kletst jullie baby ook zoveel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo de titel zegt het al kletst jullie kleintje ook zoveel?

Onze kleine man is nu vandaag precies 4 maanden oud en we lachen ons helemaal suf.
    Vanaf het moment dat hij wakker wordt totdat hij gaat slapen kletst hij tegen alles en iedereen en als er geen hoofden in de buurt zijn gaat hij verder tegen woezel.

Gisteren gingen we op de foto voor 50 jarig huwelijksfeest van opa en oma van mij, maar meneer vond het niet nodig te gaan slapen wel op bed gelegen nou wij naar de foto de hele weg in de auto een goed half uur liggen kletsen en bij de fotograaf net zo.
    Normaal gaat hij om 19.00 naar bed en dan valt hij als een blok in slaap, nu hebben we hem de fles gegeven en hij ging weer verder met kletsen na een kwartier maar oip bed gelegd ging ik om half 9 nog wat pakken en nog was hij aan het kletsen

uiteindelijk in slaap gevallen en vanmorgen om 7.00 werd hij wakker en het eerste wat hij deed was kletsen.

en dit ging weer verder vandaag geweldig leuk.

Ik kan er heel erg van genieten het is zo aandoenlijk om te horen (s'avonds is het ook wel weer lekker als hij slaapt! ;))

hebben jullie baby's dit ook ?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jazeker en het word steeds meer. Erg leuk om het geklets te horen wat steeds meer op echt praten lijkt en je echt klanken en woordjes uit gaat halen:D

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron doet dit bij vlagen. Nu is hij druk bezig met zijn motorische ontwikkeling en dan is hij aanzienlijk stiller.
    Maar als hij weer in een brabbelfase zit, kletst hij de oren van je kop. En inderdaad....wordt alleen maar leuker als het echt op praten gaat lijken!!

4. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleine meisje kletst vooral als ze voorop de fiets zit! en zwaait dan ook tegen alles en iedereen voorzien van veel en vooral luid commentaar.
    Als we over een weg rijden met klinkers vindt ze het geweldig om een eentonige klank te laten horen want dat schud zo lekker en dan hoor je whawhawha....:D
    geweldig gewoon!!

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hihi, droppi, dat heeft mijn dochter ook!

Ze is wel aanzienlijk stiller dan jullie kletskontjes. Ze kan soms echt een half uur bijna geruisloos zitten spelen, tot ze opeens denkt, joehoe! En dan laat ze even wat van zich horen ;) Ook zingen doet ze veel, want als er muziek op staat humt ze altijd heel lief mee (met bijbehorende buikdansbewegingen :D). Maar praten, dat komt later wel denk ik ;)

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ooh dit deed mijn zoon ook altijd zo erg! zo schattig en zo lief, en is er idd niemand dan maar tegen de knuffels praten. Nu is mijn zoon bijna 2 jaar en het is nog steeds een enorme kwebbel! Zijn kwekje staat alleen dicht als hij slaapt, maar hij praat vaak ook nog in zijn slaap ;)

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ja en het wordt naarmate ze ouder worden alleen maar erger (lees leuker) hihi. Hier zegt ze de hele dag papa, mama, daaaanke, haai (=hoi), te (=is de hond), oma, boem (als ze weer eens wat op de grond gooit), nenenene (=NEE), kwekkwek (eend), hihi (paard), ohoh (als ze iets doet wat niet mag) of ooohhh (als ze iets leuk vindt), en ga zo maar door en dan tel ik het onverstaanbare gebrabbel niet mee haha

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Julia (5 maanden) kletst helemaal niet veel. Af en toe een kreun of lach...maar brabbelen, nee.

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

Het is zo leuk, gfisteren met moederdag op visite toen was hij wat stiller, maar thuis net voor hij naar bed ging de oren van ons hoofd gekletst en vanmorgen weer het is heel gezellig .

al moet ik wel zoals net met zijn dutje echt even zijn speen in zijn mond doen. anders blijft hij kletsen

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het wordt steeds erger en steeds leuker! Ties kletst ook de hele dag, en dan soms zo hard dat onze buren en de verloskundigen (woon ik boven) mee kunnen genieten. heel erg leuk!

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    ChloƩ brabbeld er wat af haha maar ze heeft ook momenten waarin ze wat stiller is.
    Het valt me op dat ze ons heel erg probeert na te doen en daarna komt er dan zo'n schatergilletje:D

12. adi

adi Niet meer actief

Melisa wordt op KDV 'tante truus' genoemd door de leidsters :). Waarom??? .....juist.. mevrouw houdt de hele dag haar mond niet dicht.

In het begin was het brabbelen, maar sinds 2 maanden probeert ze allerlei klanken en combinaties uit. En als ze dan geen luisteraars krijgt gaat ze nog harden kletsen ;)

Het leuke is dat, als we visite krijgen en zij dan op schoot zit, ze gewoon mee wil doen met gesprekken. Dan kijkt ze iedereen aan en gaat een heel verhaal vertellen 'da-da-data-ta-be-be'. Als ze boos is roept ze heel duidelijk 'koi koi koi', wat dat ook mag betekenen :)

Maar het nadeel is dat het geklets ook in bed doorgaat. Van 19.30 tot 21.00 krijgen we haar niet stil. Van mij mag het, maar ze deelt een kamer met haar zusje en die wil wel graag slapen. Dus een heel gedoe 's avonds hier. O, net zoals vannacht werd ze om 02.00uur wakker en begon keihard te kletsen... volgens mijn man herinnerde ze zich dat ze nog iets moest vertellen ;)

Deel Deze Pagina