ik ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen! op babyhope na natuurlijk haha! we zitten allemaal in dezelfde fase volgens mij ( mi rowsu, ess85 ) hoe is het met jullie??? ik heb vannacht heerlijk geslapen sinds nachten ik ga vandaag de laatste spulletjes kopen, heb nog steeds geen groot t shirt, en moet toch nog wat pakjes in kleine maatjes, heb er nu nog maar 2. Hebben jullie ook zon last van hoofdpijn trouwens? ik heb daar normaal nooit last van, ook voor mijn zwangerschap niet. maar sinds kort wel...zon zware baksteen hoofd hihi nou ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
Wie eerst gaat bevallen?? Ik wil!! Haha.. Het probleem met hoofdpijn ken ik ook.. probeer daarom ook rustig aan te doen. Heb de rest wel voor elkaar.. tas voor ziekenhuis is ingepakt.. thuis is alles klaar..wil alleen nog wat leuke dingen shoppen..
echt vervelend vind ik het niet aan die ctg te liggen ik hoor continue de kleine zijn hardslag dus dat vind ik wel mooi.. verder gaat het wel weer heir slecht geslapen vanacht ik had erge pijn in mijn liezen.. ben nu ook nog steeds moe, dus ik ga vanmiddag lekker weer een dutje doen.. ik ben ook wel benieuwd naar wie het eerst gaat bevallen.. Babyhope het eerst gevolgd door mij wuhahahahhaahha we gaan zien.. duim... duimm.....!!! hahahahahaha (voor me zelf met 37 wk ) hahahaha
nou vandaag denk ik nog niet, haha hopelijk wel morgen of donderdag vrijdag mag ook, haha als ze maar komt, volgens mij ben ik vergeten een navigatiesysteem mee te geven(nou mijn vriend dan) want ze weet gewoon de weg niet naar buiten, ze zit de hele tijd te schoppen onder mijn ribben en ik wijs maar naar beneden, hierzo meid hier moet je zijn ze snapt het niet of wil het niet snappen denk ik hahahahaha
ik hoop ook echt dat deze eerder komt. Vind 37/38 weken wel genoeg hoor haha. Hier ook zo'n last van m'n liezen, heb dit al een maand of 2 ofzo. Lijkt wel of het met de dag erger wordt, nouja eigenlijk met de nacht want dan heb ik er gewoon het meeste last van.
hahah ja ik wil ook wel hoor! ik ben er ook helemaal laar voor, vandaag ook de laatste spullen voor mijn tas gekocht, 2 grote t shirts was ik helemaal vergeten! heben jullie ook een jasje? of is een fleece wikkeldoek voldoende? ik wil ook nog wat dingetjes shoppen, maar ik zou niet weten wat eigenlijk haha. Wil alleen nog een babyfoon en een flessen verwarmer. Maar dat zijn gewoon praktische dingen.
Ik heb voor de kleine ook nog een jasje. Gewoon voor de zekerheid. Beter te veel mee als te weinig toch haha. Flessenwarmer hebben ze nu voor 12,99 van Alecto bij het kruidvat.
jaaa? hmn misschien moet ik dat ook maar aanschaffenn nog dan, welke maat heb je? ohw echt?? thnx voor de tip, ik ga morgen meteen even kijken!
Ik heb maat 50 als eerste pakje en ook voor het vestje. Bij mijn dochtertje had ik ook maat 50 en zelfs dat viel nog best ruim toen. Geen dank hoop dat je er wat aan hebt, is namelijk niet duur.
hmm, dat heb ik ook, en ook pakjes in 50/56. vind het wel moeilijk hoor! waarschijnlijk is mijn kindje wat groter dan gemiddeld.. en dat is zeker niet duur! ik ga er morgen gelijk eentje kopen! ik heb net de folders binnen gekregen, daar zag ik het al in staan! nogmaals bedankt voor de tip
Anders neem je ook voor de zekerheid een setje mee in maat 56. Dan weet je zeker dat het goed is toch. Mijn meisje schatten ze tussen de 6 en de 7 pond, dus niet heel groot.
hahahah babyhope denk dat die dat echt wel; vergeten is mee te sturen wuhahaha... elke avond ff door je navel fluisteren of ja schreeuwen helpt miss beter hahahahahahahaha hier vandaag alles lekker rustig ben blij ook.. wel wat harde buiken gehad maar gelukkig geen pijn .... alles had het stil heet vandaag bah mensen liepen met een dik vest en ik truitje zonde mauwen en nog ga ik kapot pff...
Dames even een vraagje.. ik heb een zwangerschapsbroek van miss etam, zwart 3 kwart maat 48 en helemaal nieuw, kaartje zit er nog aan. Iemand interesse?
hallo dames, hier even een update van mij. Zit de laatste tijd niet super in mijn vel merk ik. Ben erg beroerd, misselijk en duizelig. Ik herken dit helemaal niet, en ga dit morgen ook aangeven bij de gyn> maar me ergens wel zorgen namelijk. Misschien zal het bij delaatste loodjes horen, maar om me heen herkend niemand dit bij hun laatste weekjes. Herkennen jullie dit wel? Hoe is het met jullie? @ess85: ik moet ook nog maar even net als jij, en leef nu in mijn joggingbroek enn een hippe harembroek toch bedankt. Ohwja, heb vandaag de flessen verwarmer bij de kruidvat gekocht
@k1986 ik herken het wel hoor. Ik ben ook met vlagen erg misselijk en gewoon echt niet lekker dat ik soms ook niks kan eten. Het hoort er echt bij. Ik hoor het namelijk wel veel om me heen. haha oke mooi
ja, nou ik ga het toch even aangeven. Wil me zelf niet al te gek maken, maar mn moeder had ook zwangerschaps vergiftiging toen ze zwanger van mij was, en ik heb zwangerschaps diabetes. Allemaal redenen voor meer risico's. Dus liever het zekere voor het onzekere en moet er morgen toch heen voor controle, hoop dat ze is gedraaid, vorige keer lag mijn kleine meid in de stuit! de boef hoe voel jij je verder? slaap je al wat beter?
Het kan nooit geen kwaad om te vragen. Beter te veel vragen als te weinig! Slapen is echt een drama. Heb zoveel pijn in m'n liezen dat het bijna niet meer uit te houden is. Lijkt wel of m'n benen, bekken en weet ik wat nog meer zo kunnen breken. Kan niet wachten tot de kleine er is en ik weer eens normaal kan liggen en slapen. ooh nou ben benieuwd of ze al in de goede richting is gaan liggen dan Die van mij ligt al een paar weken ingedaald.
Alles is gelukkig goed gegaan, bibi ligt nog mooi op schema en niet meer in de stuit! Heb wel voor de zekerheid bloed moeten prikken voor eventueel bloed armoede. maar moet zeggen, dat ik na een nacht goed slapen ( of noujah goed, normaal draai ik 293948 x, en vannacht viel het wel mee,) me ook weer kiplekker voel! heb een poetsbui gehad vandaag dat wil je niet weten haha ohww wat ben ik blij als ze er straks is!, lekker van haar genieten, maar ook de oude dingetjes weer terug. lekker op mijn buik slapen bv...ohww goddelijk klinkt dat nu gewoon hihi
oh wat gaat het snel hier, kan het bijna niet bijhouden zeg. Babyhoop nog geen baby zie ik, hopelijk morgen dan toch Rest vandaag weer goedgekeurd door gyn geen bijzonderderheden. En dat slapen herken het helemaal, kan mijn draai niet vinden. Merk ook dat ik hier soms wel mijn dagen heb en soms niet. Ligt vaak aan hoeveel ik heb geslapen