Wat gaaf!! Ik bel dol op paardrijden, maar is jammer genoeg een dure hobby dus die het niet zo vaak..
thanks meiden voor jullie oppeppende woorden! we gaan er gewoon weer voor deze ronde en hopen maar dat het raak mag zijn! ging het vandaag een beetje met werken evelientje?
Btw, heerlijk ff gerust op bed! Daar knapt een mens van op. Vl is nu lekker aan het koken. Een pastagerecht van bertolli, ben benieuwd!
Hoi dames! Poca, meis.. Dat je dat denkt snap ik hoor, maar kijk naar mij.. Al 1 prachtige dochter dus alles werkt en bij mij werkt t ook ff niet zoals ik zou willen nu Hopelijk mag jullie wens enorm snel in vervulling gaan meid Ik ben nu plas aan t ophouden... Heb rond 18.15 nog een half glaasje gedronken en wil zo toch wéér testen
Hmm ik moest te nodig.. Dus urine opgevangen.. is het helemaal roze/rood gekleurd.. Weird, wacht dus nog maar tot morgenn haha!
Luc, hij had oma's potje gemaakt. Is iets met rijst, kip, champignons en prei. Het is één van zijn favorieten, ik vind het niet vies, maar ook niet top. Maar het maakt veel goed als vriendlief het maakt Poca en Luc, ik had vandaag een lange dag tot 16.30 uur, dus het was een lange zit. Kreeg op gegeven moment ook wel een beetje last van m'n buik (nu al, heel vaag), dus toen moest er maar even een knoopje open hahaha. @ Jam, fijn dat je lekker hebt kunnen rusten. Jij ook een vent die kookt Lekker pasta, ben ik dol op! @ Dreamer, spannend!!! Duimerdeduimerdeduim....
Ja mijn mannetje kookt idd ook regelmatig. Moet zeggen dat het me niet altijd smaakt, haha. Hij probeert altijd nieuwe gerechten.
@ Jam, heb inderdaad n paard, hij staat met pensioen op de wei, dus hier ook niet meer rijden, maar gewoon lekker knuffelen, borstelen etc. Vorig hebben we m'n andere (jonge) paard verkocht vanwege de drukte met de kids, mijn lichaam etc. Maar deze is al 10 jaar bij ons en daar blijft hij ook Leuk dat jij ook dol op paarden bent! @ Poca, fijn dat we iets opbeurends konden betekenen voor jou Hoe was je eten? @ Dreamer, raar zeg rode urine... Nu morgenvroeg maar testen? @ Evelientje, oma's potje, ken ik niet, maar klinkt wel oke Haha, nu al n knoopje los , goed teken!
Mijn mannetje is nooit voor 1930u thuis en de kids willen ook eten daarvoor, dus ik ben hier de kok en ik ben dol op koken! (En eten! ) in het weekend kookt hij gelukkig wel eens, maar dan vaak wel mijn recept met aanwijzingen op de achtergrond En nog steeds geen ongi... Wel ongi-krampjes, het kan nu echt niet lang meer duren nu....
Ja idd vreemde kleur maar ook met afvegen dus denk niet dat de test nodig gaat zijn.. Wil nu wel dat t eens doorbreekt haha! Zou het zo braaf geweest zijn om tot na mijn vakantie te wachten
Zal morgen alles even goed bijlezen. Heb van vanmorgen half 9 tot nu net geklust.. Het schiet nu op... Kozijnen eindelijk klaar... Vrijdag beginnen ze met de vloer... Nog paar dingetjes verven en dan het klaar..
Ja echt hard, ben nu kapot.. zo op de bank en vanaf morgen ook nog 6 dagen erbij werken... Wat ben ik blij als ik straks vakantie heb hahaha