kletstopic 100+ meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linde90, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    aah balen he dat je nog geen ontsluiting hebt. Dan zouden die harde buiken tenminste nog ergens goed voor zijn.
    Ja wel vervelend als je steeds naar het ziekenhuis moet, daar wil je eigenlijk pas heen voor de bevalling haha en natuurlijk je controles.
    Bij mij zet het helaas ook niet door. Wel een halve cm ontsluiting maarja wie weet hoe lang ik daar nog mee loop. Vanaf dinsdag mag ze geboren worden maar ben bang dat ze net als haar zus gewoon te laat komt haha.
    Zijn nu echt de laatste loodjes he, en wat kunnen die zwaar wegen!

Denk wel dat babyhope inmiddels is bevallen. Ze is gewoon volop aan het genieten van dr kraamtijd met haar prinsesje:)

2. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ja is echt wel balen ja.. wie weet loop ik ook gewoon tot het einde, ik weet het niet pff .. en ja zoals je zegt de laatste loodjes wegen het zwaarst.. erg genoeg wel bah...
    maja nog ff en we zijn er;)

babyhope zal denk wel aan het genieten zijn van der baby.. ik feliciteer der alvast hier met der nieuwe aanwinst:p hehehehe

3. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    ja en misschien lopen we nog wel overtijd ook haha. ik liep bij de eerste 12 dagen overtijd, nou hoop ik nu echt niet hoor. ze gaan me met 39 weken strippen dus hoop echt dat het dan gaat doorzetten. Maar allebei nog max 5,5 week en dan zijn onze prinsesjes er :D

4. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ja die kans zit er cker in ja dat we ovrtijd lopen.. waarom gaan ze strippen bij jou als ik vragen mag?

ik krijg dinsdag te horen of ik gewoon door meot lopen of ingeleid moet worden ivm mijn vruchtwater.. dus ben ook benieuwd..hihih

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ze strippen bij ons normaal gesproken pas met 41 weken maar dat vind ik wel erg laat. En omdat ik al wel ontsluiting heb kunnen ze proberen de bevalling op gang te brengen.

Maar wel heel spannend hoor, wat hoop je? Inleiden of toch liever nog even doorlopen?

6. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0

oow ja dat doen ze hier ook ja rond de 41 weken vaak nog net voor de 42... wel spannens eigenlijk als je zo na denkt om een datum te krijgen waarop je kindje miss geboren word hihi nu lopen we echt zo van wanneer zou de dag zijn hahaha...
    ik zelf weet het neit zit erg te twijfelen van de ene kant hoop ik inleiden dan ben ik er van af en kan ik gaan genieten van mijn meisje.. maar mocht ze nog kwa gewicht te laag zitten onder de 2500 gr dan lijkt het me eigenlijk wel beter even door te lopen.. maja als ze me inleiden is dat zowiezo in de 37e week vanaf donderdag. dus zit er ook alweer ruim 3 weken tussen toen ze 1900 woog dus miss zit ze nu wel goed kwa gewicht maar dat krijg ik dinsdag ook te horen.
    maja is het vruchtwater afgenomen heb ik geen keus... dan is het voor haar veiligheid..
    dus egenlijk kan ik niet kiezen of hopen naar iets..

7. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Ja en het ligt er ook nog aan of ze zelfstandig kan drinken en of ze zichzelf kan warmhouden.
    Hoe kan het eigenlijk dat je vruchtwater zo weinig is geworden dan?
    Zie je op tegen de bevalling of niet echt?
    Ik zelf zie er niet tegen op, weet wat me te wachten staat haha. Ik vind het wel spannend omdat ik benieuwd ben of deze ook zo snel zal gaan. Ben bij de eerste in 3 uurtjes bevallen. Hoop nu dus weer op zo'n bevalling haha.

8. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ja klopt ja daar meoten ze ook naar kijken natuurlijk ..

nou waarom het vruchtwater af neemt weten we niet, ze zagen het afgelopen dinsdag dat het afgenomen was dus ze denken dat de placenta het niet meer aanmaakt, daarom moet ik ook 3 x per week aan ctg.

nee ik kijk er echt naar uit naar de bevalling, heb het zovaak gezien dat ik het zelf zo graag mee wilde maken en ja nu komt de tijd dicht bij;)
    vraag me alleen wel af hoe het voor mij gaat lopen eerst vruchtwater breken of eerst weeën,, en ja hoe de wee""en aanvoelen dadelijk ben er supper nieuwsgierig naar,, maar absolut niet bang.. denk als de dag aan moet breken dat ik wel supper zenuwachtig ga worden hihi eindelijk gaat mijn meisje dan komen.

jij weet wat je ongeveer te wachten staat ja maar tog bnlijft het wel spannend ja.. lijkt mij ook wel elke bevalling is anders..
    ik zie dat we maar 2 dagen schelen hihi grappig WIE GAAT EERST??:p

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Nou maar goed dat ze je dan zo goed in de gaten houden. En van de week krijg je dus te horen wat de bedoeling is?

Ja is ook echt spannend, je weet gewoon niet hoe het gaat gebeuren en hoe het zal gaan. Ik was bij de eerste ook alleen maar heel nieuwschierig naar alles en totaal niet bang. En nu eigenlijk precies hetzelfde. Kan gewoon niet wachten tot ik m'n meisje in m'n armen heb en ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet enzo.

Ja klopt we schelen maar 2 dagen, denk dat jij eerder bevalt of ingeleid wordt.

Hier is net de verloskundige geweest. Ik had al ruim 1,5 uur harde buiken ook vanuit m'n rug en ze kwamen om de 3/4 minuten. Dus ze heeft even een inwendig onderzoek gedaan (afgelopen maandag ook) en m'n baarmoedermond voelde nu veel soepeler aan en het tuutje die van de week nog redelijk stug en groot was, was nu bijna niks meer van over. Dus de harde buiken doen wel wat, alleen nog niet genoeg haha.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik kom even vertellen dat wij gister avond om 23.30uur ons mooie meisje hebben gekregen:)
    na 72uur bevalling kom ik deze week wel eens mijn verhaal vertellen was zo heftig dat ik er nu geen puf voor he;)

bij deze wel een spammm

11. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @Ess nou ik eerder bevallen ik weet het niet en nu je verteld dat je baarmoeder mond weeker aant worden is ben je sneller hihi die van mij was nog pot dicht eergister toen had ik de hele dag al harde buiken ook in de rug en benen maar ze hadden geen werk verricht..

het wordt een strijd tussen ons:p hahaha wie als eerste...:p

@babyhope sjow 72 uur is wel lang ja ik had het er net met een vriendin van mij er over BEERTJE1234 die hier ook schreef, en we hadden al zoiets van zal wel heftig zijn geweest zo lang erop gezeten...
    maar ben blij voor je dat alles goed is ;) en dat je meisje er is..
    ze is wel al aan de donkere kant he;) dus niet bleek geboren hihi

mooi kindje;) geniet er lekker van en veel rusten nu he...

12. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @babyhope, Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! echt een plaatje! 72 uur wel heftig zeg. Ben benieuwd naar je verhaal maar ga eerst maar lekker genieten van je mooie meisje.

@mirowsu, hahaha ja inderdaad gaat nog een strijd worden. We zullen het gaan meemaken wie er als eerste bevalt :)

13. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Jaaa.. een baby.. gefeliciteerd!!!!

14. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook even babynews spammen, want gisterenmiddag om 16.31 is ons kereltje Timme geboren. 5 weekjes te vroeg en na een bevalling van 4 en half uur gaat het met ons beide super :)

Babyhope jij ook van harte gefeliciteerd! Geniet ervan

15. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    @zj84 gefeliciteerd met jullie zoontje ook jullie kunnen nu gaan genieten;)

@ ess aftellen..... hahahahaha ik zag trouwens op een andere pagina dat je een hyves had met kleertjes ga zo eens een kijkje nemen en voeg je toe.. ik heet chanty trouwens op hyves...

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    @zj84, Gefeliciteerd!!! Geniet lekker van de kleine Timme. Hoop dat hij snel mee naar huis mag, want hij zal nog wel even moeten blijven denk ik?

@mirowsu, ja klopt. Staan nu veel 2e hands kleertjes op maar ook een aantal nieuwe spullen. Na de zomer ga ik nieuwe wintercollectie inkopen die komt er dan ook op. Heb namelijk een webwinkel maar die gaat ook pas na de zomer van start haha.
    Maar zou zeggen voeg me maar toe :)

17. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ik heb je toegevoegd je meot eerst accepteren voordat ik een kijkje kan nemen..

18. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zj84: Van harte gefeliciteerd!

@ Babyhope: Van harte gefeliciteerd, wat een wolk van een meisje!

19. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    heej meiden even melden was gister op controle en alles was goed. ze was goed gegroeit 200 gram in de week aangekomen ze zit nu op 2250:)
    en het vruchtwater was ook toegenomen dus alles weer gelukkig goed..
    maar... ik wordt volgende week ingeleid ivm slapeloze nachten en pijnen.. woensdag moet ik komen en gaan ze inwendig onderzoek doen welke mogelijkheid er is voor inleiding..

dus volgende week word ik mamma!!! joehoee

20. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!! wat een mooierd!! geniet ervann!!!
    en ben erg benieuwd naar je verhaal!!!
    eerst maar even lekker uitrusten en genieten van je mooie prinses!!!

liefsss

Deel Deze Pagina