Herkennen de zwangeren onder ons dit : Als je naar de toilet moet en je moet een grote boodschap en je zet druk (sorry voor detail) dat je je baarmoeder voelt?
Dptje, ben nu niet zwanger maar weet wel dat dit symptomen kunnen zijn van een zwangerschap. Ik persoonlijk heb er sowieso maandelijks last van.. het is weer een van de zovele symptomen die bij zowel een zwangerschap als menstruatie kan opspelen. Hoop natuurlijk voor jou dat het een goed teken is!!
Pff spannend Noralie! Morgen weer een testje wagen hihi.. Hier nog steeds niks geen duidelijkheid.. Ja dat ik volgens de testen niet zwanger ben maar verder Vriend wil dat k morgen de huisarts ga bellen, misschien sowieso even doen voor overleg...
Lijkt mij zo snel hihi Ja mssn wel beter ja.. Las net ook ergens dat iemand zwanger was maar geen hcg aanmaakte
Dreamer, is niet te snel hoor. Je bent nu 6 dagen overtijd. Ik zou dan ook duidelijkheid willen. Laat de huisarts maar vertellen wat de volgende stap is!
Ik lig nu heerlijk in bad en heb absoluut geen zin om eruit te komen.. Maja zo lekker slapen en dan morgen weer werken. Trusten meiden!! X
Doen waar je je goed bij voelt! Jam, slaap lekker. Ik ga ook onder de wol... Morgen weer een vroege.. Trusten dames Xx
Vanmorgen weer een test gedaan, deze was helaas heeeeel erg wit!! Dus denk dat ik niet zwanger ben, heb ook helemaal geen symptomen verder meer, borsten zijn weer geslonken en doen niet meer zeer. Dus wat dat dan geweest is... We wachten het af, ik ga zondag sowieso nog een test doen en dan wacht ik me ongi gewoon af....
Jammer noralie! Hier was mn temp gister wat lager, maar vanochtend weer gewoon keurig 37.0 :S Vanmiddag wel ff heen bellen, kijken wat ze zeggen... Na de daling en stijging krijg ik bijna hoop op een heel laat ei...