gefeliciteerddd met Timme!! ahhww nu krijg ik ook kriebels hoor, nog meer dan ik al had!!! mi rowsu ook al ingeleid straks, baby hope ook al een baby! ik wil ook ik wil ooookkkk!!!! hahahah
hey meiden ik kom even mijn bevallingsverhaal hier neer zetten.. is in kleine details maar de officiele komt nog, ben er nu mee bezig want is wel een verhaal over 3 dagen en best heftig dus dit is een korte tekst hahaha ik ben donderdag ochtend om 07.30uur binnen gekomen in het zkh, ze hebben toen de gel ingebracht daar kreeg ik nog meer weeen op, want puur toeval was ik die ochtend zelf thuis al beginnen met weeen om de 6 a 7 minuten,die 1 minuut aanhielden. die gel deed helaas niks en om 14.00uur ongeveer kreeg ik die nog een keertje ingebracht, huppa ween om de 4 minuten, maar helaas die zorgden maar voor 1 centimeter ontsluiting. de volgende ochtend zouden ze verder gaan dus vrijdag ochtend kwam de gyn kijken, hij heeft toen met een eendenbek(achteraf zei mijn moeder een hele dikke koker. mijn slijmprop eruit gesneden die zat nog muurvast, en probeerde hij een ballonkatheter in te brengen wat niet lukte, dus werd van links naar rechts geduwd en getrokken van onderen, enjaaa alles zonder verdoving, het gevoel wat ik daar had was net een operatie zonder narcose, dus heb ook echt liggen schreeuwen en huilen als een klein meisje. hij zei toen vandaag ga je zeker bevallen,hij bracht weer wat gel in en zei over een uurtje breek ik je vliezen, een uurtje later nog geen centimeter erbij, en werd er gezegd helaas het is nu te druk we gaan morgen met je verder, maar ik kon echt niet meer om de 4 minuten weeen en niet in mijn buik alleen in mijn baarmoedermond dus was echt verschrikkelijk, ik heb toen om een pijnstiller gevraagd voor de nacht want had die nacht ervoor ook maar 1.5 uurtje geslapen. ik kreeg een prik met pethidine en fenalgan geloof ik voor te slapen daarheb ik 5 uurtjes op kunnen slapen en toen begon de pijn alweer.. ze zouden me zaterdag ochtend om 7 uur komen halen want ze zouden meteen mijn vliezen breken,en die dag werd alles of niets zei de vk van vrijdag, maar door werkwisseling was er dus een andere vk en die kwam me even mooi vertellen dat het wel tegen de middag aan zou worden ik ben toen echt geflipt en heb gezegd het is nu of niet hebben ze gezegd en het gaat nu gewoon gebeuren jullie doen er iets aan want dit wat jullie doen is echt onmenselijk, we hebben 3 dagen lang geen eten aangeboden gekregen niks? moesten even in het restaurant gaan zitten nou lekker als je zoveel pijn hebt.. een uurtje later zo rond 9 uur kwam ze terug en zei ze we gaan nu je vliezen breken, en dan word je naar boven gebracht voor een epiduraal. na het breken van het vruchtwater werd de pijn nog heftiger en werd ik opgehaald om de epiduraal te halen na 5x prikken zat ie er eindelijk in. wat viel er een last van mij af zeg.. heb 5 uurtjes op de vk afdeling gelegen en toen had ik in een keer 5 centimeter ontsluiting, na 2 uurtjes 10 centimeter ontsluiting dat was om 22.00uur s`avonds. de epiduraal werd uitgezet en 5 minuutjes later kon ik de persdrang bijna niet meer ophouden, mijn vriend heeft toen op de knop geduwd en gezegd ze kan het niet meer houden om 22.32 uur mocht ik mee gaan persen ,ik perste in een wee zo`n 4 a 5 keer, en om 23.30uur was ze daar eindelijk.. haha was wel een grappig gebeuren achteraf vanaf het persen zoals ik mijn vriend en moeder hoor praten schijnbaar ben ik echt een duiveltje geweest tegen die verpleegsters, de enigste die ik vertrouwde was de verloskundige.. maar dit was het dus zo`n beetje... hahha heel heftig en ben er nu nog van aan het bijkomen....
jeetje babyhope wat een drama zeg,, had niet verwacht dat ze zo zouden doen in helmond. je bent wel door een hel gegaan ja dat geloof ik best bah viezerikken zeg.. ik wordt donderdag ingeleid ben benieuwd wat er mij te wachten staat als ze bij mij niet vlot doen hebben ze kans op een paar stoempen..en ze horen je normaal te behandelen niet normaal.. maar ben wel blij voor je dat je er nu vanaf bent en lekker kan genieten van je meisje.. beterschap nog... dikke kuss.
Wat een scheetje babyhope en wat een bevalling zeg! Zal mijn verhaal hier posten als ik weer thuis ben Foto van Timme staat in mijn fotoalbum
Dag dames, Hier eindelijk weer een berichtje van mij! Ik ben 12 juli om 20:27 uur trotse mama geworden van mijn o zo mooie dochter! Het gaat goed met ons, en hopelijk worden we over een paar uurtjes ontslagen uit het ziekenhuis. Uiteraard komt mijn verhaal nog!
heeej meid je hebt me ingehaald ik ben bevallen van een mooie dochter genaamt Savina Vidjera op 15-07-11 ze woog 2340 dus moest even op de couveuse afdeling liggen, maar alles was perfect en mocht ik zondag naar huis en ben ik nu thuis lekker aan het genieten van mijn meisje.. K1986 geniet ook lekkr van je meisje
heej meiden ik zal ook even vertellen hoe mijn bevalling zoon beetje verliep.. ik ben op 14-07 ingeleid met gel de eerste in brengst ging traag had al 1 cm van te voren maar kreeg er geen bij.. 2e x met beetje weeen gelopen liepen tot de 60/70 maar ik voelde niet veel en had een vreetkick wuhahaa.. op het einde dus nog maar 2 cm... die avond dus niks meer gedaan beetje weeen gehad maar meer niet,, die avond in het ziekenhuis gebleven.. smorgens op 15-07 hebben ze mijn vruchtwater door geprikt om 8:00.. en om half 9 kreeg ik infus, ze hebben het telkens verhoogt, toen ze om half 11 keken had ik nog maar 3 cm. dus hebben ze het infus op 6 gezet, en ja hoor om 11 uur begon het een weeen storm, kon ze makkelijk weg puffen alleen was het vermoeiend omdat ik geen pauzes had.. om kwart voor 1 ongeveer kreeg ik persdrang en mijn lichaam ging uit zich zelf persen waardoor ik dus alles om moest gooien om te puffen was wel zwaar ik riep steeds haal de verloskundige mar die was bezig bij een andere bevalling,, toen ze kwam gingen ze kijken en had ik ruim 8 cm 0ntsluiting, maar toen ze weer weg ging werd het erger en erger de persdrang tot ik gewoon niet meer kon en dachten ze mij even op mijn zj te draaien dat zou de persdrang verminderen dus niet!!!! ik moest 2 x persen of ja mijn liochaam deed dat van zelf het vruchtwater en bloed vloog de kamer door.. dus weer vlug op mijn rig gedraaid.. ik bleef maar zeggen roep die vrouw ze komt!!! ik voelde toen 2 min na dat ze voelde dat ik 8 cm had duidelijk dat de laatste 2 er ook al waren ik voelde het hoofdje.. maar helaas moest dus tot 5 over half 2 inhouden toen kwam ze en ik blij riep eindelijk deruit hahahaha... en toen heb ik geperst en kwam ze om 13:43 te wereld... dit was wel zo mijn verhaal ongeveer.. het is snel gegaan vanaf toen de weeen begonnen 8 u uur tot 13:43..
MiRowsu: wat een wolk van een meisje. En wat lekker dat het toch wel lekker vlot gegaan is eigenlijk. Geniet van jullie popje
Hoi Meiden, Ik ben vanmorgen om 05.54uur bevallen van onze dochter! Ze weegt 3040 gram en is 49cm lang. Was eigenlijk de bedoeling dat ik in het ziekenhuis zou bevallen maar het is zo snel gegaan dat ik thuis moest bevallen. De verloskundige was net op tijd. 3x persen en ze was er al Heb wel gisteren de hele dag met weeën gelopen en afgelopen nacht vanaf half 1 toen kwamen ze om de 4 minuten. Maar uiteindelijk dus toch heel snel bevallen.
gefeliciteerd mi rowsu en ess85! ik heb je idd ingehaald mi rowsu haha Ik zal ook even mijn bevallings verhaal vertellen: De nacht van zaterdag 9 en zondag 10 juli had ik last van krampen. Ik d8 dat het begonnen was, maar het was continu. Dus ik d8 het zal er wel bijhoren. de volgende ochtend voelde ik me toch wat vreemd, mijn kleine meid had ik heel de nacht niet gevoeld en de ochtend ook nog niet. Toch maar even een vriendin gebeld ( die al een kleine heeft ) en die vond toch dat ik even moest bellen. ma 11 mei toch maar even gebeld, en ik moest meteen komen voor een CTG. Dit bleek gelukkig allemaal goed te zijn, alleen mijn bloeddruk was erg hoog! zo hoog d at hij wilde overleggen wat hij met me ging doen, uiteindelijk toch opgenomen, met de mededeling dat als de bloeddruk niet zou zakken, ik rekening moest houden met een inleiding aan het einde van de week. Ik riep al weken dat ze van mij wel eerder mocht komen, maar het was toch even schrikken! Die middag kreeg ik meteen medicijnen toegediend, en later in de middag werd me verteld dat ze de volgende dag de inleiding wilde starten! Die nacht werd ik nog naar een verloskamer gebracht, en hier kreeg ik een ballonnetje die voor 2cm ontsluiting moesten zorgen, pas dan mochten ze inleiden. Heel de nacht heb ik pijn gehad! en dus ook niet geslapen. sochtends om 7 uur kwamen ze uber vrolijk vertellen dat ze mijn vliezen gingen breken, toen werd het me toch een beetje teveel, ik was al als de dood voor de bevalling ( liep bij een angst arts ) en nu kwam het toch wel heel dichtbij! goed, vliezen gebroken, en infuus werd in werking gezet. de weeen waren in het begin prima op te vangen, maar mijn bloeddruk ging maar niet naar beneden ( ook door de spanning natuurlijk ) om 2 uur had ik nog maar 2 cm ontsluiting, het schoot maar niet op! waardoor ze me aanraadde een ruggepruk te nemen, omdat het nog een lange dag zou worden. Dit heb ik gedaan, en het infuus werd hoger gezet, zodat de ontsluiting sneller kon gaan. Al snel merkte ik dat er iets niet klopte, mijn lichaam was voor een deel gevoelloos, en de weeen voelde ik gewoon nog! mijn vriendin keek nar mijn rug, en zag dat er een hele bloedzak op mijn rug was verrschenen! de ruggeprik was niet goed gezet!! ik de grote angsthaas, raakte helemaal in paniek natuurlijk, want ik moest opnieuw een ruggeprik laten zetten. dat zag ik dus echt niet zitten, vond het al een hel namelijk! ( heb t niet zo op naalden ) uiteindelijk heb ik zo mijn hele bevalling gezeten, voor een groot deel verlamd, en maar weeen vangen. Geen pretje kan ik je vertellen! rond 5 uur was ik het dan ook behoorlijk zat! en overwoog een kz, aangezien mijn ontsluiting nog maar 4 cm was! en de weeen waren al bijna op zn hoogst gezet! ik kon ze bijna niet meer wegpuffen, en wist echt niet wat ik ermee moest! er werd me verteld, dat ik nog moest volhouden. Gelukkig had ik veel steun van mijn beste vriendin en vader die er ook bij waren. en dat heeft me nog 2 uur zoet gehouden. Mn vriendin hield de weeen bij op de monitor, zodat ik me hierop kon voorbereiden. Uiteindelijk kwamen ze weer kijken naar mijn ontsluiting, 6 cm! woehoe er kwam vordering in, en ze zou over 2 uur weer komen kijken,. pardon 2 uren?! dat hield ik nooit vol! na een half uur kreeg ik voor mijn gevoel persdrang! en riep steeds dat ik moest poepen ... na een tijdje toch maar op de bel gedrukt, en jahoo 8 cm ontsluiting...yesss het ging beginnen!!! na een half uurtje pakte ze de spullen, en al snel mocht ik persen! wat een verademing! het kon me allemaal niks meer schelen! ze moest en zou eruit! en de zusters maar zeggen: denk niet aan de pijn,kom op nog even. Het enige wat ik kon denken was: wat pijn??? ik voel alleen maar pijn! boeiend, ze moet eruitttt hahaha en in dikke half uur was ze er dan eindelijk!!! en de cliches zijn waar! ik was alles binnen no time vergeten..dikke 13 uur heb ik erover gedaan, maar de pijn en vermoeidheid konden me meteen gestolen worden. Mijn prinses was er eindelijk! Ben niet uitgescheurd, en niet ingeknipt mn vriendin vroeg me meteen of ik het nog een x zou doen? waarop ik zei: hmnn mn hobby zou t nooit worden...maar ohww wat is ze heerlijk Ben nu heerlijk aan het genieten van dr...en ja, ze is idd heeeeerlijkkkkk!!!!!