Noralie hopelijk heb je een gezellige dag vandaag met je moeder. HIer lag ik gister weer vroeg in bed. ging om 8 uur douchen en daarna naar bed. Was kapot heb weer geslapen tot de wekker vanmorgen. Vrijdag naar de internist toe. Heb gister bloed laten prikken. Ben benieuwd wat mijn waardes zijn dit keer.
Dat botoxen klinkt eigenlijk wel goed hihi. Heb je het vaker gedaan en waar kan ik er wat meer over lezen?
Poca wat spannend!! M'n duimen draaien voor je Luc, dat klinkt interessant. Nog nooit van gehoord. Fijn dat je testen binnen zijn.
Heb sinds gisterenavond stuk of 3 a 4 moedervlekken op en rond mijn tepels... Ook op mijn armen en rug zijn er meerdere bijgekomen. Kon me niet bedwingen een test te doen vanmorgen, heeeel licht en vaag streepje en moest echt turen, maar we zagen hem allebei. Word er alleen maar onzekerder van, nou hadden we toch maar nog 4 daagjes gewacht, ga echt allemaal dingen zien...
@ Dptje en Wondertje, heb het boekje denk ik een jaar of 8 geleden gekopieerd van n vriendin en sindsdien deed ik het (tot aan m'n eerste zwangerschap) n paar keer per jaar. Het bevalt erg goed! Het is geen wonderdieet ofzo want ik val vaak maar n halve kilo af ofzo, maar je voelt jezelf daarna gewoon veel fitter / gezonder om eventueel aan n dieet te beginnen (dat doe ik dan niet, maar laat het snoep dan makkelijker staan) @ Wondertje, jij had je slaap echt nodig zeg!! Hopelijk zijnde waardes vrijdag goed
Noralie, wat spannend! Kunnen we niet meeturen? Of krijg je het niet zichtbaar op de foto? Ik duim voor je hoor!
Ik kan hem hier niet in het forum krijgen maar hij staat in mijn fotoalbumpje. Wij zien een licht roze streepje, jullie?
ooooh wat spannend noralie! ik hoop het voor je!! heb je een foto? klink goed lucin! mischien moet ik het ook eens gaan doen! wat fitter zou niet verkeerd zijn.. @hier ik wordt gek! whaaaaa wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! ik geloof dat ik nu toch wel ongi ben geworden na 2 dagen niks te hebben gehad hahaha ik reken dit ook amar als dag 1 hoor!
Nee wij ook niet, maar het is nog vroeg.... 10DPO, dus we wachten het af en doen morgenvroeg weer een testje
Sorry Noralie , maar ik zie niet wat ik verwachtte te zien . Het is een sensitest denk ik? Als ik iets roze zie, dan zitten ze wel erg op elkaar... Mijne zag er 2 rondes terug iets anders uit (zie fotoalbum). Probeer hem anders eens in negatief te zetten, dan zie je vaak meer. Hoop dat hij gewoon positief is hoor!
Sorry foto staat er al Ik zie inderdaad ook niks maar dat kan ook door de foto komen. Ik hoop dat hij over een paar dagen donkerder is noralie
Ik vind het streepje wat ik zie te dicht op de andere staan. Hopelijk zien we morgen een duidelijkere streep meid! Duim voor je.