Wij konden ons inschrijven vorig jaar. Maar hebben ervoor gekozen om het niet te doen. Kijk anders eens op de site waar het over gaat
In deze derde aflevering heeft Arnoud zijn sterilisatie ongedaan laten maken. Verder Ruud en Marije; Ruud heeft zaadbalkanker gehad en daardoor is de kwaliteit van zijn zaad ernstig aangetast. Gaat het ze toch lukken om zwanger te worden? Levensgenieters Quintus en Anoeska krijgen een enorme verrassing.
Ik zou het ook niet doen al vind ik het wel heel fijn dat zwanger worden en alle moeilijkheden daarvan uit de taboe sfeer worden gehaald. Ik ga even op de site kijken of ik er wat over kan vinden..
hoi meiden hier nog 1 die graag naar babyboom kijkt vind het erg intresant om het tezien soms ook wel erg verdrietig maar dat hoort erbij ik zelf zou niet mee willen doen athans me man zou het absoluut niet willen weet ik zeker
mijn man had het juist wel gewild. Ik wilde het niet. Het leek me te confronterend. Bovendien zijn ze in febr begonnen met de opnamen. En ik heb 1 febr gehoord dat het hartje van ons kindje niet meer klopte. Ik ben dus blij dat we niet zijn begonnen met het programma
Ik vind sommige vragen ook wel heel direct en intiem. Ik zou die intieme dingen ook niet met heel nederland willen delen. Toevallig ken ik een jongen van dat programma, Marinjo, dat was vroeger een vriendje van mijn broer. Gek om zo'n jongen 10 jaar later op tv allemaal standjes zien voor te doen..
Ik zou zelf ook nooit meedoen aan zo'n programma. Ook niet aan zoiets als De Bevalling. Vind het allemaal heel leuk om te kijken hoor, maar niet om mee te doen. Maar gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders hadden wij niks te kijken. Veel kijkplezier meiden.
Sorry meiden maar dit is niet de bedoeling hier op het forum. Voor het kletsen over zwanger worden enz. verwijs ik jullie naar de NOD topic. Of msn. Sorry. groetjes