maja nederlands is denk nog neit zo slim om daar over na te denken zodat er ook stevige vrouwen thuis kunnen bevallen.. NEE gaan ze de brandweer inschakkelen hoezo domm!!! hahahahaha
Hoi hoi, Mag ik met jullie meekletsen? Ben ook een 100+ plus mama .We hebben 2 kindjes en willen graag een derde. Ik zit constant in dubio,omdat ik weet dat ik beter eerst af kan vallen.Nu zag ik dat jullie (volgens mij) allemaal al zwanger zijn.Dus mss hebben jullie goede inzichten
sorry voor me vraag trouwens... ik had graag me 2de eerder gehad, maar goed... wou niet... nu als de baby geboren is zijn ze 3mnd samen thuis en dan gaat me zoon naar school en heb ik alle tijd en aandacht voor deze baby, vind het nu wel ideaal
@bevallen/protocol ik moet in de laatste weken steunkousen aan laten meten, iemand hier ook bmi is 32... mag wel thuis bevallen alleen beneden, nou ja prima
@ ess85: bedankt!! ik ben zeker aan het aftellen voor de echo, nog even geduld en wie weet is alles wel in orde. ik hou het hier op de hoogte..
Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm met een bmi 40+ , maar heb niets over steunkousen gehoord, vorige zwangerschap ook niet trouwens. Ik zou trouwens ook niet thuis durven bevallen hoor, gezien de vorige bevalling. Alles ging helemaal goed, alleen ons meisje had het heel zwaar op het laatst waardoor ze een slechte start had. 3 dagen hebben we in het ziekenhuis moeten blijven helaas. Maar dit alles had niets met mijn gewicht te maken gelukkig, had een hele slanke den ook kunnen overkomen,, maar de angst zit er nu wel in en ben blij dat ik veilig in het ziekenhuis ben ...
Wrom die steunkousen dan? Ik moet dus in het ziekenhuis bevallen, vanwege mijn BMI. Wilde we toch al, dus scheelt in de kosten dat het nu op medische indicatie is (iemand anders gaf dit ook al aan). Enne, ik gun het de buurt gewoon niet om me met de ladderwagen van de brandweer van het balkon te laten tillen. 't Zijn een stelletje nieuwsgierigaards hier hoor, die pakken er gerust een stoel en een bak popcorn bij .
Hallo, Geen sorry hoor is een gewoone vraag toch En wat jammer dat het niet eerder kon maar net wat je zegt nu heb je strax alle aandacht voor de baby. Liefs
Hallo allemaal, Ik moet bevallen in Ziekenhuis ivbm de vorige een keizersee was,en dat vind ik best jammer,maar zit nu dan wel op de beste adres toch hihi. Liefs
ik moet ook in het ziekenhuis bevallen vanwege mijn te hoge bmi, en inmiddels heb ik ook zwangerschaps suiker. Maar als ik dit allemaal niet had, wilde ik ook in het ziekenhuis bevallen hoor! hebben jullie ook al slapeloze nachten ivm je bekken en je rug? ik slaap zo slecht de laatste tijd, het kraakt gewoon als ik draai en als ik naar de wc moet, strompel ik als een oud vrouwtje erheen...
oh erg he, bij mij kraakt ook alles als ik me om wil draaien en dat omdraaien doet zo'n pijn. Is bijna niet te doen! Heb ook sinds donderdag behoorlijk last van harde buiken, had het vrijdag zo erg dat het net leek of ik een perswee had, zo'n druk kwam er opeens op de onderkant. Nog meer mensen hier last van?
Hier ook ziekenhuisbevalling.. vorige keer al om bmi.. maar nu ook nog eens omdat ik vorige keer veel bloed had verloren.. Slapeloze nachten ken ik.. kan mn draai niet vinden.. rusteloos in mn benen en kont.. en alles doet zeer.. maar dan ook alles.. ik kijk daarom uit naar de bevalling omdat ik weet dat ik daarna Weer lekker lig in bed.. en dan neem ik de nachtelijke voedingen voor lief...
Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Anders moest ik een aantal weken een bed beneden hebben staan. En als ik toch boven was, dan inderdaad met de brandweer naar benenden. Maar die mogen volgens de wet niet meer dan 25 kilo p.p. tillen. Dus dan maar lekker in het ziekenhuis. Het had al mijn voorkeur en nu wordt het volledig vergoed, dus helemaal ideaal. Ik ben nu ruim 14 weken. Afgelopen vrijdag heb ik medicijnen van de huisarts gekregen ivm mijn misselijkheid. Vanmorgen niet boven de wc gehangen! Dus hopelijk kan ik nu ook eindelijk gaan genieten!
Ik voel me ook net een oud vrouwtje, dus dat klinkt erg bekend. De beeb is ook al aan het indalen en dat kan ik best goed voelen. Ik krijg steeds meer last van mijn bekken, en ook meer steken onderin. Draaien in bed gaat lastig en alles behalve soepel, maar ik klaag niet, we hebben nu net 2 weken een nieuw matras en in vergelijking met de oude matrassen slaap ik weer als een engeltje
jaa ik word er niet goed van! ik slaap daardoor zo slecht! durf me soms niet eens om te draaien, maar moet wel omdat mijn benen en arm gewoon lam raken hahaha. ik had laatst ook het gevoel dat ik weeen had, ik weet soms ook niet wat wel en niet bij de zwangerschap hoort haha, ik heb sinds 2 weken al die druk onderin, maar het is meer dat ik gwn een pijnlijke doos heb ( sorry voor mijn woorden haha ) alsof ik super spierpijn heb onderin! vooral bij het zitten en opstaan voel ik het enorm trekken!
haha, ik ben ook al verhuisd naar de logeerkamer, ik heb een vrij zachte box spring... val steeds achterover als ik opsta om te plassen. dit bed is wat harder! scheelt een hele hoop! en die steken onderin ken ik ook... nou nog eventjes,en dan mogen we
ja, super vervelend. dat heb ik dus ook! en maar draaien en draaien haha ben ook steeds rond dezelfde tijd wakker..om te plassen...heel gek haha! voor mij is alles nieuw! dus ben blij om zulke dingen te lezen! ik was eigenlijk altijd suoer bang voor de bevalling, maar kan nu niet wachten eigenlijk