Oh je hoeft geen respect te hebben hoor.. het moet gewoon gebeuren en had de smaak te pakken Dreamer, rood urine, blaasontsteking of ongie ?
Luc: heerlijk om lekker met je paard te kunnen knuffelen en poetsen! Dat geduld dat jullie hebben met je lijf, verschrikkelijk om zo te moeten wachten op je ongi. Haha wel fijn dreamer dat je lijf ermee heeft gewacht tot na je vakantie Zo dptje hard gewerkt in jullie huis! En dan ook nog 6 dagen werken:O veel succes!!
Ik kon gisteravond gewoon niet slapen.. Was om 10 uur erg moe en klaar om te slapen maar toen kwam vl nog even knuffelen dat sloeg ik niet af. Daarna kon ik de slaap niet vatten. Sliep uiteindelijk pas na half 1 ergens.. Pfoe en nu dus weer erg moe. Maja, de dag is zo weer voorbij. Uit m'n werk m'n lieve nichtje ophalen, die komt weer gezellig een nachtje logeren!! Altijd leuk!!
Vervelend dat je niet kon slapen JAM! Het warme weer sloopt je ook (vind ik) Gezellig dat je nichtje komt!! Dreamer, en en en ? Hier nu wel gevoelige borsten.. maar had ik voorgaande maanden ook en bleek niks te wezen... Misselijk ben ik niet meer dus denk dat het deze maand niet raak is.. we zullen zien ! Heerlijk vandaag een wat koelere dag!!
Dreamer zit op een geirriteerde wolk.. Wordt er scheitziek van, witte testen geen ongi... Ga bijna denken dat ik helemaal geen eisprong heb gehad, maar waar komt mn hoge temp dan vandaan?
@ Dreamer ... Snap dat je geirriteerd bent ... Wellciht maak je weinig hcg aan? Hier zojuis ongesteld geworden...gelukkig niet meer zo lang hoeven wachten en ik ben blij met mn nette cyclus.
Wat duurt wachten deze laatste week lang!!! Ik wil graag zekerheid!! Ben o,5 kg aangekomen, dat zegt niet veel goeds... Heb ik altijd als ik ongi ga worden, blehhhh ik wil zekerheid, nog 5 dagen....
Fijn Luci.. Zelfs met weinig hcg moet er toch al wel iets te zien zijn? Al lees je wel vake dat mensen pas op 9 dagen na nodpositief testen.. Vind t zelf ook best lastig om hier nu lekker gezellig en vrolijk mee te gaan doen, sorry meiden
Thanks Dptje @ Dreamer, dat begrijp ik heel goed! Is ook iets om verschrikkelijk chagrijnig van te worden. Wellicht n goed plan van wat Dptje zegt, hcg bij de huisarts. Dikke knuffie voor jou!
Als ik na deze week nog geen duidelijkheid heb zit ik daar idd aan te denken ja.. Ben gewoon zo bang ineens dat m'n lichaam niet meer weet hoe het moet ofzo?
Fijn dat je ongi bent geworden lucin en inderdaad een mooie cyclus @dreamer pff inderdaad frustrerend zeg! ik zou het inderdaad nog een paar dagen aankijken en dan langs de huisarts gaan hoor. @noralie pff ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent.. ik heb precies hetzelfde haha die laatste 2 weken gaan altijd zoooo langzaam! hier hele vreemde ongi.. gisteren had ik 1 veeg bloed op mijn wcpapier en daarna niks meer gezien..en heb nog wel zere borsten terwijl dat normaal juist weg is zodra ik ongi wordt. nou ja afwachten maar denk ik
Tot 19 aug dptje?? Dat is lang wachten!!! Luc, fijn dat je nu duidelijkheid hebt over je cyclus. En idd netjes.. Dreamer, wat balen meis begrijp helemaal dat je ff niet in je hum bent
Noralie, succes met aftellen! Ben benieuwd. Vaag poca..:S Misschien toch geen ongi?! Ff afwachten maar..