oooo wat schattig hahaha kei leuk man, mijn vriend is helemaal gek van paars hij zegt wauwww wat leuk!!! en jij ook al zoveel zwitsal dingetjes (ruiken zooo lekker he) wij hebben alleen de kinderwagen paars haha ik was toen 12 weken zwanger toen we bij de babydump in eindhoven waren en we zagen hem en wilde hem gewoon hebben, jongen of meisje no problem wij moeten ermee over straat hahaha en wel overal vlinders in heel ons huis vind je vlinders terug dus ook op de beebkamer, de knopjes van de kasten ook dta komt omdat vriendlief vlinders zo cool vind.. ohh meiss ik moet dinsdag bij de vk zijn verloskundige groepspraktijk op de ebbenlaan.. en woensdag in het zkh voor de ctg...
wat een leuk kamertje, heel gezellig en hier idd ook een paars liefhebber. Ons kamertje is ook paars met heel licht groen erbij. De wagen hadden we al, die is cobalt blauw, kan ook voor allebei vind ik. Deze hebben we trouwens gecombineerd met oranje
ja ik ben er ook helemaal kapot van.. hihi had al toen ik voor de eerste x zwanger raakte meteen ja paars als het een meisje is.. en mijn wens is in vervulling gegaan. hihi en die zwitsal jaa cker die mag niet ontbreken ik ben er zelf ook verslaafd aan dus denk dat de beeb er ook de hele dag door naar ruikt hihi... vlinders vond ze zelf ook wel leuk ja mijn moeder heeft ze gekocht ook van die klem vlinders voor in de klamboe boven de box die is wit dus is wel mooi met paarse vlinders erin.. de box zelf is wit en het kleed ook paars.. heb alleen de box nog niet aangekleed omdat ze nog hier binnen roken... oow je meot daar zijn ik d8 in het ziekenhuis.. helaas andere x dan miss enne nog nisk trouwens?
neee nog niks ja hier ligt de boxkleed er nu wel in, maar die was ik morgen nog een keertje uit, we hebben gister eenpartytent gekocht omdat ik zo lief als ik ben de mensen toch binnen liet roken als het regende, na morgen dus helemaal niet meer, de gordijnen heb ik vandaag alweer gewassen en de stoelhoezen ook, dus die hang ik morgen na het dweilen weer terug, dus dan is het hier ook weer rookvrij
pfff babyhope duurt wel lang nu he sjong jonge ahahaha ons mam gaat ook zodra de beeb geboren word thuis vlug klamboe en de boxkleed neerleggen.. en alles uit poetsen voor ik na huis kom.. verder hier slapeloze nachten:O ik heb denk ik erge been weeën, snachts zoon last van eerst links nu beginnen ze af te wisselen niet meer leuk de hele dag kan ik gewoon amper lopen zoon spierpijnerin.. gister middag ook flinke weeën gehad maar stopte al vlug weer.. morgen naar het ziekenhuis en vertel ik het even allemaal en hoop ik dat ze even de ontsluiting kijken want mijn gevoel zegt dat ik die wel al heb.. dus ff nakijken voor de ckerheid... pff warm he meiden ik ga dood.. neit meer leuk.. nu ga ik kappuhh wij gaan bij een oom en tante even bbg hahah ik heb hongerr!!! miss tot ltr en anders tot morgen avond.. ( moet namelijk een dagcurve doen pfff BORINGG!!!!
Ik heb ook zo'n last van harde buiken en een hoop gerommel. Vandaag maar gevraagd of de verloskundige wilde voelen of ik ontsluitling heb, helaas pas een halve cm dus zo goed als niks Had het idee dat die voorweeën wel wat hadden gedaan, maar niet echt dus.
Goedemorgen. Allemaal lekker geslapen? Ik wel prinsheerlijk. Vijf uurtjes achter elkaar. Dat is voor het eerst in 3 maanden. Heeerlijk. Gisteren heeft vanaf vijf uur de airco op de slaapkamer gedraaid, dus toen ik naar bed ging was het verrukkelijk koel. Vanmorgen pas om 5 uur wakker daarna kon ik nog lekker 2,5 uur slapen. Heerlijk. Nou ik ben weer aan het werk op deze snikhete dag. Ik wens iedereen sterkte vooral die dames die tegen het einde aan lopen en in deze hitte lopen te zeulen
heej meiden alles goed hier? iemand bevallen toevallig?? NIEUWES!!! daar wachten we op BABYHOPE?? en hoe was het gister afgelopen? hier gister weer beetje slecht nieuws gekregen nu blijkt dat het vruchtwater af aan het nemen is het was minder als vorige week tewijl de placenta elke week een hoeveelheid moet aanmaken.. maja dus niet 1x per week ctg maar 3x pff vrijdag een uur en zondag en dan dinsdag een groeiecho en kijken voor het vruchtwater blijkt dan dat het nog steeds minder is word ik ingeleid... dus het is even afwachten.. verder gaat het wel goed eindelijk weer koel gister ging ik kapottt... maar wel lekker nu na de fikse onweersbuien .. heb me dood gelachen met mijn moeder haha die ging hier rennend van links naar rechts bij elke donder wuhahahaha.. nou ga lekker opruimen nu want het is een bende overal zand van gister die harde wind en de deuren en ramen lekker open hahaha
Mirowsu, wel minder nieuws idd. Maar wel heel fijn dat ze je nu extra in de gaten gaan houden. Hopen dat het goed blijft gaan en je niet ingeleid hoeft te worden.
hey meiden ctg van vandaag was goed, wel had ze bijna geen vruchtwater meer, dus morgenvroeg om 7 uur moeten we bellen of er plaats is en dan om half 8 melden in het ziekenhuis.. eerst aan de ctg dan gel inbrengen en dan wachten maar tot ze zich meld.. wel gek idee dat het vandaag de laatste dag is dat we alleen zijn, vind het eigenlijk ook wel eng aan de ene kant. haha weet ook niet wat me te wachten staat he, ja een hoop pijn waar ik nu best wel tegenop zie.. oh ja de gyn heeft ook een inwendig onderzoek gedaan, nou ik dacht dat hij zo door de baarmoedermond heen duwde gvd zeg wat deed dat pijn haha. hij heeft echt de bmm lopen plagen en klieren dus kreeg een beetje bloedverlies en nu af en toe flinke krampen, maar in ieder geval morgen is ons meisje er mi rowsu meiss ik heb dat ook gehad dat het vruchtwater afnam, maar na 2 weken werd het weer wat meer maar het is altijd tegen het minimale aangeweest pff, ik ga flink voor je duimen meissie.. xxxxxcin
spannend zeg babyhope, succes morgen en dat jullie snel jullie kleine meid in jullie armen mogen hebben
ooh babyhope meid wat spannend man,,, morgen je beeb miss in je handen hoop voor je dat het doorzet of miss omdat ze het nu verweekt hebben dat het vanavond al doorzet.. spannend jo.. we horen het morgen dan wel van je verder is het hier gewoon afwachten en.... ik lees overal dat de oorzaak van een kleine baby ook door het te weinig aan vruchtwater kan komen.. dus maja moet me niet gek lezen dus w8 wel af tot dinsdag dus voor mij ook wel spannend miss vanaf volgende week donderdag een inleiding,, we will see.. BABYHOPE S6 morgen xxx Chan..
@mirowsu, jeetje vervelend zeg! Hoop dat het vruchtwater volgende week niet is afgenomen. En anders heb ook jij snel je meisje in je armen!! @babyhope, spannend!!!! geniet nog maar lekker van jullie avondje saampjes en met de kleine in je buik. Als ze er eenmaal is dan lijkt het net alsof ze er altijd al is geweest, zo gek is dat! Had je trouwens al wat ontsluitling of dat nog niet? In ieder geval heeeeeeeel veeeeel succes morgen en ik hou het forum in de gaten
@ babyhope? is alles gelukt? is het doorgezet bende onderhand bevallen @hier ik moest i.v.m te weinig vruchtwater in de gaten houden dat mijn meisje nog bewoog, eergister nam het een beetje af.. gister voelde ik niet veel meer als smorgen een schopje en smiddags een wrijving.. savonds gebeld en moest meteen langs komen.. aan ctg gelegen en ja bleek dat ze heel rustig was,, vanmorgen terug moeten komen en was ze ZEEERRR actief TE als ze het mij vragen en mijn harde buiken ook ze bleven maar komen.. maar mocht naar huis.. en nu sinds ik thuis ben blijven steeds harde buiken komen telkens ongever om te 5 min,, en ze worden steeds heftiger, ook mijn rugpijn neemt toe.. miss dat het doorzet ik weet neit.. als het later nog zo is en erger word gaan we maar weer bellen pfff... ik ga nu even een uur liggen en kijken hoe het dan gaat.. later miss nog een update.. verder alles goed hier??
Het is rustig hier, iedereen zit zeker te wachten op nieuws van babyhope haha @mirowsu, wel fijn zeg dat ze je zo goed in de gaten houden. Ik heb ook al weken lang elke dag voorweeën die steeds pijnlijker worden maar ze hebben mij nog nooit doorgestuurd voor een ctg. Wie weet gaat het nu wel doorzetten bij je en heb ook jij snel je meisje in je armen. Succes in ieder geval!
heej ess ben nog steeds niet bevallen haha jammer genoeg het zetten niet door.. waren gewoon flinke voorweeën,, mijn moeder was ongerust dus moest ik weer naar het ziekenhuis pfff maar toen hebben ze onsluiting gevoelt en die had ik geen dus moet het hiermee maar doen.. en wachten tot het echte werk begint, ik zelf ga nu niet meer naar het zieknhuis ja voor controle, maar niet meer voor dit, heb er genoeg van ik ga nu pas als het water breekt of als ik het eht niet meer uithou dat ik echt moet gaan puffen.. want dit schiet zo niet op voor niks na het ziekenhuis... morgen voor controle weer ctg en dinsdag voor het vruchtwater en de groei dus ben benieuwd van babyhope horen we niks meer jammer miss is ze al bevallen en is ze vollop aant genieten van de beeb....