het onderwerp zegt het al: moet het teststreepje even breed zijn als het controle streepje? ik ben een paar dagen over tijd en heb diverse vreemde kwaaltjes (bij mn eerste kindje ook al heel vroeg last van kwaaltjes), zojuist getest maar de ene test geen streepje te zien, en op de tweede heeeeeeel vaag een streepje (echt heeeel licht rose), maar dat streepje is veel dunner dan de controlestreep (zie foto in mn album). Het zijn overigens mat care testen. iemand enig idee...?
In principe is een streep gewoon een streep, of íe nou dik is of niet. Ik zie wel iets maar wel heeeel vaag. Ik denk dat het raak ik (dus gefeliciteerd!) maar voor de zekerheid over een paar dagen nog eens testen!
ik twijfel als een gek omdat bij mijn zoontje het ook heel vaag was maar wel weer wat duidelijker dan deze. en na 20 min. was het streepje verdwenen. nu moet je deze ook binnen 15 minuten aflezen maar toch... ik heb ook nog nooit zo'n enorm dun streepje gezien
natasja, ik moet wel zeggen dat mijn cyclus sinds de bevalling van mn zoontje helemaal van slag is, ik ben weer aan de pil gegaan na de bevalling en ik word ongesteld rond dag 13 van de pil en voel een eisprong in mn stopweek, etc. Ben al bij de huisarts geweest met de vraag of mn pil niet te licht is want ik voel echt iedere maand een eisprong, maar zij nam dat niet serieus. dus ik zeg nu wel een paar dagen over tijd, maar... aangezien mijn cyclus zo wisselvallig is... weet ik dus niet hoeveel dagen
ok. Best vaag wel een eisprong als je aan de pil bent, dan zou je toch echt een te lichte pil hebben! Jammer dat de HA daar niet even naar wil kijken. afwachten nog even dan maar.
ik heb eigenlijk altijd al dat ik mn eisprong door de pil heen voel maar dan hield mn lijf zich nog wel redelijk aan het ritme (gewoon ongesteld in stopweek), maar na de bevalling leid het echt een eigen leven. mn huisarts zei nog zo, als jij geen pillen vergeet vertrouw ik blind op de werking van de pil ondanks dat je lijf een ander ritme aanhoud. en toen dus... pillen vergeten... en nu dit
een 2e kindje zouden we heel gelukkig mee zijn (al zou ik wel vanaf dag 1 vreselijk gaan stressen bij de gedachte aan de naderende bevalling, die was bij mn zoontje nogal traumatisch). nu er een kans is dat ik zwanger ben moet ik bekennen dat ik denk ik stiekem toch teleurgesteld zou zijn als die test niet blijkt te kloppen haha
ja ik zou ff een cb halen morgen,want mat care verandert pas na een week is mijn ervaring,tt die tijd blijven de streepjes bst vaag,al vind ik de jouwe idd wel erg vaag,maar tegen mij is gezegddat mat care geen indrooglijntjes zou hebben,dus ik raad je aan nog ff een test van een ander merk te doen,en het antwoord op je vraag is NEE,..de teststreep hoeft absoluut niet even dik te zijn als de controlestreep
de test van gister heeft nogsteeds een heel vaag lijntje staan nu ie is opgedroogd. vandaag opnieuw getest met ochtendurine, wederom een heeeeel vaag streepje (nu wel wat breder) maar nogsteeds moeilijk te zien en al helemaal lastig om op de foto te krijgen. dr staan 2 foto's van in mn album maar is vrijwel niet te zien. lastig hoor, denk dat ik over n paar dagen maar weer es ga testen dit is zo vaagjes allemaal. afgelopen nacht wel boven de wc gehangen van misselijkheid, dat is dan wel weer positief
Hallo Ik zie zeker wel een streepje staan. Zelf werk ik op een laboratorium waar we die testen ook uitvoeren. De duidelijkheid van het streepje heeft te maken met de hoeveelheid HCG in je urine. Omdat deze nog erg laag is, is het streepje nog nauwelijks zichtbaar, maar hij is er wel. Ik zou zeggen dat je wel zwanger bent, dus gefelliciteerd! Waarschijnlijk is over een paar dagen het streepje duidelijker te zien. Groetjes!
dankje ik kan het nogsteeds niet geloven dat het echt zo zou zijn... wat pillen vergeten, vrijwel niet geklust (zo'n kleintje van 8,5 maand is erg vermoeiend ) en dan zomaar in 1x zwanger....... kan het echt niet geloven.. denk dat ik het pas ECHT geloof als ik echt een duidelijke streep heb
Dan zou ik als ik jouw was over een paar dagen nog een test doen. Je kan eventueel ook via je huisarts een urine insturen voor een zwangerschapstest, zodat deze op een lab uitgevoerd word. Groetjes
ik raadje toch aan om er een bij de apotheek te kopen ofzo zodat je de strepen kan vergelijken,ik had eerst ook tig gedaan van mat care,maar voor mijn geruststelling toch een cb gedaan en geloofde het pas toen die ook positief was