hmm ja maar dan zou ik wel een heel laat ei hebben gehad en volgens mij ovutesten had ik van dinsdag 23juli op woensdag 24juli mijn eisprong.. ach we will see ik hoop maar nergens op hihi
Vreselijk dreamer, had vorige maand ook een cyclus van 37 dagen, misschien is je lichaam van slag door het warme weer? Echt balen dan van de negatieve testen en dan wel allemaal zwangerschaps verschijnselen, dikke knuf!!
Luc mooi cyclus heb je na de mk. Noralie ik tel met je mee af. Hier een goed gevoel deze ronde. Ben benieuwd. Dreamer hopelijk heb je snel duidelijkheid. Hier op het moment erg moe, lag gister ook al om kwart over 8 in bed. Heb nu ook het idee dat ik wil wel slapen. vind het alleen nog wat vroeg hihi. Vandaag had ik hele felle steken op 1 plek.
Zo! Ik ga nog even een paar uurtjes werken. Wel lekker zo'n dienstje van 19-23 u. Hier worden me borsten alleen maar groter en gevoeliger... Verder vandaag niet echt andere symptomen dat zou kunnen leiden tot een zwangerschap Morgen komt me moeder een dagje hier, erg gezellig en het gebeurd maar sporadisch, als je al je 7 kinderen en 7 kleinkinderen evenveel aandacht wilt geven kan het niet anders... Dus ga morgen lekker genieten van het gezelschap
Zo een avondje werken erop zitten! Zal morgen alles bijgelezen, nu een douchen.. en slapen.. gelukkig wat koeler nu.. Hoe gaat het met jullie allen? Liefs Xx en slaap lekker
Hey meiden, Vandaag komen als het goed is m'n cb-digi-ovulatie-testen met de post, hopelijk brengen ze geluk komende ronde! En vandaag start ik met detox-en, hopelijk zit ik dan over n weekje weer beter in m'n lijf
Luc: wat is Detox-en? Ik hoop dat je idd dan weer snel lekker in je lijf zit..!! Werkpaarden lekker geslapen? Dptje, idd fijn dat het weer wat koeler is buiten.
Inderdaad wat is detoxen? 😄 Cb digi ovutesten zijn echt heel fijn trouwens! Veel plezier vandaag noralie!! @hier heel vreemd na die veeg met 3 druppels roze helder bloed nog steeds geen ongi! Ik snap er niks van en mijn temp is vandaag ook gestegen met 0,7 graden.. Maar dit kan ook komen omdat ik verkouden ben geworden en keelpijn heb. Ik wacht tot morgen en dan maar testen. Het kan nu toch geen innesteling meer zijn?
@ Poca, wellicht n late innesteling? Hoe hoog is je temp nu? @ Poca & Jam, detox-en is ontgiften, programma om weer 'schoon' te worden. Staat vol met oefeningen en beautytips en n dieet van n week, alles biologisch en vers. De eerste dag is alleen sap en dat bouw je langzaam op met elke dag n nieuwe voedselsoort. Aan het eind van de week zit je weer lekker fijn in je vel en ben je n stuk energieker en heb je geen trek meer om te snoepen. M'n testjes zijn binnen, ben er al erg benieuwd naar!
lucinda, fijn dat je testjes binnen zijn!! en nu maar aan de klus en je ei vinden Heb je dat vaker gedaan? detoxen?