Bloedverlies?! Help aub?!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KimK, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Ik ben nu 12 weken zwanger. Vrijdag een mooi kloppend hartje gezien en een nekplooimeting gedaan. Alles zag er goed uit.

Ik had gisteravond beetje last van krampen maar schonk er geen aandacht aan ivm obstipatie. Nu ga ik net naar de wc en veeg ik echt bloed af. Best redelijk wat en het is helderrood.

Wat kan dit zijn????! Ik ben zoooooo bang voor een miskraam nu, maar hoe kan dat? Het hartje klopte mooi, en ze zag zelfs bijv al niertjes aangelegd en handen/voeten/benen/armen....

Help ben zo bang nu. Heeft iemand dit gehad?! Kan pas om 8 uur ziekenhuis bellen?!

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bel de dokterspost of ga naar spoed, maar wacht niet tot 08:00

3. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hey meis,

Vervelend hoor, ik zou inderdaad ook naar de spoed gaan! Niet afwachten.. Misschien een rare vraag maar heb je gisteravond stel een keer te hard geperst (ontlasting) want je baarmoedermond is goed doorbloed en er kan een adertje geknapt zijn.
    Een heldere bloeding kan meerderen oorzaken hebben dus zou het even laten controleren.. Ongeveer 20% van de vrouwen heeft wel eens een bloeding ervaren tijdens de zwangerschap en bevielen gewoon van een gezonde baby!
    Sterkte!

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Heel veel succes. Het kan komen door de obstipatie en het hard moeten drukken of iets te zwaar van inspanning gedaan? maar zeker laten nakijken.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb gebeld met de spoed en kan om 9 uur bij de gyn terecht. Het is overigens geen bloedvaatje dat gesprongen is want dat heb ik weleens na de geslachtsgemeenschap gehad en dat was maar een beetje. Ik bloed nu nog steeds en heb zelf het idee alsof het echt "achter" uit mijn vagina komt, snappen jullie wat ik bedoel. Echt net zoals ongesteldheid, uit de baarmoeder.

Pff ik ben zo onzeker en lig hier echt te janken. Ben zo blij als ik in het zoekenhuis ben, hopelijk is er niks aan de hand. Ik snap het ook niet. Zo'n mooie echo vrijdag.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte... hopelijk heb je straks een mooie echo en een geruststelling. ..

7. KimK

KimK Niet meer actief

Dank je. Ben echt heel bang, vooral omdat die vrouw van de verloskamer zei: sterkte. Toen begon ik echt met janken. Pff, die onzekerheid vreet aan me. Ik kan alleen maar wensen dat alles goed is en afwachten.... Gelukkig kan ik zo al terecht en niet pas vanmiddag. Nog even duimen.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh meisje toch....

Ze zal sterkte bedoelt hebben met wachten want ze weet vast hoe moeilijk dat voor zwangere vrouwen is die ongerust zijn!!

Er zijn hier heel veel meiden met flinke bloedingen en die een gezond kindje gebaart hebben...

Het is doodeng allemaal...ik weet het zo...maar blijf positief. Vrijdag had je een kindje wat er allemaal goed uitzag..Het hoeft echt niet direct iets ergs te zijn..

9. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ni janken, hou u rustig! U nu opjagen helpt nie (en ik weet hoe het is om echt bloed te verliezen en dat het moeilijk is om nu kalm te houden maar het is sowieso beter ..)

Het kan alle kanten op meisje! Bij mijn 2de zwangerschap verloor ik ook bloed en alles was oke! Komt wel goed!

Dikke dikke knuffel!!!

10. KimK

KimK Niet meer actief

Dat weet ik ook en dat zegt mijn vriend ook, maar vind het zo moeilijk om nu maar te zeggen nee alles is vast goed. Ik voel me gewoon nu ook niet goed en gewoon naar. Ben zo blij als het 9 uur is, maar de minuten lijken uren te duren nu. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. xxx

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb het ook bij de 1e gehad...was ik eindelijk 12 wkn voorbij en ja hoor 2 dgn bruin/bloed gelukkig oude rommel wat in de baarmoeder zit wat eruit moet

Spannend duim dat je goede echo hebt meid

12. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ik weet het, ik was ook totaal aan het doorflippen..

Bij mijn eerste zwangerschap lachte de gyna het bloedverlies weg... (iets erna andere gyna opgebeld ide me wel serieus nam.. dus als ze zeggen het is niets en gij voelt u er echt nie goe bij echt een andere dokter zoeken!!!!!!)

Bij mijn 2de zwangerschap heb ik vaak beetje bloed verloren, mocht telkens binnen gaan en alles is in orde! Zal nu bij u ook zo zijn! Ik hoop met je mee!

13. KimK

KimK Niet meer actief

Dat is het ook vooral. Heb het vrijdag, toen had ik echo en was ik 11 w en 6 dagen verteld tegen mijn ouders. Zaterdag met vriendinnen afgesproken en het hun verteld. Deze week staat familie op planning, dus dat is het ook. Dan wacht je extra tot na 12 weken, heb je dan ineens bloedverlies.

14. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    eerlijk.. het is goed dat er al wat mensen weten dat je zwanger bent... zo kan je er ook over praten als het de andere kant op gaat.. maar da is nu nie ze! Over een paar weken voel je een eerste stampje en over een paar maanden heb je een mooi prinsje of prinsesje!!! Ben er zeker van!

Laat ons straks iets weten eh!

15. KimK

KimK Niet meer actief

Dank je wel meiden, jullie zijn echt lief. Hup trap onder mijn kont en zo naar t ziekenhuis! Ja ik ga een kloppend hartje zien en alles gaat goed zijn!!

16. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik hoop zo dat alles goed is!!
    Laat je ons wat weten straks.....

17. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Het kan van alles zijn... Het kan zelf nog troebel vanuit je baarmoeder zijn.... Of sterker nog, de kleine nestelt nog in je baarmoeder, misschien is daarbij een ander gesprongen....

Sterkte in t zkh..

18. Rianne86

Rianne86 Actief lid

11 jul 2011
    114
    1
    0
    O wat zal je in spanning zitten. Ik weet niet hoe het voelt, maar wil je heel veel succes wensen met wachten.
    Knuffel!!

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Succes!! Hou je ons op de hoogte? Think positive!

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Succes zometeen, ik duim voor een mooie trappelende beeb!!

Deel Deze Pagina